Obrázek č.10 | Poznávací hra

Autor: || Zveřejněno: 5.11.13



Konbanwa, Minna-san!!

Tak jsem to tu trochu prolézala, abych zjistila jak jsou na tom naše články, a zjistila jsem, že poslední obrázek, kterej jsem sem dávala byl ... na začátku řijna?! O_o ...To se musí rychle napravit!! Mám tu neuvěřitelně velkou hromadu obrázků a stále roste. Proto by jsem se rozhodla sem tentokrát přidat dva obrázky zároveň. Vím, že moje obrázky jsou vlastně jen pouhé kopie originálů, takže snad ani nepotřebují žádné představení. Jednoduše jsem zase měla náladu překreslit si pár zajimavých, vtipných scének z mých oblíbených anime. Vzhledem k tomu, že mají být vtipné, tak tu vlastně ani není, co komentovat či kritizovat. Přesto je sem ale chci dát, protože mě přijdou neuvěřitelně vtipné. A pokud znáte dané scénky z anime, tak Vám zaručeně příjdou vtipné taky. Určitě právě teď všichni hoříte nedochvilností.

Jo, přesně to teď zrovna všichni děláme x)
Hoj, nech si to, jo?!
No co, když ty se tak blbě ptáš x)
Grrr!!


Poslední dobou jsem si velmi oblíbila kreslení vtipných scének z anime, obzvláště těch, ve kterých mají postavy velmi zvláštní proporce postavy, výrazy v obličeji a podobně. Myslím, že to jde dobře vidět na těchto dvou obrázkách jako příklad. Kritizovat ovšem pořád můžete!! A budu velmi ráda, pokud budete!! Protože to je to, co mě posouvá tak nějak kupředu. Já moc dobře Vím, že k takovým to typům obrázků se toho nedá moc říci. Mnohem lepší je komentovat obrázky, které člověk "nekopíruje", ale sám vytváří podle vlastní fantazie. Bohužel, to je něco, na co si vůbec netroufám nebo spíše vůbec nedokážu. Takže se všichni budeme muset spokojit s těmito ubohými kopiemi či napodobeninami (záleží na Vás, jak to chcete nazvat).


Jako nápovědu Vám můžu říct, že se jedná o dvě různá anime. A zároveň také jedny z mých nejoblíbenějších scének z těchto celých anime!! Musela jsem si je proto zvěčnit v mé složce napodobenin. Tak nějak doufám, že aspoň pár Vás dokáže minimálně jeden z těchto obrázků identifikovat. Moc dobře vím, že to není jednoduché, téměr nemožné, pokud dané anime či postavy neznáte. Ale pokud jste tato anime viděli, tak by to nemělo být tak složité. Snažím se být věrná původnímu stylu anime (což je podle mě docela jednoduché, vzhledem k tomu, že nemám svůj vlastní styl). V komentářích mi můžete dát vědět, jak moc jsem se daného stylu anime udržela. A jak se Vám daná scénka či anime zamlouvá?? Co si o daných anime myslíte a jaké jsou Vaše oblíbené postavy??

Sayonara a Oyasuminasai!! Ganbatte Minna-san!! :3

Baka-chan ... celá zasněná do kreslení, dneska asi nepůjdu kvůli tomu spát xD
Goshi-sama ... pokud nepůjdeš spát, tak tě k tomu osobně dokopu!! x)

Hodně štěstí v hádání xD ... A doufám, že jste se trochu pobavili xD

A VZOROVÉ OBRÁZKY:

První obrázek:
Postava | Anime: Lavi, Allan Walker, Arystar Krory III. | D. Gray Man
Úhádli: Jackie (+ postava!!), Tohru-

Druhý obrázek:
Postava | Anime: Yumichika Ayasegawa a Ikkaku Madarame| Bleach
Úhádli: Jackie (+ postavy!!)

Účastníci: Jackie, Tohru-

Moc Vám děkuji za účast!!
Jsem moc ráda, že se Vám podařilo tolik uhádnout!! *////*

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!