Šatník Blogu ... \(^_^)/

Autor: || Zveřejněno: 29.10.13


Minna-san!!

Víte, říkala jsem si, že když už ke všemu děláme rozcestníky, tak proč taky jeden neudělat sem, do šatníku blogu?! Myslím, že si to náš blog zaslouží, protože každej by měl mít svou vlastní skříň s oblečením a né, že se mu bude obleční válet všude možně pozemi!!

Nejspíš Vám to zní jako blbost, ale NENÍ to blbost!! xD
... *špetem* Představuji Vám Kamařino odůvodňování!! x)
Hmm, co že si to tam brbleš pro sebe?? xD
... Ale, nic nic *nervózní smích*

Takže tady bude seznam všech naších kabátků, které jsme pro náš blog udělali. Pokud by jste se chtěli některými znovu pokochat, zde je zaručeně najdete. První tři jsme bohužel nepoctili "článkovým zápisem" do naší rubriky "šatník blogu", ale aspoň je touhle cestou trochu zviditelníme!!



PRVNÍ - DEATH NOTE - L


-> Takovej, hodně jednoduchej kabátek, ale to byly ty začátky xD ...
Ale i tak se mi furt líbí ... ten L je strašně moc kawaii!!! :3

(Vytvořil: Goshida Rikyu :)



DRUHÝ - AO NO EXORCIST - RIN A YUKIO OKUMURA


-> Zkoušel jsem trochu víc propracovanější dess ... no, moc velkej úspěch to nebyl co se týče vzhledu x)
Ale co se týče nastavení a fungování ... bylo to dokonalý ... X3

-> Když o tom tak přemýšlím, tak tenkrát tohle Anime hodně frčelo x) ...
A stejně jako většinu Otaku nás to chytlo taky x)

(Vytvořil: Goshida Rikyu :)



TŘETÍ - DEVIL MAY CRY - DANTE


-> Oh, Dante!!! *^* ... Můj užasnej kabátek!!! :3

-> Tenhle tu byl snad nejdéle ze všech xD ... Opravdu jsem na něj pyšná!! :3
Danteho mám úplně nejradši!!! ... Dokonce radši než lízatka, zmrzlinu nebo jiné jídlo ... xD

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





-> První dess, ke kterýmu jsme udělali i oznámení x)
-> Celkově jsem se s ním dělal opravdu krátkou dobu, ale když pak přišlo na nastavování na blog ...
Řekněme, že s "chytrýma radama" Kamaru za zádama se mi to dělalo opravdu dobře a rychle x)

-> Podle mě je pěknej ... ale byl tu docela krátce ... protože zanedlouho po nastavení se blížil Halloween ... x)

(Vytvořil: Goshida Rikyu :)





-> A jak to tak bývá ... tak na Halloween se přece musí udělat pořádný strašidelný kabátek ... xD

-> Myslím, že Hellsing jako Anime na tenhle americkej svátek a pak na dušičky byla opravdu super volba xD

-> Dělala jsem na halloween víc kabátků a tenhle vyhrál první místo v mém rozhodování xD ...
Vydržel tu něco málo přes měsíc xD ... Protože ... na Vánoce musí být něco Vánočního, ne?? xD

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





-> Tak tohle je podle mě nejpovedenější kabátek!! :3 ...
O jeho nastavení už radši pomlčím ... -_-" ... Vůbec mi to nešlo tak, jak bych si to představovala ... T^T

-> Tegami Bachi je nejlepší Anime na navození Vánoční atmosféry a vůbec zimní atmosféry ... :3
Moc pěkné Anime (kdo neviděl, tak doporučuju :3)

-> A Vánoční atmosféra nám tu sídlila asi 3 měsíce :3 ... Nyaah, to je pěkné číslo ... xD

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





-> Takže ... tady nás poprvé a navždy postihla "Kuroko no Baske-manie"!!! ... xD
Opravdu ... tohle je úžasný Anime a tak na našem kábatku přece nemůže chybět xD

-> Tenhle byl opravdu rychle vyrobenej xD ... Prostě takovéhle jednoduché a rychlé kabátky já ráda xD :3
Celkově tu byl asi čtyři měsíce ... což musel, protože Kuroko no Baske je prostě nej ... xD

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





-> Nyah, náš letní kabátek!!! :3
Ten byl naprosto parádní ... moc se mi líbí jak se mi povedla udělat ta obloha xD ...
Sice je docela dost poznat, že je domalovaná ... ale tak, já nejsem žádnej grafik!! xD

-> Natsume Yuujinchou je zase pro změnu moc dobrý Anime na Léto ... sice existujíi další "letní" Anime ... ale Natsume ... ten je prostě nejlepší xD

-> Podle mě se docela povedl, takže si určitě zaslouží o potlesk xD
Dohromady tu byl myslím něco přes dva měsíce ... :3 ... Prostě na letní prázdniny ... musely se nějak oslavit, ne?? xD

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





-> Jo, na tenhle kabátek jsme hrdí úplně ze všech nejvíc!!! ... :3
Měla jsem ho docela rychle vytvořenej a šel i lehce nastavit ... bohužel, některým dělá trochu neplechu (blbý monitory, proč nejsou všechny stejný?? xD) ... Ale i tak si myslím, že si zaslouží potlesk :3

-> Mushi-shi je krásné Anime ... na které se dá nehorázně moc obdivovat hlavně krajina ... :3 (Všem doporučuju-přikazuju si tohle Anime zkouknout!! xD)

-> Snaha byla o "Podzimní" kabátek a myslím, že se docela můj záměr povedl ... :3
Byl tu od začátku Záři přesně do Halloweena :3

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





-> Takže, tohle je ... výplod jednoho člověka, kterej se na Halloween nudil x)
Říkal jsem si, že by byla škoda, neudělat někej strašidelnej převlek pro náš blog ... tak jsem udělal něco takovýhohle x)

-> Na první pohled Vám to možná přijde dost přeplácané ... mě taky x) Ale líbí se mi to x)
Snažil jsem se to udělat tak, jako by Flippy a Splendid přišli na náš blog a překreslili a "zničili" ho x) ...
Nemyslím si, že se mi to povedlo tak, jak bych chtěl ... ale s výsledkem jsem spokojen :3

-> Byl tu přesně od Halloweena do ... někdy ke konci Listopadu xD

(Vytořil: Goshida Rikyu)





-> Tentokrát je tu náš zimní kabátek :3 ... A je úplně úžasnej!! *^*
Strašně moc se mi líbí ... hlavně pro ty barvy ... jsou tak dokonale sladěný!! :3
Trval mi opravdu krátkou dobu ... asi mi šel nejrychlejš za všech xD ... :3

-> Anime je Hetalia ... vím, že tohle Anime není nějak moc oblíbený (a já nechápu proč!! Je to úžasný Anime xD)
Ale tenhle obrázek se mi prostě moc líbil, a tak jsem ho tam musela dát!! :3

-> Funguje tady od začátku Prosince :3 a bude tu celou zimu!! :3
... až do půlky Dubna :3

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





-> Nyaaa, takže teď je to pro změnu zase "Jarní obleček"!! :3
Víte, řekla jsem si, že budu měnit kabátky pro blog na každé roční období a někdy i na svátky, které máme třeba trochu víc rádi, ale jinak ne xD
Netrvalo mi moc dlouho ho vytvořit, ale velkým kamenem úrazu byly barvy na písmo!! xD Vůbec jsem nevěděla jaké tam dát ... chtěla jsem to udělat tak trochu v duchu Jara, ale myslím, že se mi to vůbec nepovedlo xD

-> Anime: One Piece ... myslí, že tohle Anime zná většina z Vás a kdo ho ještě neviděl, tak by se měl stydět!! Tohle Anime musí vidět naprosto všichni!!! xD

-> Jsem s ním spokojená, vážně se mi líbí, že je tak jednoduchý :3
Je tu od půlky Dubna ... a bude tu až ... asi do léta xD
... zůstal tu až do konce července :3

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





-> Heh, napadlo nás udělat nový, letní obleček ... no, moc letně nevypadá, ale co už xD
Sice se nám nepodařilo dodržet to "na každé roční období", ale tak ... snad Vám to nevadí, ne?? xD
Tentokrát jsme se na vytvoření tohoto kabátku spojili :3 ... Goshi-sama si pohrál s obrázkem ... a já jsem z něho pak udělala dess :3 ... Doufám, že se na nás autor obrázku nenaštve T3T

-> Anime: Mekakucity Actors ... je to Kagerou projekt, což je serie písniček od Vocaloidu, jestli jsem to dobře pochopila xD ... Každopádně, nemám páru, co to je, ale obrázek byl fešnej xD

-> Je tu od konce července a ... nějakou dobu tu bude xD
... zůstal tu až do konce Října :3

(Vytvořili: Goshida Rikyu :) a Baka Kamaru xD)





-> Hej!! I na Dušičky a Halloween potřebujeme něco speciálního!! xD ... Takže jsem udělala novej kabátek :3 Abych pravdu řekla, tak jsem měla nejdřív v plánu udělat něco úplně jinačího, ale ... protože moje hledačské schopnosti jsou na tom opravdu hodně špatně ... tak jsem se nakonec rozhodla pro tenhle xD Netrvalo mi moc dlouho ho vytvořit, něco okolo hoďky, hoďky a půl ... :3 Je to obrázek od jednoho úžasného Devina!! :3 ... Doufám, že mě za to nezabije TT3TT

-> Na tomhle obrázku se myslím ... nenachází žádné konkrétní anime, jsou to prostě jen vytvořené postavy :3

-> A je tu od 30tého Října ... takže pěkně den před Halloweenem a bude tu ... asi do konce Listopadu, ještě uvidíme xD ... byl tu až do konce prvního týdna Prosince

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





-> Ze zvyku a tradice musíme převléct blog také na Zimu :3 Proto jsem se rozhodla, že udělám nějaký pěkný zemní kabátek xD ... Vůbec není takovej, jakej jsem si ho představovala xD ... Ale já mám opravdu obrovské problémy s tím nají to, co si představuju xD ... Nakonec jsem vybrala takovýhle ... protože ten obrázek se mi neskutečně zalíbil :3
Řeknu Vám, ty popisky ... naprosto jsem to celé pokazila xD Snažila jsem se zase originálně něco vymyslet ... ale ne, tohle není ono xD ... Takže tenhle kabátek nepatři mezi povedené xD

-> Anime: Katekyo Hitman Reborn ... anime, které má okolo 200 dílů :3 Myslím, že tohle bojovné a mafiánské anime zná hodně lidí xD ... Konkrétně tu jsou dvě postavy - ta malinká, to je hlavní hrdina anime, Sawada Tsunayoshi (zkráceně Tsuna) ... a to druhý je zakladatel italské mafiánské rodiny Vongola, Sawada Giotto (s přezdívkou Primo, jelikož byl první hlavou této rodiny) ... :3

-> No, a na našem blogu se usadli na konci prvního týdne v Prosinci ... a bude tu celou dlohou Zimu xD
Byl tu až skoro do konce Března 2015 xD

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





-> Jak už u nás bývá, tak ... začíná Jaro a to neznamená nic jiného, než nový kabátek pro náš blog xD ... Tak nějak sem se zase snížila po pár dalších ... pater níž a vytvořila jsem tuhle patlaninu xD ... Vůbec to nevadá tak, jak jsem chtěla a to jsem na sebe docela hodná a nektritizuju svoji práci xD ... Tentokrát se mi povedlo najít skvělý obrázek, který Goshi-sama dokonce i hezky předělal, aby tam byly jen dvě postavy ... ale jakmile jsem to dostala do ruk já, tak to skončilo opravdu hodně špatně xD ... Ale musím se pochválit, strašně se mi líbí ikonky do menu xD

-> Anime: Haikyuu!! ... sportovní anime o volejbalu, které je jedním slovem dokonalé a myslím si, že každý fanoušek anime se na něj určitě rád koukne xD Je to anime o 25ti dílech a bude vycházet druhá serie, takže se těžte xD Na našem kabátku jsou dvě postavy ... Kageyama Tobio (ten černovlasý v popředí) a Hinata Shoyo (ten oranžovovlasý vzadu) ... jsou moje nejoblíbenější postavy u tohoto anime xD

-> A byl tu nastavenej od konce Března 2015 (začátek Jara) až do konce Jara :3

(Vytvořili: Goshida Rikyu x) a Baka Kamaru xD)





-> Začalo léta a to znamená, že je čas vytvořit nový fešný oblek pro naš blog :3 Konečně se mi povedlo vytvořit zase něco, na co můžu být aspoň trochu pyšná xD Můje uroveň schopnosti je opravdu proklatě nízko, ale tohle je na vrcholu mých schopností :3 Opravdu se mi líbí a to je co říct, protože se nestává moc často, že by se mi líbila moje tvorba xD Dokonce i obrázek jsem našla opravdu rychle a snadno, nedalo mi žádnou velkou práci, a o to mám tenhle kabátek ještě radši xD Doufám, že si získá i Vaši podporu :3

-> Anime: Ookiku Furikabutte (Big Windup!) ... sportovní anime o baseballu, které má dvě serie. Není zaměřené jen na baseball, ale také na přátelství a především na hlavního hrdinu, který si získává nové přátele, se kterými hraje baseball. Opravdu krásné anime, krásně nakreslené a vtipné :3 Určitě doporučuju *////*

-> Byl tu pěkně celé léto přes podzim až do posledního října!! *^*

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





-> Pomalu jsme se přehouply z léta na podzim (i když venku to byl opravdu velký a rychlý zvrat v počasí xD) a máme tu konec října. Jak určitě každý z Vás ví, tak říjen je naplněn duchem Halloweenu v anglicky mluvících zemích a u nás jsou druhého listopadu dušičky ... takže strašidelné období nastalo!! */////* S tímhe kabátkem jsem opravdu spokojená, na první pokus jsem neodstranila drobný nedostatek, co se týče ruky Matsuoky, ale nakonec jsem si s tím pohrála a snad už tam není moc vidět nějaký velký rozdíl xD ... Jinak jsem opravdu spokojená ... nejvíce snad s nadpisy do menu xD

-> Anime: Aoharu x Kikanjuu ... opravdu cool anime jehož hlavním tématem jsou hry o přežití (něco jako paintball). Tohle anime je v duchu přátelství a týmové spolepráce, bez které se v téhle hře moc daleko nedostanete. Tohle anime opravdu doporučuju, protože je naprosto boží a rozhodně stojí tomuhle anime věnovat nějakou pozornost ... nebudete rozhodně litovat!! *//////*

-> Necháme ho tu při nejmenším celý listopad xD ... A byl tu skoro až do Vánoc!! xD

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)



DEVATENÁCTÝ - AOHARU X KIKANJUU - TACHIBANA HOTARU A MATSUOKA MASAMUNE (Předělaný na Vánoční!!)


-> Protože se nám ... teda spíš mě ... tenhle kábátek neskutečně zalíbil, tak se nám ho nechtělo dávat pryč. Hlavně kvůli naší neaktivitě to ani nebylo nutné, jen jsme na něj přidali pár Vánočních prvnků a hned vypadal Vánočně naladěn a mohl tu být dalších pár měsíc *///////* ... Navíc jsem se nechtěla jen tak zbavit té úžasné ruky, která se mi povedlo tak krásně spravit!! Jsem za to na sebe neuvěřitelně pyšná!! xD

-> Anime: Aoharu x Kikanjuu ... stejné jako předtím!! xD

-> Byl tu až do ... skoro konce Března, kdy nastoupilo Jaro!! *//////*

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





-> Protože předešlý kabátek s Aoharu x Kikanjuu ty byl už hodně dlouhou dobu (svým způsobem dvakrát déle než obvykle xD) a také s nástupem nového ročního období, jsme se rozhodli vytvořit nějaký nový, jarně naladěný kabátek. Původně jsme jej chtěli udělat mnohem světlejší, aby nám blog za na nějakou tobu ožil světlejšími barvami, ale nějak mi to k tomu nesedělo, takže jsme zůstali u tmavých barev a světlé nechali až na léto xD ... Sice není moc barevně sladěn, písma k sobě taky moc nesedí, ale céle dohromady se mi to z nějakého straně líbí, takže to nehodlám měnit!! */////*

-> Anime: Hunter x Hunter ... Naprosto boží anime, obzvláště pokud se Vám líbí dobrodružná anime jako jsou One Piece či Yu Yu Hakusho!! Rozhodně ho doporučuju, patří mezi delší anime, ale i tak stojí za to mu věnovat nějakou tu pozornost!! */////*

-> Tenhle tu bude určitě celé Jaro!! xD ... až do konce Října

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)





->Na tvorbu byly použity obrázky, nalezeny na Google.cz, Zerochan.net, Deviantart.com

Tak, a další kabátky sem budou přibývat pěkně postupně, jak je budem měnit!!
Děkujeme za pozornost a doufáme, že se Vám naše jak minulé, tak přítomné kabátky, líbí a budou se Vám doufám líbit i naše budoucí!!

Baka-chan ... úplně šťastná ze všech kabátků, které jsme kdy udělali!!
Goshi-sama ... najednou získal pocit "dobře odvedené tvrdé práce" a rozhodl se zbytek týdne lenošit

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!