Řetězák od Shizu-chan

Autor: || Zveřejněno: 8.11.13

Konbanwa, Minna-san!! (Snaží se napodobit pozdrav Kamaru)

Nebudete tomu věřit, ale mám tu pro Vás další řetězák. Neříkám, že nás to nebaví. Odpovídat na Vaše otázky je zábava, člověk se o sobě dokonce dozví i něco nového. Bohužel to asi zrovna není nejlepší pro přidávání na blog. Už jen kvůli tomu, že nikoho nezajímají naše odpovědi. Nebo spíše na nich není, co komentovat. Vzhledem k tomu, že nejsou nijak zaživné. Neříkám, že komentování je u nás něco obvyklého. Spíše je to tady na blogu něco velmi posvátného, někdy až mystického. Rozhodně né něco, co vidíme každý den či dokonce i týden. Jinými slovy, komentování tu nikdy nebylo tak časté a pokud tu nějaký komentář najdete, gratuluji!! Právě jste objevili mystickou "bytost" na pokraji vyhynutí. Doufám, že z toho důvodu všichni chápete velké nadšení Kamaru, když se ji zadaří nějakou tu "rybu v jezeře" objevit. No, ale dost mého kecání. Už tak je tento článek nechtěným produktem, tak ho nebudu ještě více kazit.

Tentokrát je tento řetězák pekelným dílem Shizu-chan.

Pravidla:
-> Napište o sobě 10 faktů
-> Zodpovězde všechny otázky, které Vám položila osoba, které Vás nominovala
-> Vymyslete další 10 otázek pro ty, které nominujete a několik jich nominujte

10 faktů o mně:
1, Už třetím rokem jsem do někoho zamilovaný a ještě jsem nedostal tu odvahu, to dané osobě říci.
2, Nerozhodní lidé mě neskutečně stresují svou nerozhodností.
3, Pro psaní na počítači používám Writer od Open Office.
4, Dlouhá léta jsem se doma nedíval do zrcadla. Místo něj jsem měl na zdi v koupleně napsáno "Sekne ti to!!". Autorem je můj bývalý spolužák ze střední.
5, Sbírám kšiltovky.
6, Nemám moc velkou představivost.
7, Spím pouze "nahoře bez". Nikdy né jinak.
8, Z ročních období mám nejraději léto.
9, Nemám účet na sociální síti Facebook.
10, Poslední fakt mám vždycky vymyšlený nejrychleji ze všech.

Odpovědi na otázky:
1, Umíš vařit? Co vaříš nejraději?
Mé kulinářské dovednosti nejsou velmi dobré. Ale uživit se dokážu. Nejraději vařím bramborový guláš.

2, Jaké země jsi v životě navštívila?
Itálie, Francie, Anglie, Španělsko, Švédsko, Norsko, Polsko, Německo, Rusko … mám pokračovat??

3, Viděla jsi v těch zemích něco yaoi? ÒwÓ
Yaoi?? … Kromě držení se za ruce pravděpodobně nic.

4, Pomohla ti Hetalie se zemákem a dějákem? x'D
Nope. V tu dobu jsem anime nesledoval. Ale moc rád se k ní občas vrátím.

5, Viděla jsi všechny yaoi a shounen-ai, které jsou momentálně vydané? ÒwÓ
Nope.

6, Mluvíš si pro sebe? xD
Nemyslím si. Ale "mluvení si pro sebe" je něco, co se většinou člověk dozví, jen když ho na to ostatní upozorní. Buď to nedělám nebo mě nikdo nechce upozornit.

7, Radši malovaný obrazy, nebo kreslený obrazy?
Malované obrazy.

8, Kdy sis založila první blog?
V Březnu roku 2011.

9, Jakej je tvůj názor na Českou Republiku? x'D
Pěkná země z "turistického" pohledu.

10, Nejlepší anime, které jsi za celej svůj život viděla (povoleno je jen jedno! x'D)
Bakemonogatari.

Otázky pro ty, které nominuju:
1, Jaké je tvé nejoblíbenější roční období?
2, Spíš v noci v pyžamu nebo na sobě máš "normální oblečení" (triko, tepláky …)?
3, Kolik hodin denně strávíš u anime, mangy nebo doramy? (Vyber si podle toho, co sleduješ nejvíc)
4, Existuje nějaká věc/osoba/zvíře, za kterou by jsi byl/a schopný/a zbavit se všeho, co máš? Co/kdo je to?
5, Máte v počítači/notebooku Microsoft Office nebo Open Office? Co je podle Vás lepší?
6, Jsi rád/a, že bloguješ nebo bys s tím radši nikdy nezačal/a?
7, Máš rád/a hádanky a vtipy?
8, Kdyby jsi se mohl/a dostat do nějakého anime tajným portálem, jaké by to bylo anime?
9, Nosíš do školy/práce batoh na záda/pře rameno a nebo tašku přes rameno? Popřípadě ještě něco jiného? Co?
10, Vesničaň má kozu, vlka a hlávku zelí. Potřebuje se dostat přes řeku v malé loďce, ale může pokaždé vzít jen jednu věc. Na žádném z břehů nemůže zůstat po hromadě koza se zelím a vlk s kozou. Jak se dostane na druhou stranu?
BONUS: Co říkáš na moji desátou otázku?

Nominuju:
→ Nominace nejsou. Odpovědět na otázky si může kterýkoli kolemjdoucí. Ganbatte!!


Musím říct, že jsem neuvěřitelně rád za nadcházející víkend. Tento týden byl obzvláště unavující a doufám, že přes víkend budu mít čas alespoň trochu relaxovat. Momentálně netoužím po ničem jiném. Myslím, že uskutečnění plánu "prospím celou sobotu" je konečně tady!!

Sayonara, Minna-san!! ... Gomen za chyby x)

Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!