Konečně novej článek xD

Autor: || Zveřejněno: 19.8.12

Ahooooojjj!!!!!

Takže, podlouhé době se zase ozývám :D
Zrovna mi došlo, že silvestr už je daleko za námi a tak mě napadlo dát novej článek ...

Nevím o očem by měl bejt a tak to nemusíte číst!
Zbytek pod perexem !!!!



Říkám si jestli nebylo tenhle blog lepší zrušit, nic moc tu není a ti kteří sem chodí ( a za to může jen moje štěstí =3) tak to přestane bavit.
Ale došel/a jsem k názoru, že bybylo dobrý nerušit, jen pozastavit na dobu neurčitou.
Nebude sem noc přibývat, možná, ale jen možná sem přibydou nějaký kraťoučký články, ale jinak nic. Nemusíte teda na nic čekat, přinejlepším bych sem začal/a dávat věci a o prázkách, ale jeden nikdy neví ..... :D

Omlouvám se hlavně mým SB a když tak mi napište, kdo už nebude chtít být mým SB .... .D

Prozatím se s váma loučí
^ Kamaru ^

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!