Končííím, ale jinak žiju xD

Autor: || Zveřejněno: 19.8.12

Tááákže :D Už je to dlouhóóóóóóó co jsem tu byla naposled :D
A tak si říkám, že by bylo fajn třeba zase začít aspoň něco přidááávat :D ... Jenomže, se mi to tu tak nějak nelíbí...

No, co k tomu říct :D Nějak se mi to tu přestalo líbit, možná proto sem už nechodím, ale spíš za to může ... škola ... ta teďka zabírá docela dost času, takže se dostanu na počítač jen zřídka, kdy (nejspíš se budou muset články přednastavovat, ža? :D) ... no, ale dost vymlouvání :D pojďme už konečně ukončit tenhle divnej proslov : D

Tenhle blog končí.
No a pokud by někdo chtěl být mým SBéčkem i nadále (na novém blogu), tak ať mi na píše na e-mail: 16kamaru@seznam.cz a já mu pošlu odkaz (jinak ho třeba zvládnete najít možná i na googlu :D)

Jinak vám oznamuji, že to, že mám novej blog, neznamená že se tam bude vyskytovat velká várka článků ...

To je asi tak všechno, co k tomuto říct ...
Loučí se s váma (nejspíš nadobro na tomhle blogu)
^ Kamaru ^

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!