ZUN - BAD Apple!! | Hudba

Autor: || Zveřejněno: 3.11.13

Konbanwa!!

Jelikož je to tu teď v poslední době zamořeno pořádnou hromadou řetězáků a všeobecně spoustou článků plných textů, které mohou být velmi náročné jak na čtení, tak na vstřebání, rozhodla jsem se přidat pro změnu něco trochu jiného. Něco uklidňujícího, u čeho můžete jen tak vypnout mozek a relaxovat. A co by mohlo na takové relaxování být lepší než nějaká rytmická hudba!! No dobře. Možná, že moje volba hudby není zrovna relaxační. Možná Vás dokonce roztančí. Ale přesto je pořád dobré si odpočinout od čtení a zaměstnat na chvíli taky jiný lidský smysl. Abych tak nějak shrnula, o čem tu vlastně mluvím, nedávno jsem objevila tuto pro mě úžasnou písničku. Ano, jsem si vědoma, že už je kolik let stará. Já jsem všeobecně velmi zaostalá, takže to mě tohle už ani nepřekvapuje xD
Já jsem rád, že se to tu snažíš trochu osvěžit i jiným typem článků x)
Hehe, jsem ráda, že to oceníš :3
Já vždycky. A alespoň se zbavíme té fronty AMV v záložkách, které čekají na přidání na blog x)
Yas!! xD

Hudba: Bad Apple - ZUN (Jun'ya Ota)
Videohra: Touhou Project

Tato písnička byla vytvořena jako hudba do pozadí jedné z her serie Touhou Project. Pokud někoho zajímá více, může se obrátit na wikipedii. Ve zkratce, Touhou Project je serie asi dvaceti-sedmi videoher, které jsou žánrově "shoot 'em ups" (také arcade shooter nebo jednoduše střílečka). Složil ji Junya Ota, který je znám pod přezdívkou ZUN. Tak, to by bylo trochu historie této písničky. Jelikož se stala velmi populární, existuje spousta verzí, coverů a remixů této písničky. A já bych se tu chtěla s Vámi o některé z nich podělit :3





Jako další tu mám instrumentální verzi. Proč?? Protože já naprosto miluji intrumentalní hudbu!! Je to deseti hodinová verze, ale myslím si, že to každému po prvních deseti minutách začne lézt pořádně na nervy. Také to není jen černobilé video a jsou tam nějaké barvy, není to tak jednotvárné, ale stejně to mnoho nezmění.



A jako poslední tu mám verzi "hrací skříňky". Poslední dobou jsem si tuto verzi hudby velmi oblíbila. Je uklidňující a opravdu nádherná. Kolikrát mě bylo řečeno, že je to velmi "creepy" verze hudby, ale možná to je důvod, proč se mi tolik líbí. Takže pokud je někdo také fanouškem tohoto ... hudebního žánru, tak tohle je rozhodně video pro Vás!! *^*



Jak už jsem se zmiňovala, na youtube můžete najít neuvěřitelné množtsví verzi této písničky. Vzhledem k tomu, že byla složena již v roce 1998, tak se vlastně ani není čemu divit. Doufám, že se Vám zalíbila stejně, jako mě. Jsem z ní neuvěřitelně nadšená a pouštím si ji velmi často. Pokud má někdo zájem, tak tu mám i >odkaz< na text této písničky. Když si tedy budete chtít zazpívat, tak rozhodně neváhejte!! :3
A teď hurá do hajan!! x)

Sayonara, Oyasuminasai!!

Baka-chan ... nevím proč, ale jsem utahaná jako nikdy. Možná za to může fakt, že jdu zítra do školy xD
Goshi-sama ... konec kecání a jde se na kutě x)

Gomen za chyby a doufám, že písnička líbí xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!