Něco o Baka Kamaru xD ... Pojďme na zpověď číslo jedna X3

Autor: || Zveřejněno: 1.4.13


Tak vám píšeme prvního dubna xD ... Tohle je jeden z dnů, které mám opravdu ráda ... protože člověk může provádět vtípky komu chce a většinou nedostane vynadáno xD ... I když, pokud jde o Goshiho-sama ... ne, jsme si vždycky kvit, takže žádné nadávání xD

No, každopádně ... přejděme rovnou k věci xD
A to je jádro tohoto článku x)
Přesně tak, chodí sem docela lidí ... podle komentářů to není moc poznat, ale stačí se podívat na toplist (na kterej se někdy čirou náhodou kouknem xD), a jestli nekecá ... tak je tu opravdu krásná a bohatá návštěvnost xD
Nebylo by na škodu vidět nějaké komentáře -_-"
Nestěžuj si pořád!! ... No, ale ... v minulém článku jsme se rozhodli udělat ... takovou malou zpověď xD
Jo ... a já k tomu byl donucen!! x)
Takže, pokud máte zájem se o nás něco dozvědět, tak tu budou tyhle články ... jen a jen o nás :3
Jako první bude Kamaru ... takže koho nezajímá nic o nás ... může přestat číst x) ... To ale záleží jen na Vás x)


Tak já teda začínám xD ... Omlouvám se, pokud vám tenhle článek přijde tak trochu (podle Goshiho-sama) ... spíše PSYCHO xD ... Nebo jak on to říká "Jak od šíleného vědce" ... ale snad mi to prominete xD

↓ Moje celá přezdívka je Baka Kamaru xD ↓
Dříve to bylo jen Kamaru, trochu později to bylo Kamaru Izuka (odvozeno z Inuzuka, což je příjmení jedné postavy z anime NARUTO, Kiba Inuzuka, velkej fešák *////* ... Tehdy jsem byla ujetá na anime NARUTO). A teď se to teda změnilo na tu, kterou používám dnes a už si ji asi neplánuju jen tak změnit. Poslední dobou používáme takové malé zkratky naších přezdívek, u mě je to Baka-chan. Je to spíš takové zkrácené oslovení než jako přezdívka. Jinak používáme spoustu dalších přezdívek (většinou je vymýšlí Goshi-sama, př.: Otrok, Podkapitán a další ...)

↓ Tak trochu popisu o mé osobě
Jsem holka, chodím na vysokou školu, stavárnu (a vůbec mi to tam nejde xD ... S-samozřejmě jsem premiant třídy!!). Bydlím kousek od brna směrem na sever, severo-západ, v takové malinkaté dědince, která je známá pro svou rozhlednu. Více neprozradím, je to tajemství, takže Vám to nemůžu říct!! o(≧ω≦)o

Co se týče mé postavy jako takové, tak ve skutečnosti nevypadám nijak zvláštně:
-> mám krátké, hnědé vlasy (občas bloňďatý melír)
-> modro-zelené oči a nosím brýle (mám jich víc v několika barvách :3 ... MEGANE!! */////*)
-> nosím na rukách potítko a hodinky (abych věděla, která ruka je levá a která pravá)
-> mívám šátek kolem krku
-> mám pusu plnou kovu, teda, mám rovnátka. Zelený *////* ... Rovnátka jsou minulost!! YEAH!! *////*
-> nosím klučičí oblečení minimálně o tři čísla větší, proto si mě nejspíš všichni pletou s klukem. Ještě jsem nepotkala člověka, co by se mnou hned od začátku mluvil s jistotou, že jsem holka. Jsem na to zvyklá (nezbývá mi nic jiného) a přijde mi to vždycky vtipné, když si po nějaké době ten dotyčný uvědomí, že jsem holka.

Nejsem malej skrček!! .... Aby jste věděli, měřím něco-okolo-metru-padesát!! (Ve skutečnosti měří 148cm více/méně). Ale co je malé, to je vtipné!! Takže mě nesuďte!! Nejsem malej trpaslík!! I když kvůli mé výšce si mě lidé často pletou s "klukem, co chodí na základku". Což je ještě horší, než když si mě pletou pouze s klukem. No, co na to říct, vypadám velmi mladě xD ... A ještě jednou!! Nejsem žádnej prcek, trpaslík, skrček ani nic podobnýho!! xD

Pojďme na povahu
No nevím, co přesně sem napsat, nikdy jsem nebyla dobrá v sebechvále (já se spíš sebekritizuju). Svým způsobem mi to ještě stěžuje moje rozdvojená osobnost. Nejsem vlastně tak úplně normální a každej člověk by to se mnou nevydržel. Jedná moje půlka je brutální, nebezpečnej šílenec a ta druhá patologickej, bezcitnej lhář ... nevyberete si. Když bych to měla jen tak shrnout do pár řádků, tak jsem neuvěřitelně velkej optimista a flegmatik. Můj zájem se točí jen kolem pár věcí, jako je jídlo, otaku věci, rodina a kamarádi. Pokud se tedy netrefíte zrovna do jednoho z těchto tématu, tak se s Vámi nebudu bavit a věřte mi ... ani Vy se se mnou nebudete chtít bavit, jsem totiž neuvěřitelně dobrá v ignorování lidí. Z tohoto důvodu jsem opravdu velmi nespolečenský člověk, radši trávím dny doma v kuchyni se svým drahým řízkem, kterého nikdy v životě neopustím!! *////*

Jsem bisexuál, to ale nemění nic na tom, že na světě není nic, co bych měla radši, než jídlo. Opravdu, kdybych měla sestavit žebříček s tím, co mám na celém světě nejradši, tak na samém vrcholu by zaručeně byl řízek!! *////* ... Hodně často také trpím samomluvou, ale to hádám hodně lidí, každý si určitě něco málo zamumlá pod vousy jen tak pro sebe. Mě se to stává jen trochu častěji a kolikrát o tom ani nevím. Pokud budete mít nějaké bližší otázky na mě, tak se nebojte v komentářích zeptat *////*

Možná není dobré, to tak veřejně přiznat, ale já ... jsem lhář! Na to si dávejte pozor!!Je to moje nemoc, se kterou nedokážu přestat, začalo to malými lži, jako třeba: řeknu učiteli, že jsem se opravdu učila, ale ve skutečnosti jsem hrála do půlnoci videohry. Ale postupem času (protože mi to většinou procházelo) jsem začala lhát čím dál víc, o tom, co dělám, o tom, kde jsem a o svém životě celkově. Teď už vlastně ani pomalu sama nevím, co je mým skutečným životem, a kdo ve skutečnosti vlastně jsem. Proto bych chtěla do tohohle blogu psát pravdu. Rozhodla jsem se, že tenhle blog bude jediný místo, kde nebudu lhát ať se děje, co se dějě ... a budu mít tak jistotu, že tu je pravda a můžu se na ní spolehnout. Chci Vás proto varovat. Není jednoduché získat zpátky vztahy, které jste ztratili lhaním, nebo třeba najít pravdu v životě, který jste si sami sobě nalhali. Znám to, procházím si tím a zůstala se mnou opravdu jen malinká hrstka lidí, která mě má ráda takovou, jaká jsem a jsem za ně ráda. Ale ... Vy třeba nemusíte mít takové štěstí. Dávejte si bacha na lhaní, Yarodomo!!

↓ 4, Nějaké dodatky a oblíbené věci ↓
-> Oblíbené anime:
Devil May Cry, One Piece, Haikyuu!!, Kuroko no Baske, Natsume Yuujinchou, Gintama, Katekyo Hitman Reborn, xxxHolic, Ghost Hunt, Dia no Ace, Mushi-shi ... a tak bychom mohli pokračovat. Nemám jedno anime, které bych řadila nad ostatní.

-> Obíbené mangy:
Seishun x Kikanjuu, 19 Days, Hell's Kitchen, Defense Devil, Black Clover, Beelzebub, Mushi-shi a další ...
Oh, a moje nejoblíbenější shounen ai manga je Aitsu no Daihonmei!! Jinak mám nejradši autorku Natsume Isaku!! *////*

-> Miluju jídlo!! Není na světě nic jinýho, co bych měla radši xD
Opravdu, pokud mě někdo moje jidlo sebere třeba i ze srandy, tak se dokážu opravdu hodně rychle naštvat!! A to já jsem opravdu člověk klidné povahy a jen tak něco mě nerozhází. Ale jídlo!! To je jiná!! Kdo mi na něj šáhne, tak se nedožije další vteřiny!! Miluju sladké, takovou čokoládu nikdy neodmítnu. A jednou bych se chtěla provdat za řízek!! *////* ... To je jeden z mých největších snů.

Když už jsme v tom, tak jsem založila nové nabožeství, které se jmenuje Cibo. Hlavním bohem je Schnitzel, ale jsou tam i další bohové v podobě dalšího jídla *////* ... Zatím je tu se mnou jen pár lidí (já, moje sestra, možná mamka ... a samozřejmě jsem do toho ukecala i Goshiho-sama), ale snažím se přibrat i spoustu dalších lidí, takže jestli chcete, jste vítáni!! >////<

-> Já a sporty ... to není dobrá kombinace.
Ne, nejsem zrovna sportovní typ a rozhodně nejsem týmový hráč, opravdu velmi často se zraním při jakékoliv příležitosti (Zraním se, i kdybych měla jen sedět na zemi). Ale mám docela ráda Basket, je to sice týmový sport, ale můžu se v něm pořádně vyřádit, a když ho hraju s chlápkama, co jsou dvakrát vyšší než já, tak se nemusím bát, že bych někomu ublížila. Sice je to opravdu velká zátěž na moje tělo a často kvůli tomu končím v polohách, ve kterých by normálně tělo být nemělo, ale pořád se u toho dobře bavím!! *////*

-> Každý má své oblibené místo, ne??
Kuchyně!! Samozřejmě je to kuchyně, kde se nachází lednička. Protože tam najdu to, co miluju ze všeho nejvíc, JÍDLO!! Další místa by pak si byla moje postel a knihovna. Nejradši mám super-velkou knihovnu u Goshiho-sama doma!! Najdete tam snad všechno *////*

-> Můj hudební všechno-styl ... jop, mám ráda všechny většinu hudebních žánrů.
Whah, skoro všechno. Až na rap, což opravdu bohužel nezvládám. Také nemusím ty "novější superstar", jako jsou Miley Cyrus (Hannah Montana), Justin Bieber, One Direction, Jonas Brothers, Selena Gomez a další podobného rázu, kdybych to měla shrnout, tak tyhle "mladé lidi a skupiny" moc nemusím. Jsem docela vybíravej člověk, ale spokojím se s většinou rockových písní. Hollywood Undead, Three Days Grace, Linkin Park, Nickelback, Metalica, The Offspring a další. V poslední době jsem si opravdu oblíbila i instrumentální hudbu, a v neposlední řadě také nesmím zapomenout na dupstep a electro-music, ke které mě přivedl TASTY *////*

-> Můj nepřítel číslo jedna ... DVEŘE!!
Pravděpodobně to většina z Vás neví, a taky Vám to třeba přijde opravdu divné, ale já nesnáším dveře!! Jsou to prostě kusy dřeva, plastu či plechu, které se mi věčně pletou před ksicht a já do nich věčně narážím!! Dennodenně o ně zakopnu a v neposlední řadě pořád překáží!! Jsou i opravdu hodně děsivé, protože se třeba samy od sebe začnou zavírat nebo otvírat!! TT////TT ... Prostě ne, nesnáším dveře!! Být po mém, tak všude pověsím korálky!! xD

-> Kamaru miluje fotky!! *////*
Mám opravdu strašně moc ráda fotky, hlavně panoramata!! *////* .... Protože takové fotky jsou prostě nejkrásnější!! Mám ovšem ráda všechny možné druhy fotek. Strašně obdivuju fotografy, kteří dokáží pořídit úžasné fotky. Chtěla bych to taky umět, ale já a foťák nejsou moc dobrá kombinace.

Whaaa, takže ... možná Vám taky trochu pomůžou naše řetězáky, kde jsme psali fakty o nás. Pokud máte zájem, tak se na ně klidně můžete kouknout. Kdyby jsem si třeba někdy vzpomněla na něco, co bych sem zase chtěla doplnit, tak se tu občas objeví třeba i něco nového. Pokud Vás to bude zajímat, klidně se sem přijďte za čas zase podívat.

No, myslím, že tím bych mohla skončit a předat slovo Goshimu-sama :3
No, fajn ... ty ses nám tu docela rozepsala, ale není tu ani zmíňka o tom, že jsi můj otrok a já tvůj pán!!
Já to chtěla nechat na tobě xD
Oh jasně. Tak teď jsem teda na řadě já. Vezmu to podobně jako Baka, ale napišu to až do novýho článku, aby se Vám to tu nepletlo do sebe. Navíc je tu velmi striktní omezení na 40 000 znaků x)

To, co jste se teď o mě dozvěděli ... přeberte si to jak chcete. Doufám, že nás budete navštěvovat i přesto, že se dozvíte, co jsme my dva vlastně zač xD

Takže Sayonara!! *////*
Baka Kamaru xD a částečně i Goshida Rikyu x)

Upraveno: 28.02.2016

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!