Šťastný nový rok 2019!!

Autor: || Zveřejněno: 1.1.19

Yo Yarodomo!!
 
Vím, že v tuto dobu tu pravděpodobně moc lidí nebude, ale přesto bych tu ráda tento článek dala. Poslední "vánoční" článek jsem se opravdu rozkecali o docela vážných věcech, které jsou velkou součástí našeho života, a taky bych chtěla tento článek udělat krátký a takový trochu odlehčenější. Mohla bych tento článek zkrátit natolik, že by tu byla jen jedna věta s přáním všeho nejlepšího do nového roku, ale udělat takový krátký článek je podle mě docela nesmyslné, když já vlastně takovou větu můžu přidat pouze do boxu pod záhlavím. Vsadím se, že přání k této každoroční události dostanete hromadu, přesto se k této hromadě chceme přidat. Přece jen, minulý rok jsme se na takováto přání (jak Vánoce tak nový rok) poměrně vykašlali, tak bych to chtěla letos alespoň trochu napravit!! Tento článek bude pravděpodobně mít jen dva nebo tři odstavce, docela nezvyk pro nás, ale nemyslím si, že se tu po minulém článku máme o čem moc rozepsat.


Bohužel, nejistota obnovené aktivity na našem blogu je stále tu. Ještě pořád nevíme, jestli se nám podaří vrátit se k psaní článků. Ale po minulém článku to vidím docela nadějně. Bohužel, já jsem velký optimista, který dokáže vidět světlo i v naprosté temnotě, takže na má slova příliš nedávejte. Každopádně, myslím si, že by se to mohlo zařadit do seznamu novorčních předsevzetí na rok 2019. Nikdy jsem si předsevzetí nedávala. Vždycky mě bylo naprosto jasné, že stejně nic z toho nedodržím, a tak jsem si s tím zbytečně nelámala hlavu. Letos bych si ale ráda aspoň pár dala. Taková, o kterých si aspoň myslím, že bych byla schopná jich docílit. Jedním z nich je dodržování mého nového životního stylu, o kterém jsem se tu docela dost rozepsala již v minulém článku. Druhé je najít si pořádnou, dobře placenou práci, ve které hodně dlouho vydržím. Většinou nemám problém s tím dělat i něco, co mě nebaví, a v tuhle dobu už si ani opravdu moc vybírat nechci a vlastně ani moc nemůžu. S radostí vezmu první pracovní možnost, která se mi naskytne >////< ... Dalším by mohlo být přidávání článků na blog aspoň výjimečně. Myslím, že na silnou aktivitu přidávání deseti článků denně už bohužel nemáme, ale aspoň jeden článek za měsíc by jsme zvládnout mohli. A tím bych asi tak mohla skončit. Samozřejmě bych měla tisíce napadů na další, ale myslím si, že tři už bohatě stačí. Obzvláště pro člověka, který se velmi snadno a rychle vzdává. Goshi-sama, ten je pravým opakem. Každoročně si dává za předsevzetí cvičení, posilování, basket a další, fyzicky velmi náročné aktivity, ke kterým přidává i úspěšnost v práci. A k mému překvapení, vždycky všechna dodrží >////<


Nás by ovšem mnohem více zajímalo, jak jste na tom Vy, naši čtenáři. Jaké máte vyhlídky na nový rok 2019?? Jaká předsevzetí, jestli vůbec nějaká, jste si na svá bedra nakladli?? A jaký byl Váš uplynulý rok 2018?? Zažili jste něco úžasného a nebo pro Vás byl naprostým zklamáním?? My jsme se o našem minulém roce již docela rozmluvili v minulém článku a nemělo by smysl to tu zbytečně opakovat. Rádi si ovšem přečeteme o Vašem roce 2018 a vyhlídkách na nový rok 2019!! Nebojte se a vyjádřete se v komentářích!! *////*

Na závěr bysme Vám všem s radostí popřáli jen to nejlepší do nového roku 2019!! Ať se Vám podaří do něj vkročit tou pravou nohou a hodně štěstí v dodržování Vašich novorčních předsevzetích!! Doufám, že Váš rok 2019 bude mnohem lepší než ten právě uběhlý rok 2018!!

Přejí Baka-chan a Goshi-sama!!

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!