Bannery (Nebo jak se tomu nadává xD)

Autor: || Zveřejněno: 8.10.13

Minna-san!! :3 ... T^T

Já už chci mít pátek!! ... Já tu školu nesnáším!! xD Je tam děsná nuda, úplně ohromě děsná!!! ... -_-"
Bych radši celej den něco dělala, než jen sedět ve škole na místě a snažit se neusnout při poslechu přednášek učitelů ... T^T
Já se tam tak strašně moc nudím, to ani nejde popsat!! xD
No, dobře ... myslím, že to všichni pochopily, tak si přestaň stěžovat x) Stačí, když to slyším doma, nepotřebuju o tom ještě číst na blogu ... x)
Okay >_<

V Neděli se mě jedna stránka zeptala, jestli náhodou nemáme nějaký banner ... že by ho dali na svůj web ... Nyahh, máte ponětí, jak jsem jásala?? :3
Někdo stojí o náš odkaz ... co víc si může bloger přát?? xD
No, dobře ... nechám toho xD ...
To je tvůj nejlepší nápad vůbec ... x)

Tak jsem se rozhodla nějakej ten banner, ikonku ... (nebo co xD) ... udělat :3
Dám je do tohle článku, aby si je když tak mohl i někdo další dát na blog (kdyby měl zájem xD) ... Já do toho nikoho nutit nebudu xD
Nejsou nic extra, ale snažila jsem se xD


(Květen - 2014)








(Řijen - 2013)




Chtěla jsem udělat něco univerzálního, ale moc se mi to nepovedlo xD ... Gomen za to, jak to vypadá, ale mě se líbí xD
Takže komu ne, tak ... toho budu pozbytek života strašit xD

Sayonara!!! :3
Baka-chan a Goshi-sama ... dneska bez žádných připomínek xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!