Fan Kluby xD + Konec??

Autor: || Zveřejněno: 19.8.12

Ahoj lidi !!!!!!!!

Dlouho jsem tu nebyla, tak se vám, kteří pořád chodí na můj blog, omlouvám.
A po dlouhé době zase přidávám nějaký článek :D

Bohužel to, ale není žádná další kapitola :( Opustila mě totiž fantazie nadobro a tak si říkám jestli tady ten blog mám zrušit nebo v něm nějak pokračovat + zachvíli začíná škola a já si myslím, že už to nebude tak lehký jako do teď :((

Takže se musím rozhodnout :D
Myslím, že s rozhodováním my pomůžete hlavně vy :D:D
Takže, my tu napište jestli mám pokračovat, nebo skončit :D:
PS: Kdyžtak my napište co byste tu chtěli změnit a já se o to pokusím :D


A tady mám průzkazky do Fan klubů :D
Moc za ně děkuju, a odkaz na Fan kluby je >tu<
Tak se taky přihlašte :D:D

Fan Klub: Kiba Inuzuka

Fan Klub: Naruto Uzumaki

Fan Klub: Shikamaru Nara

^Kamaru^

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!