Nový vzhled přímo z továrny Baka-chan!!

Autor: || Zveřejněno: 14.7.17

 
Yarodomo!! TT////TT
 
Nebudete tomu věřit, ale opravdu jsme se dostali k napsání dalšího článku!! Bohužel to ale nebude nic zajímavého, jen oznámení nového vzhledu blogu (jako kdybyste si toho nemohli všimnout i bez upozornění, nemám pravdu?? xD) a pár odstavců plných nesmyslů. Ostatně jako vždycky, článek o ničem, který se táhne dvě hodiny. Jinak by jsme to přece nebyli my >////< ... Věřím, že to spoustě lidí leze na nervy, spousta lidí to s přehledem ignoruje a ta nejmenší menšina si to možná občas i užívá. Jen si představte, že z toho necelého tisíce lidí, kteří náš blog týdně navštíví, se objeví jeden komentář, když máme obrovské štěstí. Není to zajímavé?? Člověk pak může vidět, že všechny ty tzv. návštěvy jsou tu vlastně jen kvůli tomu, že máme v nadpisu nějakého článku zrovna slovo (s největší pravděpodobností název anime), které čirou náhodou tohle množství lidí vyhledává. Snadno se to také dá vidět, když čirou náhodou najedu na úvodní stránku blog.cz a zjistím, že nejčtenějšími články ten den jsou anime články minimálně dva roky staré. Co se tím vlastně snažím naznačit?? Když to všechno podtrhnu a sečtu, tak náš blog má průměrnou týdenní návštěvnost maximálně tří lidí, které opravdu zajímá, co se na tomto blogu děje. Možná i to je přehnaně velké číslo.
 
Chtěl bych vidět ty tvoje počty prakticky. Na papíře.
O tom si nech zdát xD
Ještě pořád jsem tak nějak nepřišel na pointu tohohle odstavce. Chci říct, koho zajímá jestli se tu prostřídá tisíc lidí týdně a jen tři z nich se ve skutečnosti zajímají o tento blog?? Nepamatuju si, že bysme se někdy starali o návštěvnosti či popularitu??
O-ho-ho. K tomu se ovšem, milý pane, hned dostanu. Jak už jsi zmínil, ještě jsme se nedostali k pointě, která je velmi prostá a ve skutečnosti velmi důležitá. Fakt, že tu je tak málo lidí, které tento blog opravdu zajímá, nám dovoluje si tu na blogu dělat naprosto. cokoliv. co. chceme.
... Víš, i když to řekneš dramaticky, stejně je to největší blbost, jakou jsi kdy začala nějaký článek. Děláš, jako kdybysme někdy dělali něco, co jsme nechtěli x)
Když to ale shrneš, nezněla jsem děsně chytře a důležitě?? *////*
"Děsně" není slovo, které bych použil, vlastně ani "chytře" nebo "důležitě" není zrovna vhodné pojmenování.Tak nějak jsi tu popsala "problém" snad každé stránky. Ovšem, že na každé stránce se objevují lidé, kteří hledají třeba jen jednu danou věc. Od toho jsou vyhledávače a celkově celý internet je o tom, že něco hledáš a chceš na to odpověď. Náš blog je založený na odkazech na anime a mangu, proto se tu objevuje tolik lidí, kteří vlastně ani nemají ponětí, co je tohle za stránku, hlavně že najdou to, co hledají. Důvod, proč tu nemáme komentářě a celkově je naše "opravdová" návštěvnost tak malá, je naše neaktivnost, nezáživné články plné nesmyslů a hlavně ... není tu nic zajimavého, co by se dalo "prodat". Chápeš??
Jak jinak by jsi to teda nazval??
... Jsem rád, že tak přemýšlíš nad mou první větou. Pokračuj a jednou zvládneš pojmout informace z celého odstavce x)
Ale já to všechno chápu. Jen jsme oba příliš líní na to s tím něco udělat. Z mého pohledu je lepší mít tu méně věrných čtenářů, než hromady procházejících lidí xD
Máme tu pár sérií článků, které baví jak nás, tak i naše čtenáře. Proč se nevěnovat tomu?? Vždycky můžem vymyslet něco nového, ale někdy je lepší zůstat u starého, které už je zažité x)
Yeah, říká milovník historie. Jak ironické xD
Děkuji x)

Myslím, že by bylo lepší začít znova. Nějak se nám povedlo dostat do vod, které jsou ještě méně zajímavé, naž naše klasické vykecávání. Abych Vás tak nějak uvedla do obrazu a seznámila s obsahem dnešního článku. Pro začátek bych chtěla zhodnotit náš nový vzhled blogu, najít klady a zápory ... a samozřejmě nezapomenout na tučnou kritiku. Pak jsem měla v plánu se pochlubit s mým novým koníčkem, ale odvaha mě pomalu opouští a jsem si jistá, že než na to dojde řada, tak už tu nebude. A na závěr ... cokoliv, co nás napadne. Tak jako vždycky tohle bude mix všech možných pocitů, nálad, témat a barev. Rozhodně se máte na co těšit, pokud Vás naše ztřeštěné články baví a ještě neomrzely *////*
 
 Když bych to vzala hned od začátku, tak začneme se samotnou tvorbou nového vzhledu. Je totiž něčím, co je na tomto blogu úplně prvně a já doufám, že v budoucnu ji budu s radostí opakovat. Jde o mou vlastní tvorbu. Konečně jsem vytvořila vzhled, ve kterém je všechno dělané mou rukou, nestáhla jsem odnikud žádný obrázek a neupravila jej k obrazu svému. Ne. Pro jednou se mě podařilo vytvořit něco, co není tvorbou někoho jiného. Aspoň částečně. Samozřejmě většina z toho není z mojí hlavy, i když je to všechno vytvořeno mojí rukou. Proto opravdu váhám nazvat tohle dílo "mou vlastní tvorbou". Ale abych Vás uvedla do obrazu, jak tohle všechno vlastně vzniklo a jak se to dostalo do téhle "finální" podoby. Vím, že tenhle typ článku nebude moc zajímavý, ale co ... ony vlastně žádné nejsou.

Asi před rokem jsem z nějakého neznámého důvodu dostala chuť na to vyzkoušet si nakreslit nějaký obrázek. Tentokrát ale né obyčejnou tužkou na papír, nýbrž na počítači v nějakém pěkném grafickém programu. Už nějakou dobu jsem použivala grafický program MediBang Paint Pro, docela neznámý program, bez kterého si teď nedokážu představit život. Jedná se neplacený grafický program pro grafickou tvorbu zaměřenou hlavně na mangy a komixy, naprostá dokonalost!! *////* Jako vždycky samozřejmě nedokážu nic vymyslet z hlavy, a tak jsem se rozhodla vzít nějaký obrázek a předělat ho na naše postavy Baka-chan a Goshiho-sama. Zatímco mi původní obrázek strašil na malé obrazovce telefonu, začala jsem myší kreslit různé čáranice. Nikdo mě předtím ovšem neřekl, jak strašně je tahle činnost návyková!! Nakonec jsem nad kreslením tehdy starávila několik dnů a vytvořila pár zajímavých a vtipných "přetvořených" obrázků. Které jsem se ovšem neodvážila nikomu ukazovat. Jenže všechny moje obrázky byly černobílé a já chtěla vyzkoušet i něco barevného, dát našim postavám trochu života. Jenže barvy a já ... to je něco, co by se nikdy nemělo setkat!! Nakonec jsem tedy šla poraženě na Anne-senpai, úžasnou čelenkou naší Posádky, a poprosila ji, jestli by mě aspoň jeden z těch obrázků (ten nejpovedenější, samozřejmě) nevybarvila, její tvorba je totiž něco, co hrdě uctivám!! *////*

Každopádně, po roce jsem se do toho kreslení dostala znova. A tentokrát mě napadlo, že bych mohla vyzkoušet vytvořit i vlastní vzhled pro náš blog. Napadlo mě něco tak šíleného, že jsem se do toho musela hned pustit. "Překreslila" jsem několik různých obrázků a nakonec vybrala ten nejlepší z nich, který můžete vidět v záhlaví. Kdo v postavách vidí Kuroka a Aomineho z Kuroko no Baske, tak klobouk dolů. Opravdu jsem se snažila použít tentokrát můj styl kresby, který ovšem neexistuje TT////TT ... Na tenhle obrázek jsem obzvláště pyšná, a protože moje práce s barvami a vybarvováním je katastrofa, rozhodla jsem se ho vybarvit takovým stylem, který zvládnu i já a nikoho tím nepohorším. Není to nic světoborného, něco takového by opravdu dokázal každý a neměla bych si o sobě začít myslet, že jsem umělec. Ale všechny ty obrázky, co jsem po roce nakreslila znova, se mě nehorázně zalíbily (mnohem více než ty, co jsem vytvořila rok zpátky) a mám z nich opravdu velkou radost. Jsem pyšná na to, co jsem vytvořila *////*

No, potom, co jsem měla obrázek do záhlaví, přišel další oříšek. Naplánovat celkově nový vzhled. Já. Plánovat. Já. Vytvořit něco nového. Já. Vymyslet něco ze své hlavy. Určitě chápete, že to je něco, co prostě nejde dohromady. Dostala jsem se tak daleko, že jsem ty dva posadila na ten lítající válec podivnosti. Pak to pro mě skončilo. Barvy?? Nah. Pozadí??. Nah. Vůbec jsem nevěděla, co dělat. Byla jsem v koncích. Vyzkoušela jsem milióny barevných kombinací, tisíce možností jak to celé poskládat, ale žádná z nich se mi nelíbila TT////TT ... Pak ale přišla moje záchrana!! Moje malá sestřička si na mé zhroucené já našla čas. Pomohla mi vybrat barvy a na pozadí mě prostě řekla ať udělám bubliny. Bubliny jdou ke všemu a vždycky se hodí. Ani nevíte, jakou mě udělala radost. Jen jsem pak dodělala ten text v pravo a bylo to. Stačilo pár slov a hned jsem věděla, co dělat a byla spokojená!! *////*

Takhle jsem vytvořila úžasné dílo, na které jsem byla pyšná. Jenže. Nastavování tohoto na blog bylo peklo. Z nějakého důvodu to totiž bylo obrovské. I když jsem to vytvořila přesně na rozlišení mého počítače, jak jsem to dělala ty dlouhá léta předtím, najednou to bylo příliš velké TT////TT ... Po tom, co jsem si myslela, že jsem konečně pochopila, jak nastavování nového vzhledu na blog.cz funguje, bylo to staršně obrovské. Není takový problém to zmenšit, to rozhodně ne ... ale vidíte, co to udělalo?? Když člověk mění něčeho velikost, tak už to nevypadá vůbec hezky!! Je to rozmazané, vypadá to strašně TT////TT ... Tak moc jsem se na to byla pyšná, a ono je to rozmazené!! Opravdu, grafika, počítače a podobně, s tím si nikdy nebudu rozumět. Nikdy. Ale hej!! Nakonec jsem si na tu rozmazanost "docela" ... zvykla. Nebo se s ní spíše smířila. A stále jsem pyšná na to, co jsem vytvořila. Příště to bude třeba ještě něco mnohem lepšího!! *////*
 

Rozhodně nejsem s výsledkem spokojená, a to jen kvůli tomu, že se mě nepodařilo to nastavit v plné velikosti. Jinak jsem na to ale opravdu pyšná. Chtěla jsem pro jednou udělat na náš blog něco světlejšího, protože tmavé barvy jsou tu velmi časté, ze začátku to byl nezvyk, ale postupem času jsem si na to docela zvykla. Je to velmi jednoduchý vzhled, to přiznávám. Rozhodně nemám tolik talentu a zkušeností na to vytvořit něco složitějšího. Chtěla jsem k tomu udělat nějaké pěkné pozadí, ale nakonec jsem se zbaběle pustila do vytváření bublin >////< ... Je tu spousta věcí, které bych chtěla udělat lépe, ale bohužel na to mé schopnosti nestačí. Zatím!! Rozhodně mám v plánu se zlepšovat a tvořit dále. Jak už jsem se předtím zmiňovala, tahle činnost je vysoce návyková!!

Pokud mátě nějaké připomínky, kritiku (buďte na mě hodní TT////TT) nebo cokoliv jiného na srdci, rozhodně se nebojte ozvat v komentářích. Pravděpodobně se tu o nich budu zmiňovat docela často, ale nezapomínejte, že tu jsou pro Vás a Vaše názory!! Jestli najdete nějakou chybu v novém vzhledu, nebo máte třeba nějakou radu pro mě do budoucna, rozhodně jste více než vítání se ozvat *////*

↓ Nový koníček Baka-chan!! *////* ↓
 
A tím se vlastně dostáváme k mému novému koníčku. Tak nějak mě moje odvaha na to ukázat Vám nějaká další díla z mé sbírky opravdu opustila, takže tu nebudu nic ukazovat >////< ... Nechci tím nikoho pohoršovat, ten obrázek v záhlaví je opravdu to nejlepší, co se mě podařilo vytvořit (aspoň z mého pohledu), takže rozhodně nečekejte nic jiného. Ale poslední dobou jsem si kreslení na počítači v MediBang naprosto zamilovala. Dokonce se mě líbí i můj styl vybarvování, sice je to jen jednoduché rozmazání barvy, ale i tak se mi tenhle ležerní a jednoduchý styl neuvěřitelně líbí *////* ... Což je pro mě opravdu další nezvyk. Málokdy se mě líbí něco z mé tvorby. Hlavně kvůli tomu, že všechno, co kreslím, možná projde moji rukou, ale není to "můj nápad". Jednou bych chtěla být schopná nakreslit něco úžasného z mé vlastní hlavy. O něčem takovém si ale můžu jen nechat zdát >////< ... Každopádně, teď přes prázdniny mám v plánu toho hodně nakreslit, protože jsem si to opravdu zamilovala a nedokážu se od toho odtrhnout. Všechny moje výtvory jsou vlastně jen laciné kopie úžasných fanartů na anime, které jsem předělala tak trochu do svého stylu a našich postav. Takže mám spoustu obrázků mě a Goshiho-sama. Rozhodně mě to baví a nemyslím si, že mě to v nejblížší době nějak omrzí.

Když už tu mluvíme o kreslení, jak jste na tom Vy?? Kreslíte nebo jste to někdy zkoušeli?? Moc ráda bych viděla Vaše výtvory, pokud chcete, rozhodně se můžete pochlubit!! Já strašně ráda koukám na tvorbu ostatních!! *////*

Minulý týden v úterý jsem byla tady u nás v knihovně a našla jsem tam vyvěšenou vytisklou stránku papíru se Čtenářskou výzvou 2017 z internetové stránky Databazeknih.cz. Opravdu mě to zaujalo, takže mám už pár knížek za sebou a docela by mě zajímalo, jestli je tu ještě někdo jiný, kdo se do této výzvy (nebo do nějaké jiné) pustil a vytrvale se snaží dojit ke konci. Ráda bych se zeptala, jestli náhodou nemáte nějaké typy na zajímavé knížky, spíše staršího data?? Moje knihovnička má v sobě sice ještě spoustu mnou nepřečtených knih, ale lepší je mít seznam do zásoby, však to znáte >////< ... Je to stejné jako s anime či mangou, je potřeba mít dlouhatánský seznam, ze kterého se dá pomalu škrtat a stále dopisovat. Mám nejradši detektivní a fantasy žánry, ale nebojím se třeba historického žánru. Romantika bohužel není můj šálek kávy, ale také nepohrdnu, pokud se člověk aspoň trochu zasměje.

Jestli teda máte nějaké nápady, rozhodně se nebojte podělit v komentářích, i když se nezalíbí mě, najde se tu třeba někdo jiný, komu velmi pomůžete. Komentáře jsou přece jen veřejná věc a každý z nich může čerpat inspiraci.

V tomto článku by to pro dnešek už mohlo stačit. Doufám, že se Vám nový vzhled naše blogu aspoň trochu líbí. Není to nic profesionálního ani úžasného, ale jsem na to hrdá a nikdy nepřestanu *////* ... Moc děkujeme za Vaši odezvu a sejdeme se zase příště u dalšího článku!! >////<

Baka-chan a Goshi-sama!! Opět na vlnách dobrodružství *////*
Omlouváme se za jakékoli chyby, ale ... znáte to, nikdo není dokonalý >////<

Mohlo by se Vám líbit

4 komentáře

  1. 19. července 2017 v 13:30
    Když jsem sem po delší době znovu zavítala, vyděsila jsem se, že jsem na špatné stránce :D Nebo že ji někdo... změnil, jak už se mi párkrát stalo :D Každopádně se mi ale nový vzhled líbí, ta světlá to tu vážně oživila. .... a taky prostě miluju bubliny....

    o čtenářské výzvě vím, ale.. jsem moc líná .. :D jinak, všude cpu sérii Noční strana, lehká blbůstka na dlouhé chvíle, když se nechce moc přemýšlet a člověk se i pobaví, pokud mu nevadí takový jednoduchý humor a není nikterak náročný. Z parametrů tebou stanovených to má společného asi tak slovo knížka :D a fantasy :D ale co... :D (proboha, kdo to bude číst ?! můj nejdelší komentář :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 19. července 2017 v 14:16
      Moc děkujeme!! Bubliny jsou jistota xDDD
      O téhle sérii jsem už něco málo slyšela, určitě se na ni podívám a dám ji šanci. Moc děkuju za tip */////*

      Vymazat
  2. 27. července 2017 v 11:57
    AaAAaa BAKaAAA!! Já jsem na Tebe pyšná taky, vypadá to moc suprově, fakt *hugs* Co se rozmazávání obrázků týče -- prostě Blog (ano, jsem největší hater Blogu a to už jsem téhle doméně věrná pomalu pět let nebo tak :D). Ale já jsem si teda do upozornění ničeho nevšimla, takže se nestrachujte ;) Mě tenhle problém dostihl spíš na Instagramu a nevím, co s tím mám dělat ;_;

    A koukej zveřejnit i ty další kresbičky, který jsi udělala, jasný?! A udělej další!!! :3 Už teď se nemůžu dočkat ;u; On člověk nemůže hned chtít kreslit kdeco z hlavy a úplně mega super skvostným stylem, bez předloh... To nejde tak rychle, ani já to ještě nedávám a jsem od toho daleko :D Ale taky jsem byla taková, že jsem měla tendenci se podceňovat, i když teď vím, že to bylo naprosto zbytečný a akorát to degradovalo moji motivaci kreslit dál (a tím pádem se zlepšovat). To ale člověk bohužel pochopí až s odstupem času, až má dost obrázků z minulosti a skutečně před sebou vidí ten progress, co udělal :) Takže já Ti držím fakt neskutečně palce (drtím si v nich kosti, au), ať u kreslení vydržíš a kreslíš dál!! A vůbec si nedělej starosti s tím, že de facto "trace-uješ" cizí práce, protože každej tak začínal, ať už to přizná nebo ne (já to klidně přiznám :D). Náhodou je to skvělej způsob, jak nachytat základy anatomie a póz a ták :) Kdybys chtěla nějaký typy pro kreslení nebo tak (sice používám jiný program, ale i tak), tak moc ráda pomůžu! ^_^ Fakt jsem ráda, že kreslíš!! (jako kdyby to nešlo už dost poznat, že? :D)

    Co se Čtenářské výzvy týče... slyším o ní prvně lol. Problém u mě je, že čtu spíš "elektronické knihy nezávislých autorů" (čtěte: fakfikce :D), takže se zadrhávám hned u prvního bodu výzvy :D A navíc jsou psaný většnou anglicky :DDD Ale můžu Ti doporučit knížku Demian od Hermanna Hesse (BTS propaganda, lol), ale ta teda nesedí do Tebou zadaných požadavků, je to spíš taková psychologická knížka napsaná formou jakési pseudo-pohádky :D Jinak bohužel žádný tipy nemám :(

    Omlouvám se za tak obsáhlý komentář, ale dneska jsem nějaká ukecaná, snad to nevadí :X

    PS: Nahoře v záhlaví (??) čmuchám, čmuchám kápopík? ;33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 27. července 2017 v 16:29
      Jak je možný, že tvoje komentáře mi vždycky udělají neuvěřitelnou radost?! Moc děkuju za chválu!! Teď se můžu jít s klidem zahrabat na zahradu >/////<

      Ale ony opravdu ty ostatní vůbec nestojí za ukazování. Tenhle je jedinej, u kterého se nestydím být na něj pyšná. Chápu, že člověk potřebuje čas, aby se mohl zdokonalit, já prostě jen nejsem trpělivej typ. Snažím se kreslit a najít svůj vlastní styl kresby už kolik let a ono pořád nic xDDDDD ... Moc děkuju za podporu!! Opravdu si ji cením, obzvláště když přichází od lidí, které uctívám jako Bohy *////*

      Oh, to této knížce jsem toho hodně slyšela. Měla bych se na ni podívat, ať nejsem jako jediná mimo obraz. Psychologické žánry nejsou zrovna moje nejoblíbenější, ale rozhodně se tím nenechám odlákat a dám tomu šanci *////*

      Rozhodně se nemáš za co omlouvat, obsáhlé komentáře jsou ty nejlepší *///*

      (Čmucháš dobře, asi před měsícem jsem to tohohle světa spadla a nedokážu se vyhrabat ven >/////<)

      Vymazat

Děkujeme za tvou odezvu!!