Pro Nami :3

Autor: || Zveřejněno: 19.8.12

Ahoj lidi !!!!!!!!

Dlouho jsme se naviděli co :D:D
Jen vám chci dát vědět, že jsem umřel/a a tak nevím co mám dělat :(
Pamatijete na to jak jsem psal/a, že škola je jednoduchá?? Tak to se teďkom hodně rychle změnilo ...
Najednou máme strášně moc testů a začínají skoro každej den zkoušet, takže nezbývá nic jinýho než se jen šprtat, šprtat a šprtat ....

A JINAK, PRO NAMI TU MÁM NĚCO K NAROZÁM!!
Strašně moc se ji mlouvám za to, že je to tak pozdě, ale já jsem prostě debil a nedokážu splnit ani to, co si sám/a přikážu, tak snad ti to nebude vadit ... Prosím, když tak mi odpusť ... :D
A doufám, že se ti to bude líbit :D

No, jinak nic novýho nemám, jenom snad, že jsem se pokusil/a napsat nějaký pokáčko, ale dopadlo to šíleně a tak to šlo rovnou do koše .. takže vážně netuším, jestli sem něco v blízké době přibide :((( :D

Ale snad se to změní, tak hlavu vzhůru a pochodujem dále ..
Aspoň optomismus přebívá v mé prázdná to hlavě xD :D

Mno, tak se loučím .. a pro zatím --> čauvec

^ kamaru ^

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!