Štastné a Veselé Svátky!!

Autor: || Zveřejněno: 26.12.18

 
Yo, Yarodomo!!

Pro ty z Vás, kteří tomu ještě stále nevěří, je to tak!!

Po dlouhém a velmi náročném (nejvíce psychicky) roce se tu znova zjevujeme jako dva zbloudilí duchové, kteří si čirou náhodou našli cestu zpět k těmto končinám. Musím se přiznat, chtěla jsem tento článek napsat už před dlouhou dobou. Nebo ho minimálně stihnout ještě před Vánoci >////< ... Bohužel se tak nezadařilo a článek, společně s novým kabátkem blogu, se tu objevuje až dnes. Chtěli bychom tu tak trochu shrnout uplynulý rok, co se stalo v mém a Goshiho-sama životě, proč jsme se na blogu od ledna neobjevili, a jak to vypadá s blogem v nejbližší budoucnosti. Pokud tyto témata někoho nezajímají nebo se mu nebudou chtít číst naše proslulé, kilometrové odstavce, určitě se nebudeme zlobit a pochopíme, když tento článek velmi rychle opustíte (nebo ani nekliknete na to dosti nevýrazné tlačítko "Celý článek"). Né každého zajímá, co se děje v životech ostatních nebo třeba jen v těch naších. Navíc si sem jistá, že se na tomto blogu snad už pomalu ani nikdo nevyskytuje (kromě velmi vytrvalých spamů v komentářích). Soudím tak podle postupně klesající návštěvnosti, která mi v číslech každý týden chodí na e-mail. Ale to se ovšem dalo očekávat, když se tu za celý rok vůbec nic nestalo.

Pro ty z Vás, kteří se tedy rozhodnou tento článek právě teď opustit, přejeme Vám všem krásné prožití vánočních svátků a jen to nejlepší do nového roku 2019!! Ať do něj vykročíte tou správnou nohou a stane se z něj mnohem lepší rok, než právě ten uplynulý rok 2018. Doufáme, že Vaše nadílka na Vánoce Vás mile překvapila a dostali jste to, po čem jste toužili ... nebo aspoň dostatečně uspokojivou náhradu!! >////<

Teď už se ale bez dalšího zdržování pojďme vrhnout na tento článek, který možná nakonec bude mnohem delší (nebo překvapivě kratší) než my, a určitě i Vy všichni, očekáváme. Doufáme, že tímto článek zodpovíme většinu Vašich nevyřčených otázek ... a pokud i po tomto článku stále bude mít nějaké nezodpovězené otázky, nebojte se v komentářích na cokoliv zeptat a otázky dodatečně zodpovíme!! Víme, že tu ani zdaleka není tolik lidí, kolik tu bývalo v dobách, kdy tento blog žil blahem a aktivitou v plném proudu. Přesto se tu ale pár lidí stále občas otočí, a tento článek je směřován hlavně pro tuhle hrstku odvážlivců, kteří i po roce zamíří do těchto pustých končin.
 
↓ Po roce a půl konečně nový kabátek!! ↓
 
V první řadě bych tu chtěla věnovat "pár slov" novému vzhledu našeho blogu. Vím, že tohle většinou píšeme do samostatného článku, ale myslím si, že nevadí, když si tu ukradnu pár odstavců a věnuju je této poslední dobou velmi neobvyklé události. Pamatuju si doby, kdy jsme dělali nové kabátky pro náš blog na každé roční období a pro nás významné nebo oblíbené svátky. Dokonce tu mám ještě pořád rozdělaný kabátek na Halloween 2017, který tu jen tak leží ... protože se mě nikdy nepodařilo jej upravit do prezentovatelné podoby >////< ... Takže od července roku 2017 se tu nezměnil vzhled ani jednou. Proto jsem se rozhodla, že je načase tu nějakou změnu provést. Ať tomu věříte nebo ne, během celého roku se tu na blogu stále něco dělo, vše ale bylo skryto v archivu. Bohužel to nebylo nic "nového". Pouhé aktualizování odkazů v anime a manga článcích, a grafická a gramatická úprava ostatních článků. Ani jeden z nás se nezmohl na to napsat nový článek a ... myslím, že bych to tu nakonec mohla přiznat ... vůbec na psaní článků nebyla chuť či nálada. O tom ale později!!

Už s minulým kabátkem jste si jistě všimli jedné zásadní změny. Jak jsem se zmiňovala v >tomto článku<, který patří k minulému kabátku. Z nějakého důvodu jsem dostala chuť na to zahodit papír a tužku a vyzkoušet tu tolik populární grafickou tvorbu na počítačí v nějakém zajímavém grafickém programu. Pokud to někoho zajímá více, rozhodně doporučuji se ke zmiňovanému článku vrátit a přečíst si jej. Od té doby jsem toho spoustu "nakreslila". No, jestli obkreslování z malého obrázku v rohu Vaší obrazovky na počítači se dá počítat jako "kreslení". Více/méně je to vlastně jen překreslování. Samozřejmě, stále nejsem schopná nakreslit či namalovat něco z vlastní hlavy, takže se musím spolehnout na skvostné výtvory ostatních. Minulý kabátek, a tento, nejsou žádnou výjimkou. Ale koho tohle všechno zajímá!! Důležité je, že mě tohle moje "kreslení" neuvěřitelně baví a pomáhá relaxovat. Za uplynulý rok jsem si dokonce našla i svůj vlastní styl vybarvování!! Je velmi jednoduchý, ale jsem na něj neskutečně pyšná. Nikdy jsem nebyla spochopná něco vybarvovat, všechny moje kresby či malby byly vždy černobílé, dokonce i když jsem začala kreslit na počítači, tak to všechno bylo jen pár černých čar na průhledném podkladu. Ale potom, co jsem vyzkoušela vybarvit pár mých "nakreslených" obrázků (na počítači, na papír bych si s barvama rozhodně nikdy netroufla >////<), tak jsem docela rychle našla styl a způsob vybarvování, který mi vyhovoval a dokonce se i líbil!!
 
 
A tak se dostáváme ke vzniku nového kabátku (konečně >////<). Původně měl být tento obrázek použit už na kabátek pro minulou zimu (2017!!). Ale z mého pohledu by moje kresby neměl nikdo nikdy vidět, takže po tom, co jsem použila můj nejpovedenější obrázek na minulý letní (!!) kabátek, tak trochu jsem se bála Vaších reakcí. V komentářích jsem dostala pár krásných komentářů, které mi moje dílo pochválilo, což jsem vůbec nečekala a velmi mile mě to překvapilo!! Stejně jsem si ale říkala, že ostatní obrázky, které nejsou tak povedené, se nikomu nebudou líbit, a tak jsem s vytvořením nového kabátku otálela. Chtěla jsem použít moje kresby, nechtěla jsem se vrátit k používání a upravování cizích prací (i když to tak svým vlastním způsobem stále je, vzhledem k tomu, že moje obrázky jsou jen bezduchou kopii ostatních, poctivě vytvořených prací). A trvalo to celý rok, než jsem se konečně rozhodla udělat nový kabátek a zveřejnit tak další z mých výtvorů. Stále je to jen překreslování jiného obrázku, tentokrát mi podkladem byl fanart na anime Haikyuu!! (postavy Kageyama Tobio a Hinata Shoyo), toto anime rozhodně doporučuju, pokud někdo hledá realistické sportovní a vtipné anime o volejbalu a přátelství.

Za poslední dva roky jsem se naučila zacházet s grafickým programem MediBang Paint Pro, který je vytvořený speciálně pro tvrobu mang a fanartů. A já jsem s ním neuvěřitelně spokojená. Naučila jsem se používat více druhů štětců, nejrůznější grafické efekty, rozdělovat si kresbu do více vrstev a podobně. Všechno samozřejmě metodou pokus/omyl, ale to je na tom to nejúžasnější. Musím říct, že kresba na počítači mě neuvěřitelně baví a moje složka v počítači se začíná velmi rychle naplňovat!! *////* ... Možná jednou najdu odvahu se o mé kresby s někým podělit. Vím, že když jsem začínala před ... dvouma rokama?? Možná i déle, poslala jsem pár obrázků člověku, který je mou velkou inspirací, Anne-senpai, abych dostala zpátky nějakou reakci, připomínky, kritiku a podobně. Od té doby jsem ovšem nenašla žádnou odvahu někomu ukazovat moje kresby. Už jen kvůli tomu, že po tom, co jsem je dodělala, se mě vůbec nelíbili. A dokážu i vysvětlit proč. Jak už jsem říkala, moje kresby jsou vlastně jen překreslené obrázky (anime fanarty) jiných, velmi populárních a talentovaných autorů. Když ovšem "překreslím" zvolený obrázek, nelíbí se mi styl té kresby na mých postavách. Je to srozumitelné?? Normálně se mi ten fanart neuvěřitelně líbí, ale když z daných postav vytvořím moje postavy (Baka-chan a Goshiho-sama), tak se mě v tom stylu moje postavy vůbec nelíbí. Nedokážu to moc vysvětlit, ale to je jeden z důvodů, proč se mě nechce tyto výtvory publikovat. Jelikož nemám svůj vlastní styl a pořád jen kopíruji styl ostatních, tak se v každém obrázku změní a to je věc, která se mi prostě nelíbí TT////TT ... Snažím se na tom zapracovat a najít nějaký jednotný styl, který mi vyhovuje a líbí se mi (stejně jako jsem udělala s vybarvováním), ale stále to není ono. A jsem si jistá, že to bude ještě dlouhou dobu trvat.

Tak ale, teď bych mohla přestat mluvit o nepodstatném a vrátit se zpět k hlavnímu tématu!! Na nový kabátek jsem velmi pyšná!! Moc se mi líbí tento styl (jak kresby, tak vybarvování), a chtěla bych se ho v budoucnu držet. Celkově je kabátek vytvořen ve stejném stylu jako ten minulý a myslím si, že to našemu blogu i docela sedí. A teď nastává ta důležitá část!! Vaše názory. Moc ráda bych si přečetla Vaše reakce, připomínky, kritiku a podobně dole v komentářích. Jak už na samotný kabátek (hlavně po technické stránce, zda se vše zobrazuje tak, jak má), tak i na mou kresbu, ze které byl vytvořen. Nebojte se jej porovnat i s minulým kabátkem, určitě mě to moc pomůže v budoucnu!! *////* ... Tajně doufám, že se tu aspoň někdo objeví a zanechá nějaký komentář >////< ... Samozřejmě tu je i náhled, jak kabátek vypadá na mém notebooku. Jsem si vědoma toho, že každý má jiné velikosti obrazovky, rozlišení a podobně, takže to pravděpodobně spoustě z Vás nebude sedět, ale snad to nebude nikde příliš useklé a podobně. Prosím, dejte mi vědět, pokud někde budou nějaké výrazné problémy!! >////<


↓ Co se v našich životech odehrálo a změnilo za uplynulý rok. ↓
 
Nejsem si jistý, jestli následujících pár odstavců bude někoho zajímat, ale i přesto si myslím, že by bylo dobré se tu zmínit o pár podstatných věcech. Za poslední rok se toho hodně změnilo hlavně u Kamaru. U mě je to takové, pořád stejné v mém vlastním stylu. Pár z Vás pravděpodobně ví, že jsem archeolog (ten chlápek, co si celý dny hraje v hlíně a písku), který velmi často cestuje do ciziny. Za uplynulý rok jsem byl hned v několika zemích na vykopávkách a do česka jsem se vrátil teprve minulý týden na svátky (protože nejmenovaná osoba naléhala, že má důležitý dárek, který mi potřebuje předat).
Hej!!

Každopádně, tento rok byl pro mě velmi náročný. Cestování je mou velkou vášní, takže z této stránky si nemám na co stěžovat. Moje práce mě baví a jsem za ni velmi vděčný, určitě ale všichni dokážete pochopit jaké to je, když se snažíte něčeho docílit, ale ani po měsíci tvrdé práce pořád není cíl nadosah. O to je pak vítězství chutnější, když se konečně zadaří!! Každopádně, tohle je má výmluva za neaktivnost po celý tento rok. Z mé strany se toho jinak mnoho nezměnilo, takhle můj život běží už více jak tři roky. Kamaru na druhou stranu, tam je změn požehnaně. V první řadě je třeba upozornit na první půlku tohoto roku, kdy se dostala do posledního semestru jejího vysokoškolského studia, a všichni vysokoškoláci moc dobře ví, jak náročné je zkouškové období na vysoké škole, o to je to horší, když se před Vámi najednou objeví závěrečné zkoušky. Doufám, že tedy všichni dokážete pochopit, proč byla první půlka tohoto roku bez jakékoliv aktivity na našem blogu. Pokud jde o druhou půlku tohoto roku, tak ... i když se nedělo nic významného, byl pro Kamaru velmi těžký hlavně po psychické stránce (a toto období stále pokračuje). Nechci se tu ničím zabírat příliš podrobně, protože máme právo na soukromí, že?? Každopádně, když se Vám sejde naráz neuvěřitelně moc stresových situací, problémů a podobně, určitě si všichni dokážete představit, jak velkou zátěž to má na člověka. Jsem si jistý, že spousta z Vás si takovým období prošlo nebo právě prochází stejně jako Kamaru, takže určitě rozumíte. I když s tím Kamaru statečně bojuje, bohužel jeji povaha všechno držet v sobě, snažit se na to nemyslet a všem ukazovat jen svou veselou, bezstarostnou stránku, aby nikoho zbytečně nestrachovala, všechno dělá ještě mnohem horší. Tvrdohlavému člověku bohužel nedomluvíte.
Hej!! Já nejsem tvrdohlavá!!

Každopádně, tohle jsou naše výmluvy za poslední rok. Důvody, proč jsme na blogu přestali být aktivní. Proč nebyla nálada, chuť ani čas na tvoření nových článků. Asi jste se toho moc nedozvěděli. Pravděpodobně protože se nic zajímavého neodehrálo. Někteří z Vás mají Kamaru natolik rádi nebo Vás její tvorba v podobě fotek, vaření nebo kresby natolik zajímá, že ji dokonce sledujete i na některých sociálních sítích. Za to bych Vám moc rád poděkoval. Je jedno, z jakého důvodu, řekněme, že jsem prostě jen rád, že je tu pár takových lidí. Já bohužel na sociálních sítích moc nejsem, takže nemá smysl tu nějaké publikovat. Kamaru je poslední dobou docela aktivní na >instagramu< a >tumblr<, takže pokud máte zájem, tak můžete zabloudit i do těchto končin. Go and give her some love!! ... Když o tom teď přemýšlím, tak vlastně ... je tu jedna zajímavá věc. Kamaru se zadařilo začátkem července navštívit její vysněnou zemi!! Jsem si jistý, že by Vám o tom teď ráda něco málo pověděla.

Oh!! Ano!! První týden v červenci jsem byla na návštěvě v Japonsku!! Na mém instagramu jsem už přidala spoustu informací a fotek z mého pobytu tam, ale pokud by byl zájem, tak bych o tom s velkou radostí sepsala celý článek i s fotkami. Je to nejlepší a největší zážitek jaký jsem kdy v životě měla, a když jsem se po týdnu vracela, chtěla jsem se na podpatku otočit a zůstat tam. Bohužel, týden je opravdu málo!! Rozhodně, pokud se Vám poštěstí návštěva podobné země, rozhodně doporučuji delší dobu než jeden týden. Myslím, že měsíc by byl tak ideální. Dokonce i dva týdny by bylo mnohem lepší, než jeden. Je pravda, že jsme toho opravdu mnoho navštívili, bohužel, protože jsem toho měli tolik stihnout, na každém místě jsme se mohli zdržet jen určitou dobu a člověk ve spěchu nestihne vstřebat naprosto všechno. Teď, když se koukám zpátky na fotky, tak si dokonce všimám i dalších věcí, které jsem tam vůbec nepostřehla. Zájezd to byl rozhodně moc pěkný, naše paní průvodkyně to měla všechno neuvěřitelně dobře naplánované, měla připravené zajímavé výklady a na všechny otázky dokázala s jistotou odpovědět. Rozhodně úžasný zájezd. Jen lituju toho, že jsem si nezvolila delší období. Pokud Vás to zajímá, tu je odkaz na cestovní kancelář >China Tours<, se kterou jsem jela a odkaz na >samotný zájezd<, který jsem absolvovala. Pokud bude zájem, tak určitě ráda vytvořím článek na toto téma!! *////*


↓ Jak to vypadá s blogem a naší aktivitou do budoucna. ↓

Bohužel tohle téma nebude o nic lepší než to minulé. Už jsme se Vám tu vymluvili na to, proč jsme nebyli v tomto roce tolik aktvní. A nebudu lhát, všechny tyhle ... problémy, trvají mnohem déle než jen rok. Jen, dříve jsme se opravdu snažili alespoň jednou do měsíce něco přidat. Letos v lednu jsme to bohužel kompletně vzdali. Nejsem na to pyšná, mám spoustu nápadů na články, bohužel proměnit nápady v realitu je pro mě mnohem složitější, než bych kdy čekala. Vím, všechno, co tu píšeme jsou jen sprosté výmluvy, jednoduše tu na to prostě kašleme. Ale hej!! I když jsme tu rok nebyli, tak se vůbec nic nestalo. Komentáře nebyli už ani v době, kdy tu ještě nějaká aktivita byla, takže jsme vlastně o nic nepřišli >////< ... Blog je pro mě ale velmi důležitá součást mého života. Mít možnost se někde vypsat je úžasné, anime a manga je stále moji vášní a moc ráda se na tento blog vracím pro odkazy. Moc ráda pročítám naše staré články při jejich GGE (GGE - grafická a gramatická editace >////<). Ráda porovnávám starší a novější vykecávací články, sleduju jak moc jsem se za těch sedm let na tomto blogu změnila. My oba. Ať jsou to naše názory, koníčky, způsob mluvy, styl našich článků. A taky mě baví sledovat, které články zaujali pozornost našich čtenářů a mají rekordní počet komentářů, a které naopak (což je většina) nemají jediný komentář. Sedm let je dlouhá doba, (no možná bych měla letošní rok odečíst, protože jsme byli neaktivní), za kterou se toho mnoho změnilo. Něco k lepšímu, něco k horšímu. Některé věci zůstaly stejné. A já můžu s radostí a pýchou říct, že jsem ráda za každou věc, událost, problém, setkání, výzvu, která mě v té uplynulé době potkala. Protože to všechno ze mě udělalo člověka jakým jsem teď, a za to bych nic na světě nevyměnila.

Možná to sem teď nepatří, ráda bych se o to ovšem podělila se všemi. Od května jsem začala žít zdravěji, snažím se zhubnout, abych ulevila mým kloubům. Myslím, že nikdo z Vás to neví, ale začátkem května jsem se pomalu blížila svou váhou ke stem kilům (moje výška je asi metr-šedesát). Nejsem na to pyšná, moje záda a kolena neuvěřitelně bolela, každý pohyb mi dělal neuvěřitelný problém. Nevím proč, ale najednou jsem se rozhodla s tím něco udělat. Do dnes nevím, proč to dělám, ale ty změny, které vidím, mě posouvají kupředu. Dnes vážím osmdesátdva kilo, za uplynulých osm měsíců jsem zhubla přes patnáct kilo a jsem na to za sebe neuvěřitelně hrdá. Je mi jedno, že si toho nikdo nevšiml. Je mi jedno, že to nikdo nekomentuje. Je mi jedno, že mě stále lidé říkají, ať zhubnu, ať se začnu více pohybovat, ať nesedím celý den u počítače, ať tolik nejím. V mé samozvané *časové dietě" jsem toho ani tolik nezměnila, ve skutečnosti jsem začala jíst více, než jsem jedla do teď. Dříve jsem jedla jednou denně velkou porci jídla na večeři. Posledních osm měsíců jsem se snažila jíst pětkrát denně s odstupem zhruba tři-čtyři hodin, tři normalní porce jídla a dvě svačiny (něco malého, ovoce, zelenina). K tomu jsem začala dělat jednoduchá cvičení ráno a večer. Nic složitého, za můj život jsem si neuvěřitelně zničila kolena a záda, moje klouby nevydrží žádná intenzivní cvičení. Jen jednoduché cviky na protažení a posilování, zhruba na patnáct až dvacet minut. A večer krátkou, dvaceti-minutovou procházku po okolí. Nic jiného jsem neměnila, všechno zůstalo při starém. A musím říct, že výsledky jsou vidět. Moje maminka a Goshi-sama jsou pro mě neuvěřitelně velkou oporou a jsem jim za to nesmírně vdečná. Bez nich bych tak dlouho nevydržela a mám v plánu v tom pokračovat tak dlouho, jak jen budu moci!! >////<

Doufám, že Vás tento odstavec nijak nepohoršíl. Jen jsem měla chuť se tu o tom zmínit, podělit se s Vámi. A možna i tak nějak pomoci těm z Vás, kteří mají podobné problémy. Jsem tu s Vámi a věřím, že pokud budete opravdu chtít, tak se Vám podaří najít silnou vůli se změnit k lepšímu. Tak jako se to podařilo mě. Pokud najdete skvělou motivací, tak je to báječné a jste na dobré cestě k Vašemu lepšímu já. Pokud jste jako já, bez jakékoliv motivace, zkuste popřemyšlet nad tím, proč vlastně přemýšlíte o takovéto změně. Proč přemyšlíte o tom, že chcete zhubnout, že chcete začít jíst zdravěji, žít zdravěji. Mě to velmi pomáhá. Na zlomek vteřiny najdu i tu nejmenší motivaci, kterou hned uchopím a využiji, dokud zase nezmizí. Vím, nejsem moc dobrá na vysvětlování a podobně. Jen vím, že tohle mi pomáhá a možná by mohlo pomoci i těm z Vás, kteří to potřebují. Nejsem vůbec dobrá na motivační řeči a podobný věci, doufám, že jste ode mě nečekali nic užasného >////< ... Patnáct kilo za osm měsíců není moc, mám ještě dlouhou cestu před sebou. Přesto jsem ale ráda za to, co jsem za tu dobu dokázala a nikdy bych to nevzala zpátky!! *////* ... Nejsem na tyto věci žádný expert, jsem spíše samouk, který zkouší věci metodou pokus/omyl. Systém diety, kterou jsem tu popisovala, jsem dávala dohromady první čtyři měsíce a ještě pořád to není dokonalé. Je to velmi pomalá metoda, ale za to je jistá, nenaberete liůa zpátky. Nemám žádná omezení, můžu si jíst co chci, jediné co hlídám je množství a čas, do hospody na pivo chodím také velmi často (jsem neuvěřitelnej alkoholik ≧ڡ≦*). Takže mě vlastně ani nepřipadá, že bych nějakou tu dietu držela.

Raději o tom teď přestanu mluvit nebo mě už nikdo nikdy nezastaví. Jednoduše tím vším chci říct, že tento blog je pro mě něco strašně důležitého a mrzí mě, že je pro mě tak strašně složité napsat jediný článek. V budoucnu bych to moc ráda změnila. Strašně ráda bych naši aktivitu tady na blogu obnovila. Pravděpodobně by to ale nebylo zaměřeno hlavně na anime a mangu, jak bylo do teď. I když je to stále pořád moje vášeň, která mě asi nikdy neopustí, ráda bych se tu věnovala i trochu jiným věcem. I když je pravda, že ono už teď je tenhle blog taková všeho-chuť >////< ... Goshi-sama anime nesleduje už nějakou dobu, jen když ho opravdu donutím koukat se mnou (a to většinou jen prospí >////<) a na mangu nikdy moc nebyl. Takže by se tu objevovaly spíše naše ukecané články a samozřejmě moje serie článků na pokračování. Dejte nám vědět v komentářích, co si o tomto myslíte. Co byste vy na tomto blogu v budoucnu chtěli vidět, co by Vás zajímalo nejvíce?? A co tady naopak vůbec nechcete, čeho se máme zbavit?? I když si tu nakonec budeme dělat, co uznáme za vhodné my, rádi bysme znali Vaše názory a třeba je použili k tvorbě budoucích článků. Bohužel si ovšem nejsem jistá, kdy se tento zlom v naší aktivitě objeví. Může to být teď, tímto článkem, nebo také za půl roku, deset let. Proto bysme Vás rádi poprosili o trpělivost a rozhodně si nedělejte příliš velké naděje. Už nejsme náctiletá děcka, která tento blog začínala před sedmi lety, jsou z nás dospělí lidé (bohužel, i když po tom vůbec netoužím >////<), kteří mají také svůj život a povinnosti. Myslím, že to jde poznat hlavně na způsobu jakým píšeme, pokud tu stále jsou někteří z Vás, určitě si všimli, jak moc se naše vyjadřování změnilo.

↓ Jaké byly Vaše Vánoce?? Dostali jste dárek, po kterém jste toužili?? ↓

Myslím, že Vánoce jsou právě teď jedno z nejhlavnějších témat, které všichni probírají. To a "jak plánujete strávit Silvestr" je možná jedno z dalších. A my se takovým tématům přece nemůžeme vyhnout. Nemám tušení, jak moc Vás všechny zajímá, co jsme dostali k Vánocům pod stromeček. Jsem si ovšem jistý, že spousta z těch dárků bude stejná pro valnou většinu z Vás. Dárky jako ponožky, sprchové gely a šampóny, svíčky, hrnky ... to jsou všechno dárky, které snad každý pravidelně dostává (či očekává) každý rok a není tomu jinak ani u nás. Pojďme ale mluvit o těch dárcích, které nedostává každý. Které se pod stromečkem neobjevují každoročně, někdy dokonce ani jednou za život. Dostali jste letos něco, co ještě nikdy předtím?? Něco neobvyklého, o čem jste si jisti, že hned tak brzo zase znovu nedostanete?? Většinou to bývají ty největší nebo nejdražší dárky. Ty, o které pečujete s láskou, aby Vám vydržely co nejdéle protože víte, že další nebo jejich náhradu jen tak brzo nedostanete. Netvrdím ale, že to nemohou být i docela malé dárky nebo dokonce i něco abstraktního. Například, kamarádka byla na letošní Vánoce požádána o ruku jejím dlouholetým přítelem, a na jaře jsem zván na jejich svatbu, dostala tedy k Vánocům docela malou věc, kus kulatého kovu, který pro ní ovšem má nesmírnou cenu.

Pokud jde o mě, já letos pod stromeček dostal malou chladničku na pivo, čtyřicetpět litrů, a neuvěřitelně si ji pochvaluji. Další z mých dárků jsou jen ty klasické věci, které dostáváte každý rok. Já osobně nerad dostávám na Vánoce oblečení, ale dobrý pár ponožek a spodního prádla se vždycky hodí, nemám pravdu??
Měkký dárky!! Já naprosto miluju, když pod stromečkem najdu měkký dárky!! Ponožky, svetry, tílka a košile jsou moje nejoblíbenější dárky pod stromečkem. Je mě jedno, co jinýho dostanu, pokud tam najdu aspoň jeden z těchto dárků, tak jsem v sedmém nebi!! Letos byly také perfektní vánoce, protože jsme doma měli poprvé za posedních 15 let opravdový stromeček místo klasického, umělého!! Nakoupili jsem dokonce nové baňky, vánoční ozdoby, řetěz a světýlka!! *////* ... Pokud ale řešíme velké a neobvyklé dárky, letos jsem dostala od rodičů novou matraci na postel. Moje stará matrace už více/méně zmizela (proležená až na rošt postele), tak jsem dostala super novou, ortopedickou a spím si jako v bavlnce!! (≧▽≦)/
Jop, člověk jako ty, který stráví v posteli víc jak dvanáct hodin denně, kvalitní matraci určitě potřebuje x)
Yaaaaas!! Přesně tak!! *////*
Taky koukám, že jsi letos dostala slušnou nadílku ponožek x)
Oooh, ty sis všiml?! Nejsou úžasný?? Mám na to skvělou strategii. Dobře poslouchej. Každému, kdo se mě zeptá, co chci k Vánocům, si řeknu o ponožky. Voilà, hromada ponožek se ti snese k nohám!! *////*
... Úžasná strategie. Ty musíš být genius, měl bych se od tebe začít učit. Nějaké další typy? x)
Hehe, na to jsi přišel až teď?! Já jsem génius od narození!! *Hahahahaha*
Já to vždycky věděl, nikdy nepochyboval ani na malou chvíli ... x)
Dám ti další radu. Poslouchej pozorně!! Když si lidem budeš říkat pořád jen o jeden dárek, nedostaneš to, co opravdu potřebuješ!!
Oh, to snad ne!! Mluvíš z vlastní zkušenosti?? x)
Ooooh, jen kdyby jsi věděl. Potřebuju šálu!! Aspoň tři!! Nemám ani jednu, ale mám ponožky!! >////<
Ponožek máš dost, můžeš z nich udělat řetěz a omotat si je kolem krku ... x)
Whaaa?! Takhle znesvětit takový posvátný kus oděvu?! Hanba ti!!
... Jak jsem si to jen mohl dovolit ... x)
Odpustím ti, když mě dáš jednu z tvé hromady šál!! (≧ω≦)
Víš, že si můžeš kdykoliv jakoukoliv půjčit, že?? x)
... Já ... chci mít svou ... vlastní ... o(╥﹏╥)o
Dobře, máš ji mít. Můžeš si vybrat jakoukoliv chceš.
Yassss!! Mockrát děkuju!! *////*


Blog.cz vypadá, že prochází také těžkým obdobím ... že?? ↓

Možná je to tím, že jsme tu už rok nebyli, ale mám takový pocit, že je to tu nějaké ... divoké. Slyšela jsem o tom, že se Blog.cz snaží přejít na nový server, ale včera při nastavování nového kabátku, mi dal tak strašně zabrat, že už jsem pak neměla sílu dělat cokoliv dalšího. Kdykoliv jsem chtěla změnit obrázek nebo se v nastavení přepnout do volitelného boxu v menu či horního volitelného boxu, hásilo mě to "Chyba serveru". Nepamatuju si, že bych někdy předtím měla takové problémy s nastavováním nového kabátku. Jsem zvědavá jak bude zvládat dnešní článek, vzhledem k tomu, že sem mám v plánu naládovat naši obvyklou dávku gifů >////< ... Také jsem četla o problémech s obrázky, které tu nedávno byly. Jsem zvědavá, jestli tohle byla chyba z strany, nebo je to jen vedlejší problém stěhování na nové servery. No, uvidí se, až bude stěhování dokončeno. Možná je nakonec i dobře, že jsme si dali menší pauzu od blogu ... Tohle ale není téma, které by bylo dobré probírat zrovna teď, když tu máme svátky klidu a míru.

Myslím, že tohle je taková skvělá šance tento článek ukončit. Dřív, než se tu rozpovídáme o naprostých blbostech a nikdy neskončíme. Hlavní témata jsem úspěšně všechny probrali v klidu a pohodě. Doufám, že jsme aspoň z části zodpověděli Vaše otázky. Jak už jsem se zmiňovala předtím, v komentářích máte možnost nechat Vaše reakce, odpovědi na naše otázky a popřípadě i další Vaše otázky, které tu nebyly zodpovězeny. Doufáme, že Vás tento článek příliš nenudil, neurazil a nepohoršil ničím, o čem jsme se tu rozepsali. Už je to přece jen nějaký pátek, co jsme psali článek a my jsme všeobecně velmi upřímní lidé. Všem Vám na závěr přejeme krásné a veselé Vánoční svátky, snad je prožíváte se svými milovanými v klidu a míru!! Nejsem si jistá, jestli se dostaneme k tomu napsat i novoroční článek s přáním, tak Vám preventivně přejeme i jen to nejlepší do Nového roku 2019!! Nezapomeňte do něj vkročit správnou nohou, protože jak se říká "Jak na nový rok, tak po celý rok.". Předsevzetí jsou taky úžasná věc, jen to s nima nepřehánět a raději je nechat realistická, to je taková menší rada od nás. Nikdy si nedávejte za úkol něco, co nebudete schopni nikdy splnit. Nejlepší je udělat si seznam věcí, o kteréch víte, že je jednou budete schopni dokončit a budete nadšení, až se Vám to podaří!! *////*

Moc Vám všem děkujeme, že jste tento článek dočetli až sem!!
Přejeme Vám krásný zbytek večera či všeobecně krásný den!! (≧▽≦)/ ~~~

Baka-chan a Goshi-sama!! Ve skvělé a pohodové vánoční náladě.

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!