Šatník Blogu 2

Autor: || Zveřejněno: 14.7.17

 
Yarodomo!!

Jelikož starý rozcestních kabátků je zaplněn, je potřeba pokračovat s tradicí a vytvořit nový!! Už se nám to tu pěkně hromadí a byla by škoda s tím přestat jen kvůli nedostatku znaků. Proto jsem se rozhodla vytvořit pokračování, ať to máme všechno pohromadě a s přehledem *////*

 
 
-> Speciálně kvůli Halloweenu, Dušičkám a dalším strašidelným svátkům jsme vytvořili nový kabátek. Bohužel, nepovedl se mi ani zdaleka tak, jak jsem si ho představovala TT////TT ... Tohoto kabátku jsem dokonce vytvořila i dvě různé verze, obě jsem vyzkoušela a nakonec tu nechala tu druhou, stejně s ním ale pořád nejsem spokojená TT///TT

-> Anime: Hetalia ... tohle anime se už jednou na naších kabátcích objevilo, takže tu o něm nemusím nic moc básnit. Vtipná komedie, plná historie tak, jak ji nikdo nezná xD

-> Přes strašidelné svátky tu určitě bude *////* ... až do ledna nového roku.

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)

 
 
 
-> Halloween tu strašil opravdu hodně dlouho a bylo na čase sem dát něco trochu více tématické. Bohužel se mi nepodařilo najít nějaký vyhovující obrázek plný sněhu či krásnou místnost zalitou světlem svíčky s hrkem teplého čaje. Možná jsem hledala příliš málo, ale do příště to určitě napravím. Každopádně jsem našela tento opravdu úžasný obrázek, sice neni moc tématicky naladěný, ale přesto jsem se rozhodla jej použít, protože ty barvy byly naprosto úžasný *////*

-> Anime: Je to originální tvorba od autorky Harada Miyuki, která má naprosto úžasnou tvorbu *////*

-> Počítám s tím, že tu bude celou zimu, možná i déle *////* ... až do začátku Července.

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)

  
 
-> Protože tá krása výše tu byla víc jak půl roku, bylo na čase vytvořit něco nového!! Něco s letním nádechem. Proto jsem se rozhodla udělat světlejší vzhled, který to tu trochu oživý, ale přesto nebude být do očí. Tento vzhled je zároveň něčím naprosto úžasným. Konečně se mě podařilo vytvořit něco mýma vlastníma rukama, kde jsem nepoužila naprosto nic cizího. Neříkám, že všechny nápady jsou mé, to rozhodně ne, obrázek je překreslený a se sestavením samotného vzhledu mi pomohla moje úžasná sestřička. Ale vše jsem udělala vlastníma rukama. Konečně si můžu říct, že jsem něco zvládla a jsem na to pyšná */////*

-> Anime: Vytvořeno rukama mého (ne)ctěného já, sprostě okopírováno podle fanartu na anime
Kuroko no Basuke (Kuroko a Aomine)

-> Bude tu určitě nějakou dobu, dokud se zase nerozhoupu vytvořit něco nového *////*
- Byl tu až pomale do konce prosince 2018 >/////<

-> Jelikož je léto a nemyslím si, že by tu stále měl být teplý, zimní kabát s vločkami a Vánočním stromkem, tak jsem se rozhodla tento kabátek znovu nastavit!! Takže jeho směna pokračuje od července 2019!! *////*

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)

  
 
-> Jelikož poslední kabátek tu byl nesmírně dlouho (a přiznejme si to, letní tématika se sem teď vůbec nehodí!!), tak jsem se rozhodla udělat nový kabátek. Vím, že to možná nemá moc smysl, jelikož se tu už ani zdaleka neobjevujeme tak často, jak tomu bývalo kdysi dávno. Ale přesto jsem chtěla udělat nějaký, trochu více zimní a hlavně Vánočně naladěný kabátek. Protože jsem se poslední dobou zamilovala do digitální tvorby, i pro tento obrázek jsem se rozhodla otestovat moje schopnosti. Tentokrát s trochu jiným typem vybarvování. Je to více méně jen tak trochu předělaný starý kabátek, ale líbí se mi ten základ a myslím, že ho budu používat i v následujících kabátcích. Pokud nějaké budou >////<

-> Anime: Vytvořeno rukama mého (ne)ctěného já, sprotstě okopírování podle fanartu na anime
Haykuu!! (Kageyama, Hinata)

-> Nastavila jsem ho hned v den Vánoce (i když článek vyšel až den poté).
A myslím, že to vydrží až do léta, kdy se naštvu a nastavím sem něco jiného >////<
- Začíná červenec a právě jsem zpět nastavila předešlý kabátek, protože jsem na něj neuvěřitelně pyšná *////*

(Vytvořila: Baka Kamaru xD)


-> Na tvorbu byly použity obrázky, nalezeny na Google.cz, Zerochan.net, Deviantart.com
-> Poslední dva kabátky jsou moji vlastní tvorbou.

Děkujeme za Vaši přízeň a těšíme se do dalších let!! *////*
Baka-chan a Goshi-sama!!

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!