Dračí válka 2

Autor: || Zveřejněno: 19.8.12

Ahoja .. :D

Konečně vám sem přináším další díleček .. :D
A teď honem nasednout do auta jet konečně za Tátou .. :D

Už se určitě nedočkavě těšíte .. tak hurá do čtení .. :D
Gomen za to, že je to takhle krátký ale víc jsem nevymyslel/a .. :D
Jak říkám: " mozek šel na procházku " .. :D


2) Narozky a zpráva

Když otevřela dveře stál tam…
Mladý, vysoký a celkem pohledný, hnědovlasý kluk s obálkou v ruce.
"Dobrý den, Jmenuji se Neji Hyuuga" představil se hned
"Dobrý den" pozdravila Kamaru
"Nevíte, kde bydli Kamaru Izuka ze země Slunce?" zeptal se mladík a mírně se usmál
"Nevim, ale často se s ní potkávám, proč" otázala se Kamaru zvědavě, nechtěla mu říkat kdo je dokud si nebude jistá, že je to bezpečné.
"Mám pro ni dopis od našeho prince" řekl Neji
"A proč zrovna pro ni?" vyptávala se dál
"Říkal, že ho má dostat k patnáctinám a pokud se nepletu tak to je dneska" řekl Neji nechápavě, nevěděl proč se ho nato ptá.
"Jestli budeš chtít, tak jí ten dopis můžu předat" usmála se na něj
"To bude dobrý, aspoň ji nemusím už dál hledat, když ji znáš" řekl Neji a poté odešel pryč.
Kamaru si vzala dopis a začala ho prohlížet.
Na obálce bylo napsáno Pro Kamaru Izuku k patnáctinám, důležité neztratit!
"To je divný" řekla si Kamaru pro sebe a pomalu začala obálku rozdělávat.
"Co to tam máš?" zeptala se ji tetička, když došla do kuchyně, kde zrovna Kamaru stála opřená o linku
"Ale jen nějaký dopis" prohodila Kamaru a odešla do svého pokoje, kde si dopis začala číst.
Milá Kamaru,
Pokud to čteš znamená to, že už ti je patnáct. Asi se ptáš kdo ti ten to dopis píše. Jsem tvoje matka.
"Moje matka?" pomyslela si Kamaru "já přece matku nemám" byla trochu zaražená, ale přesto četla dál
Otec nechtěl abych tento dopis psala, ale já ho přesto neposlechla. Chtěl tohle všechno před tebou utajit, já si ale myslím, že máš právo to všechno vědět.
"Vědět? Co mám právo vědět?" pořád si říkala v duchu
Když si se narodila, byly u nás sudičky, které předpovídali tvou budoucnost. Předpovídali, že se jednou zamiluješ do prince za sousední vesnice. Konec sudby byl, že jeden z vás zemře. Princ ze sousední země, země měsíce je zlý a snaží se zničit naši zemi a vládnout tak celý svět svou temnotou, ty ho musíš zastavit ať se stane cokoliv nesmíš dovolit, aby se sudby sudiček naplnila. Asi právě říkáš, že to nejde, ale to není pravda, každý má právo změnit svůj osud tím co udělá.
Kdybys potřebovala cokoliv vědět, řekni tetičce a strýčkovi.
Pokud to dokážeš budu na tebe strašně pyšná, ale neboj i teď jsem na tebe pyšná a pořád tě mám ráda.

S pozdravem tvá matka.
Kamaru dočetla dopis, odložila ho na stůl. A zůstala zírat do zdi.
"Co je to za divný dopis? Kde je má matka? Umřela?" začali se ji v hlavě hromáždit otázky "Musím se na to zeptat tetičky nebo to mám jako vždycky nechat plavat?" kamaru přemýšlela, většinou když se něco stalo nechala to být a už se tím nezabývala, měla by to udělat i dnes? Kamaru vstala ze židle vzala dopis a hodila ho do koše.

"Kamaru je čas vyrazit" uslyšela svou tetičku. Dnes večer se měla konat jeji oslava patnáctin, nevěděla proč se její narozky slavili s celou vesnici, ale nevadilo jí to aspoň si mohla hrát se svými kamarády o něco dýl než obvykle.
"Jo, už jdu" řekla Kamaru, popadla svou mikinu a utíkala po schodech dolů
"A kde bude oslava tentokrát?" zeptala se Kamaru, vždycky to bylo překvapení.
"Uvidíš, a teď rychle pojď nebo příjdem pozďe" odpověděla ji a už vyrazily ven, Kamaru zamčela dům na dva západy a už si užívala den, který se pomalu měnil v noc.

NA OSLAVĚ
"Ahoj Kamaru, všechno nejlepší" poblahopřála ji Gamiko, která se k ní hned přiřítila
"Díky" odpověděla Kamaru "konečně jsem trochu starší, i když ne o tolik jako ty" řekla Kamaru a šla si dát džus.


^Kamaru^

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!