Jak vyplnit dotazník k pracovnímu místu xD

Autor: || Zveřejněno: 28.8.12

Ciao :3

Hej, tak se nám ty prázdniny pěkně rychle krátí!!! TT3TT ... Poslední týden už máme skoro za sebou a nejhorší na tom je, že mám takový pocit, že jsem za ty prázdniny vůbec nic neudělala TT3TT Chtěla jsem vyzkoušet tolik různých jídel, zkouknout tolik různých anime, přečíst tolik různých mang a knížek ... a stihle jsem ani né polovinu z toho všeho, co jsme vlastně měla naplánované TT^TT ... Na druhou stranu, stává se mi to opravdu každé prázdniny a né jen ty xD Vždycky si toho nesmírně moc naplánuju, a pak vůbec nic nestíhám xD Schválně, kolik z Vás něco takového taky občas prožívá nebo někdy přožil?? Podle mě je to docela dost oblíbený problém, který se rád usazuje na nevinných lidech jako jsem já a ničí jim život!! xD

Já teda nevim jak vy, ale já se do té školy vůbec netěším -_-" ... Už teď mě běhá mráz po zádech, když si představím tu nudu, která mi zase vyplní celý školní rok xD Budu muset vymyslet nějaké zajímavé věci, které budu moct ve škole při hodině a o přestávkách tajně provádět xD Pravděpodobně ale nakonec skončím zase u spánku nebo budu pokračovat se svoji Papírovou ligou ... co jiného taky čekat od takového antitalenta, jako jsem já xD Rozhodně nemám v plánu se nechat chytit do toho školního kola "učení, učení, jídlo, učení, učení, spánek, učení ...", to rozhodně ne!! Něco takového bych nikdy nedopustila!! xD Tohle kolo radši vynechám a slova "učení" nahradím slovy "zábava" a "počítač" .. a samozřejmě mnohem více "jídlových chvilek" *//////*



Ale, pojďme k něčemu veselejšímu xD Našla jsem na jednom blogu takové velmi zajímavý článek, který obsahuje takový malý test Vaší inteligence ... nebo bych spíše řekla Vaší představivosti, kreativity a vychytralosti xD Každopádně, opravdu se mi to zalíbilo, otázky jsou sice takové některé opravdu těžké ... věřte mi, na některé z nich bych nevěděla, jak odpovědět xD Ale ten, kdo tenhle test vyplnil, tak opravdu nepotřeboval žádné znalosti a stačila mu opravdu jen představivost a kreativita xD No, posuďte sami, zda byste byli schopni něco takového vymyslet xD

Odpovědi na zkouškové otázky uchazeče o pracovní místo v Google Inc, který sice získal 0 bodů ze zkoušky, ale přesto byl přijat:

1, Během které bitvy zemřel Napoleon?
-> během té poslední

2, Kde byla podepsána Deklarace Nezávislosti?
-> dole, na poslední stránce

3, Hlavní příčina rozvodu?
-> svatba

4, Hlavní příčina neúspěchů?
-> zkouška

5, Co jste nikdy neměl ke snídani?
-> oběd a večeři

6, Co vypadá jako půlka jablka?
-> druhá půlka

7, Pokud hodíme červený kámen do modrého moře, jaký bude?
-> mokrý

8, Jak může člověk být osm dní bez spánku?
-> bez problémů, vždyť v noci spí

9, Pokud budete mít tři jablka a čtyři pomeranče na jedné dlani a čtyři jablka a tři pomeranče na druhé, co budete mít?
-> opravdu velké dlaně

10, Osm zedníků postavilo zeď za deset hodin, kolik času to zabere čtyřem zedníkům?
-> nezabere to žádný čas, zeď již byla postavena

11, Jak můžeme hodit vejce na betonový základ tak, abychom ho nerozbili?
-> jakkoliv, vejce v žádném případě nepoškodí betonový základ


Jednou bych se chtěla setkat s člověkem, co tohle vymyslel, protože některé ty odpovědi jsou opravdu geniální a člověk si říká, jak to vůbec mohlo někoho napadnout. Pokud jde o mě, tak něco takového na testu třeba ani nevymyslela ... né, že by mě to jen tak mohlo napadnout xD Znám pár lidí, kteří by něco takového dokázali, to je sice ano, ale pořád bych chtěla potkat toho slavného člověka, co tohle vytvořil xD

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!