Řetězák od A2L

Autor: || Zveřejněno: 5.11.13


Ohay, Minna-san xD
Jelikož jsem dneska vstala o něco dřív, tak jsem se rozhodla Vám sem hodit další část řetězáků xD
Jo, teď to tady tou věcí bude zaspamovaný ...
... Snad to aspoň naše čtenáře třeba trocu pobaví ... xD

Alespoň se o nás dovíte pár nových věcí. Pokud Vás vůbec zajímají. Jako před tím nebudu nikoho nominovat, ale prohlížím naše SBčka a hledám někoho, kdo ještě nominovanej nebyl, takže si dávejte pozor!! Je možné, že někoho najdem a pošlem na něj tenhle rychle se šířící mor!! xD

A teď k faktům a otázkám o A2L :3

Pravidla:
-> Napište o sobě 10 faktů
-> Zodpovězde všechny otázky, které Vám položila osoba, které Vás nominovala
-> Vymyslete další 10 otázek pro ty, které nominujete a několik jich nominujte

10 faktů o mně:
1, Jsem zatvrzelý OTAKU a vůbec se za to nestydím!! xD
2, Věřím na duchy!! :3 … Nejsem šílenec, jednoho mám i doma :3
3, Ráda nosím košile!! :3 … Jsou vážně super xD
4, Mám ráda čtení knížek!! :3 … A mnohem více jejich kupování :3
5, Chodím na školu, kterou totálně nedávám xD … Ale … ne, není tu žádný ale xD … Fakt ji nesnáším xD
6, Jsem opravdu nesportovní typ xD … Ale to mě přece neodradí xD
7, V noci spím se svým polštářkem, bez kterého bych nedokázala nikde usnout xD … Výjimkou jsou dopravní prostředky, tam usnu za jakékoliv situace xD
8, Jsem ujetá na Youtubery … hlavně na PewDieho a Crye :3
9, Neumím malou násobilku … sice bych se tím neměla chlubit … ale mě nic jinýho nenapadá xD
10, Kdybyste mě potkali někda na ulici, tak mě zaručeně nepoznáte xD

Odpovědi na otázky:
1, Sleduješ animované seriály (nemusí být anime)? Pokud ano, jaký se Ti líbil nejvíc a proč?
Animované seriály občas sleduju, naprosto zbožňuju Happy Tree Friends!! Pokud jde o anime, tak je to určitě Devil May Cry!!

2, Jaký internetový prohlížeč používáš?
Eh … Rockmelt xD … Vypadá to jak Google chrome xD

3, Kdo je Tvou největší inspirací a proč tomu tak je?
Inspirací?? Nejsem si jistá, ale myslím, že nemám žádnou skutečnou inspiraci xD

4, Uvědomuješ si nějak podstatu státních svátků, nebo je Ti to jedno (hlavně, že je volno)?
Heh, radši přemýšlím o volnu, než o podstatě svátku xD … Ale je pravda, že nad některýma svátkama se i občas zamyslím xD

5, Jaký žánr hudby nejčasteji posloucháš a jakou skupinu/interpreta?
Rock!! Ale je pravda, že já poslouchám hodně žánrů xD
Nejčastěji asi Hollywood Undead, pak jsou tu i Linkin Park a další ... :3

6, Jak často píšeš komentáře pod články ostatních blogerů?
Snažím se komentovat … minimálně dvakrát, třikrát do týdne. Někdy je to i častější!!

7, Jak dlouho dokážeš vydržet pod vodou?
Hahaha .. jo, teď jsem to kvůli tobě zkoušela … a motá se mi hlava xD … Takže je to: 01:02:34 … něco přes minutu … to je dobrý, ne?? xD

8, Kolik dat narození umíš nazpamět? (může to být z historie, rodina, celebrity...)
No, já mám hodně děravou paměť, takže jich moc nebude xD … Dobře umím … celé své rodiny, Goshiho-sama, pár dalších lidí … :3 Dohromady jich bude tak … asi 14 xD

9, Když řeknu slovo "internet," co Tě napadne jako první?
ANIME!! :3

10, Přišly Ti moje otázky hodně ujetý? :D
Hej, ne xD … Znám mnohem ujetější otázky, na který jsem kdy odpovídala xD … Tvoje byli naprosto normální :3

Otázky pro ty, které nominuju:
1, Máš radši jahodovou nebo vanilkovou zmrzlinu??
2, Jsi noční nebo denní typ člověka??
3, Znáš nějaké Let's playery na Youtube?? Jestli ano, jaké??
4, Kdo si myslíš, že tě toho dokáže naučit víc?? Škola nebo Život??
5, Myslíš, že existuje UFO??
6, Ráno se probudíš a zjistíš, že si tě vůbec nikdo nepamatuje. Co budeš dělat??
7, Co si myslíš o zlozvycích?? Existují nějaké "dobré" zlozvyky??
8, Kdyby jsi si mohla vybrat jednu super sílu od jakéhokoliv superhrdiny, která by to byla??
9, Co si myslíš o Halloweenu a Dušičkách?? Chodíš zapálit svičku na hrob své rodině a přátelům??
10, Byla bys radši, kdybys žila ve svém oblíbeném anime než ve skutečném světě??
BONUS: Moje otázky jsou … trochu divný, co?? xD

Nominuju:
→ Všichni, kdo si tohle přečtou jsou povinni si aspoň v duchu na otázky odpovědět!! Ne, teď vážně. Pokud by někdo měl zájem, tak můžete, ale nutit nikoho nebudu.


Tákže ... a teď už nám zbývají jenom poslední čtyři od Deatharese a Shizu-chan!! A bude konec!!
Doufám, že s námi s tímhle vydržíte až do konce. Arigato za to, že jste si tento článek přečetli!! :3

Sayonara Minna-san ... Kamaru valí do toho ústavu zvanýho "Průmyslová střední škola" ... xD
Baka Kamaru xD ... Gomen za chyby xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!