Můj Starý Blog :3

Autor: || Zveřejněno: 19.8.12

(Zdroj: Fanpop.com + drobná úprava Baka Kamaru xD)

Takže, jelikož (jak už asi všichni víte, nebo nevíte xD) je tohle můj druhej blog ... teda, né jako "můj", že by byl jenom můj, já myslím "můj" jakože "náš" xDD ... no je to trochu zamotaný xD

A, kde sem to skončila ... jo, ... a je mi strašně líto jen tak smazat všechny ty články co jsem tam napsala, tak sem se rozhodla, že tady udělám rubriku a ty články si sem přepíšu :D ... Některý možná nebudou úplně tak původní, protože hodně videií, co jsem tam měla, se smazalo a tak ... ale z větší části, to zůstalo tak jak to bylo :D:D

Tak, to je asi tak vše, co bych k tomuto chtěla :D Já jen aby jste se nedivili co je toto za rubriku xD No, a teď nechme toho kecání a pojďme na rozcestník :D (Jé, to zní dobře :D ... škoda že si takovej rozcestnik nemže člověk udělat i v životě a vracet se tam, kde by chtěl být :3 ... to by bylo hezký xD)

-------------------- MŮJ STARÝ BLOG - ROZCESTNÍK --------------------
-> FFN

Baka Kamaru xD a Watashi-no-burogu :D

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!