Zombie

Autor: || Zveřejněno: 22.8.12

Konbanwa, jsem tu zas :D
Dnes sem přibyde nový článek o zombie. Určitě znáte zombie a já se ráda dívám na filmy o nich, mno teda spíš anime.

Můj pohled na ně je takový:
Zombie jsou oživlé mrtvoly, to už víte. Potřebují chlad a jídlo. V jednom anime jedí lidi a mění je na to stejné, co jsou oni a v druhým jsem se dozvěděla, že jedí listy jedovaté kytky, aby zůstali při vědomí a ve třetím je to takřka normální člověk - jí jídlo jako ostatní. Jsou to anime jako:
-High school of the dead
-Sankarea
-Kore wa zombie desuka?
atd....

Chlad potřebují kvůli tomu, aby se zmenšila doba rozkladu (to jsem se dozvěděla ze Sankarei :P a taky to, že musí mít pravidelnej pohyb, jenže to i člověk :D) chlad jim drží svaly v celku, aby se mohli pohybovat.
Když jste zombie můžete tak využít 100% svých sil, je to fakt ůžasný. Toto jsem se dozvěděla z různých anime.

Někteří se zombie bojí, ale já si mylím, že se jich nemusíme bát, vždyť taky žádní neexistují, ne? :D
V anime možná, ale v realitě asi ne, nebo si to aspoň myslím :D A co vy myslíte si, že opravdu existují?
Zombíci jsou fakt dobří, taky bych chtěla být zombie, neměla bych pak nudnej život :D, Mno až na některý ty vyjímky jako např.:
-zápach
- slunce
-stravování (mno to nevím jak je)
a podobně
Mno, ale myslím že u mě je nejdůležitější ten zápach, jsestli nějaký mají :D ... nechám se překvapit :D

Mno tak doufám, že se vám můj článek bude líbit, alespoň těm co mají rádi zombie, ikdyž toho budou vědět asi víc, mě stači tohle.
Mějte se hezky lidi a užijte si náš blog. Loučí se Michiru :P

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!