FFN 4 =3

Autor: || Zveřejněno: 19.8.12

Ahojky!!
Dneska máme počasí na prd ..
by mě zajímalo, kdo by chtěl jít v takovém počasí ven.. já teda ne =D
Takže.. jak už určitě víte, dávám vám sem další díl FFN ..=D
No nevím jestli stojí za to tenhle díl číst, ale to je jedno xD

Doufám že se vám bude líbit .. a příjemné čteníčko =D



Poražení staříka a zachránění Konohy =D

"Před námi se neschováš!" zakřičel Naruto na staříka, když ho viděl, jak zachází do jeskyně. Když vešel Naruto jako první do jeskyně, vůbec nic neviděl a praštil sebou o stěnu.
"Sakra!" zaklel "Co to má být?"
"To je asi zeď" zasmála se Kamaru a rozsvítila jednu z loučí, které vyseli na stěně.
"No, dobře" urazil se Naruto a vydal se dál do jeskyně.
"To je divný, tady ta jeskyně končí?" podivila se Kamaru.
"No toho jsme si asi nevšimly" snažil se být Naruto vtipný
"No, vypadáto, že na vtipnosti budeš ještě muset trochu zapracovat, Naruto" řekl Kiba a v tu chvíli, najednou kolem nich proběhl "stařík" (řekněme že je to jeho jméno, nic jiného mě nenapadlo xD).
"Hele, kam to běží?" vyjekla Gamiko a rozeběhli se za ním, jenže vchod do jeskyně byl zasypaný.
"Jak to udělal?" zeptal se Naruto, ale odpověď nedostal.
"Co, jak to udělal, horší bude se dostat ven" řekla Gamiko a všichni začali přemýšlet jak se z toho dostat.

ZPĚT VE VESNICI
"Myslíš si, že nás všechny porazíš?" ptala se ho Sakura, když se stařík vrátil do Konohy.
"Ano, protože jsem silnější než vy všichni" odpověděl a vyvolal k sobě zpátky své iluze. Bylo jich tolik, že by dokázali naplnit celou vesnici, proti nim teda vážně neměli šanci.
"No Sakuro, vypadáto že si to zakřikla" řekl posměšně Shikamaru
"Hele, nech si to!" řekla Sakura uraženě
"A kde vůbec je Gamiko a zbytek?" zeptal se Sasuke, který se právě objevil v obláčku kouře.
"No, oni ho šli chytit, ale vypadáto, že spíš chytil on je" řekla Hinata
"Sasuke-kun" začalo ječet v hlavě Sakury a začala se na něho lepit jako lepidlo. Jenže to Sasukemu vadilo a tak se raději vypařil.
"Sakuro, teď tu máme jiný problém, než je Sasuke!" zakřičela na ni Ino a dali se do boje.

JESKYNĚ
"Tak co, už jste na něco přišli?" zeptal se Naruto
"Hele! A neměl bys přemýšlet taky?" zakřičela na něj Kamaru "Jo aha, promiň, ty nemáš mozek"
"To odvoláš!" vyjel na ni Naruto naštvaně
"Ne, ne!"
"Jo a hned!" hádali se jeden přes druhého.
"Tak dost, hádáte se jako malí!" naštval se Kiba "nejlepší by bylo použít gatsuugu, jenže já jsem skoro bez chakry" řekl zklamaně
"Tak to zkusím já!" přihlásila se Kamaru, když se konečně přestali hádat s Narutem.
"Tak dobře, zkusto" souhlasil Kiba, když vyděl jak se zlepšila. Tohle jutsu se učila teprve dva týdny a už byla skoro na stejné úrovni jako on.
Kamaru si stoupla před skálu a Kira vedle ní.
"Gatsuuga!" zakřičela do ticha roztočila se a tím prorazila zasypaný vchod jeskyně.
"Dobře! Zdá se, že se lepšíš" pochválila ji Gamiko. Kamaru se usmála a vydali zpět do vesnice, kde jak předpokládali bude stařík.
"Jdete pozdě!" ozvalo se od brány.
"Cožé?" zakřičel Naruto, když uviděl, že je stařík poražený a svázaný. "Já chtěl taky bojovat" naštval se a odešel.
"Vypadáto, že jeho plán nevyšel!" plácla si Gamiko a Kamaru.
"A honem na oběd, už mám pěknej hlad!" rozběhla se Kamaru k baru a už si objednával cheesburger (její nejoblíbenější xD). Gamiko se nad tím jenom zasmála a vydala se pomalým krokem za ní. Když spolu jen tak seděli u baru a jedli povídali si o klucích ( o čem jiným xD)
"Tak co, jak to pokračuje se Sasukem?" zeptala se Kamaru, Gamiky.
"No.." polkla "zatím to nijak nepokračuje, pořád si říkám že mu to řeknu, ale stále nic" usměje se "A co ty?"
"Hmm, asi si toho ještě nevšiml, a proč by měl, copak jsem nějaká pěkná" podívala se na sebe do zrcadla naproti sobě.
"Ale no tak, ty si vůbec nevěříš, pořád si stoprocentně hezčí než-li Sakura" podívala se na ni
"No, to je asi tak všechno" začala se smát "Než Sakura je hezčí snad i Lee" začali se smát obě dvě, když v tom se tam objeví Sakura.
"Ahoj" řekne a sedne si vedle nich.
"Nazdar" odpoví Kamaru a přestane se smát.
"Ahoj, mi o vlku a vlk za námi" usměje se na ni Gamiko.
"Co děláte?" zeptá se Sakura a objedná si ramen.
"Zkoušíme se tu smát, ale někdo nám to tu kazí" zavrčí na ní Kamaru.
"Můžeš toho nechat, nebi si to zase odneseš jako posledně" řekla potichu Gamiko.
"A tak to pardon, právě jsme tu čekali na tebe" usmála se na ni Kamaru, ale hned se zase zamračila.
"Co jí je?" zeptala se Sakura, Gamiky.
"Ale má jen takové období" zamračí se na Kamaru, Gamiko.
"Aha, tak" řekla udiveně Sakura, které nic nedošlo "tak já mizím" řekla a zaplatila barmanovi.
"No konečně!" řekla Kamaru velmi hlasitě, když Sakura odcházela. Gamiko do ni jemně šťouchla.


"Ahoj!" řekl Kiba
"Nazdar!" řekla Gamiko, která byla uražená na Kamaru, že ji takhle ztrapňuje.
"Co ji je?" ptal se Kiba, Kamary.
"Ale, má jen takové období" odpověděla Kamaru stejnou odpovědí jako předtím Gamiko.
"To je divný, já myslel, že obvykle jsi uražená ty?" zasmál se Kiba, ale hned se přestal smát, když uviděl Kamařin pohled.
"Haha, to bylo fakt moc vtipný" řekla ironicky Gamiko.
"No to je jedno, Kamaru, chtěl bych si s tebou o něčem promluvit" řekl Kiba a čekal na její odpověď.
"A o čem?" zeptala se kamaru zvědavě
"Uvidíš" odpověděl jen a pomalu odcházel
"Tak dobře" řekla "Ahoj Gamiko" rozloučila se a utíkala za ním.
"Ahoj" odpověděla Gamiko a ještě chvíli tam seděla. Když se chystala odejít, zrovna šel kolem Sasuke. Gamiko si ho, ale nevšimla a pokračovala v chůzi se sklopenou hlavou.
"Gamiko?" zakřičel na ni Sasuke
"Co je?" řekla Gamiko, jakoby by byla vytržená z myšlenek a taky, že jo právě myslela na toho kdo ji oslovil.
"Mohla bys jít na chvíli se mnou, chtěl bych ti něco říct" řekl Sasuke, když došel k ní.
"Jasně" odpověděla Gamiko, tohle byla skvělá příležitost, kdy se ho zeptat. Už dlouho se ji líbil a teď měla šanci zjistit co si o ní myslí on.

"Tak, co potřebuješ?" zeptala se Kamaru, když došli k parku.
"Jen mám takovou hloupou otázku, mám dojem, že pokaždé, když sem s tebou se chováš úplně jinak" řekl Kiba a sedl si na nejbližší lavičku.
"No.. víš.." nevěděla jak mu to má říct
"Co vím?" nechápal Kiba.
"No, prostě se mi už dlouho líbíš a líbíš se mi čím dál víc" vyhrkla ze sebe Kamaru a sklopila hlavu k zemi, protože cítila jak celá zrudla.
"Aha, já sem si to myslel" zasmál se Kiba "ty se mi taky líbíš" usmál se na ni.
"Fakt? Ty si vymýšlíš, já se ti přece nemůžu líbit" podívala se na něj Kamaru.
"A to jako proč?" ptal se Kiba
"No, vždyť tady je holek mnohem víc hezčích než já" řekla mu Kamaru
"jo, a kdo například?"
"No..třeba Sakura" vyhrkla ze sebe a říkala si, že to je blbost, jak jí to vůbec mohlo napadnout?
"Aha, a podle tebe je hezčí než ty?"
"Jo.. i když.. Sakura to byl blbej příklad, co takle Gamiko?"
"Jo tak to bych s tebou možná souhlasil a mě se víc líbíš ty" řekl ji Kiba
"Aha" řekla Kamaru a zasmála se.
"Když už jsme se tady takhle shodli, tak nechtěla bys tedy se mnou chodit?" řekl ledabyle Kiba
"No, já ti nevím, nechám si to projít hlavou," usmála se Kamaru a Kiba na ni nechápavě koukal.

X X X

Chvíli se jen tak procházeli apak Gamiko protrhla to nesnesitelné ticho.
"Co jsi mě to chtěl říct?"
"Víš, já nevím jak ti to říct." začal ze sebe pomalu soukat slovo za slovem.
"No, nejjednoduší bude, když mi to rekneš na rovinu." usmála se na něj Gamiko
"Myslím, že nejsem moc dobrej v mluvení." vyhrkl a pak přistoupil ke Gamice blíž a políbil ji. "Myslím, že tohle mluví za vše."
Gamiko na něj chvíli zírala, ale pak se vzpamatovala a polibek mu oplatila. "Tohle je má odpovědět." řekla a čekala na jeho reakci.
Sasuke na ni chvilku koukal, ale pak zrudl jako rajče (důležitý poznatek, Sasuke se červená xD).
"Budu to brat jako ano." a pak si sedli někam na lavičku před nějakej obchod a dlouho si povídali a smáli se.

X X X
"Už je celkem pozdě" řekla Kamaru, když ještě pořád seděli na lavičce a koukali do blba.
"Jo máš pravdu, chceš doprovodit domů?" zeptal se Kiba, ale bylo na něm vidět že se nutí.
"Ne, já to zvládnu, uvidíme se zítra" usmála se na něj mile a pak se vydala domů.


^ Kamaru ^

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!