Řetězák od Jackie-sama "TAG: Mein Liebster Blog Award"

Autor: || Zveřejněno: 3.11.13



Ahoja, Minna-san :3
Tak se Vám tu hlásím s dalším řetězákem. Možná si říkate, proč to furt dělám, ale nějak mě to začalo bavit. Každopádně nebudem už nikoho nominovat, protože každého, koho my dva známe, tak už někdo nominoval a my Vás s tím nechceme zbytečně otravovat.

Takže změníme pravidla!!
Napíšem jak fakty, tak i otázky a odpovědět může kdokoliv bude chtít.
Tyhle otázky jsou od Jackie-sama!! Už tu jednou na její otázky odpovídal Goshi-sama, takže teď je řada na mě.

Pravidla:
-> Napište o sobě 10 faktů
-> Zodpovězde všechny otázky, které Vám položila osoba, které Vás nominovala
-> Vymyslete další 10 otázek pro ty, které nominujete a několik jich nominujte

Dalších 10 Faktů o mně xD:
1, To, že existuju, je jeden velkej fakt xD
2, Vůbec neumím cizí jazyky xD … I s češtinou mám problém xD (Co se týče gramatiky xD)
3, Miluju lízátka a zmrzlinu!! :3 … A všeobecně je moje největší láska JÍDLO!! :3
4, Neexistuje minuta mého života, kdy bych neměla hlad xD
5, Nejsem malá!! … Jen kolem sebe klikám lupou, abych všechno pěkně viděla xD
6, Nosím brýle a jsem na to hrdá!! :3
7, Ráda hraju basket, i když ho vůbec neumím xD
8, Moje oblečení MUSÍ být minimálně o tři nebo čtyři čísla větší než jsem já!! Jinak ho na sebe neoblíknu xD
9, Celý den trávím sledováním lidí!! Jsem totiž super-detektiv!!! (Ne, nejsem stalker!! xD)
10, Jsem střelenej tvor, o kterým se ani zdaleka nedá říct "normální člověk" xD

Odpovědi na otázky:
1, Hrála jsi někdy nějakou Harry Potter hru? Jestli ano, líbilo se ti její zpracování?
Jop, jednu hru mám dokonce i doma … xD … Co s zpracování týče … bylo to takový … zajímavý xD …
Ta hra se jmenovala "Harry Potter a kámen mudrců" … anglicky "Harry potter and the Philosopher's stone"
… ale líbila se mi :3 Sice se mi nikdy nepodařilo ji dokončit, protože vždycky, když jsem se přiblížila ke konci, tak se mi vypl počítač, ale jinak fajn :3

2, Jsi spokojená s tím, jak vypadáš? Nebo by jsi chtěla něco změnit?
Hej, jo … spokojená celkem jsem xD … Možná by to chtělo trochu snížit svou váhu, ale … I don't care!! xD
A chci být vyšší!!! xD

3, Baví tě angličtina? Jestli ano, jsi v ní dobrá?
Hej, baví mě … a hodně xD … Ale nejsem v ní vůbec dobrá xD … Jsem ráda, že dokážů říct "Hello! How are you?" … xD

4, Kterou Anime postavu by jsi ráda potkala v realitě?
Hoho, musím si vybrat jenom jednu?? xD
… Rozhodně by to byl Dante!!! :3 Kdybych ho viděla, jak tady někde pobíhá s mečem na zádech … umřela bych štěstím … *////*

5, Při jaké představě začneš slintat?
No, to je opravdu těžká otázka xD … Když myslím na jídlo!! :3 … Hlavně na lízátka :3
A pak … když vidím partu pěkných chlápků bez triček … :3

6, Jaký je tvůj názor na feminismus? Připadá ti to někdy přehnané?
No, já na takovýhle věci žádnej názor nemám už jenom kvůli tomu, že o tom nic nevím xD … Stejně jak u politiky xD
Já se zastávám názoru, že jsou si všichni rovni a konec xD

7, Vybrala by sis seskok padákem nebo bungee jumping?
Jednoznačně bungee jumping xD … I když, kdyby se to lano přetrhlo, tak by to asi nedopadlo dobře xD ...

8, Je něco, co si ceníš víc, než svůj život? Jestli ano, co je to? Vysvětli, jaký význam to pro tebe má?
Moje rodina!! :3 Kdybych měla ztratit někoho z rodiny (hlavně svoji sestřičku :3) … tak bych si to s ním vyměnila bez přemýšlení nad následky!! :3 … Moje rodina je pro mě opravdu důležitá, stejně jako moji přátelé … a samozřejmě Goshi-sama!! :3

9, Baví tě tancování? A pokud ne, líbí se ti aspoň nějaký druh tance?
Hehe, já tancovat neumím xD … Ale kroutit se do rytmu hudby (kterej opravdu "zvládám" xD) mě baví xD

10, Jaký je tvůj největší životní sen?
Nevadí, když bude nesplnitelnej?? xD … Stát se profesionálním detektivem nebo fotografem!!! :3 … A dělat si, co budu chtít!! :3

Otázky pro ty, které nominuju:
1, Co si myslíš o YAOI a YURI??
2, Koho na světě máš nejradši?? (Musí to být skutečný, živý tvor xD)
3, Kočka nebo Pes?? Co máš radši?
4, Baví tě vymýšlet otázky pro ostatní?? A co, když si pak zkusíš jejich zodpovězení??
5, Bloguješ, protože to máš rád/a nebo to děláš kvůli ostatním??
6, Máš rád/a sladké?? Jaké je tvé nejoblíbenější??
7, Jaké první anime jsi viděla?? Baví tě ještě teď??
8, Baví tě anime?? Pokud ano, jak dlouho myslíš, že ti to ještě zůstane??
9, Kdybys měla možnost změnit ve svém životě jednu věc tak, že by na ni všichni zapomněli, co by to bylo??
10, Řekni po pravdě! Přála jsi si nebo jsi aspoň doufala, že se ti tenhle řetězák vyhne?? >:D
BONUS: Co říkáš na moje super otázky?? xD

Nominuju:
→ Odpovědět na otázky může kdokoliv, kdo chce xD

Dobře xD ... Tak jsem se zase trochu rozepsala xD ... Gomen za chyby, ale na ty jste si u nás už určitě zvykli, že jo?? xD
Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!