Řetězák od Deathares "Liebster Blog Award"

Autor: || Zveřejněno: 6.11.13


Konbanwa, Minna-san!! :3
Takže, jako by to nestačilo, že?? Ale už Vám sem zase hazáme další řetězák. Myslím, že by se z toho mohla stát naše "každodenní" rutina. Ale tak, už se nám pomalu blíží ke kon-
Ne, ne. Máme tu novou nominaci od SasuMaky™, a pak ještě ta od Shizu-chan!!
Oh, to je pravda. Přišla na náš další nominace. Ale tak, aspoň se nebudeme nudit xD
... Že ty to všechno bereš tak pozitivně x)
Však musíš, jinak bys byl v depresi z každé maličkosti xD

Tohle je "druhá část" řetězáku od Deatharese. Doufám, že se Vá třeba aspoň trochu zaujme či pobaví >_<

Pravidla:
1, Napsat 10 faktů o sobě.
2, Odpovědět na 10 otázek zadávajícího.
3, Vymyslet 10 otázek pro odpovídající.
4, Nominovat 5 blogů a dát jim o tom vědět.

10 faktů o mně:
1, Nikdy v životě jsem se neučila na žádnej test xD … A chci, aby to tak zůstalo xD
2, Vypadám (aspoň podle ostatních lidí xD) ... asi o pět let mladší, než jsem (ne, není to moji výškou!!) … A vůbec se mi to nelíbí -_-"
3, Miluju malování :3 … Je to moje druhá láska v životě!! :3 (Schválně, co je podle Vás ta první?? xD)
4, Jsem známá tím, že NESNÁŠÍM DVEŘE!!
5, Strašně moc mě baví se točit na židli a jezdit nahorů a dolů xD … Pak se mi z toho motá hlava xD
6, Už ani nevím, proč vlastně v tomhle furt pokračuju xD
7, Mám notebook, který má v sobě různý programy a já ani nevím k čemu jsou xD
8, Jsem pyšná na svoje kuchařský dovednosti xD
9, Možná Vám připadám ukecaná, ale v normálním životě jsem spíš tichá … jako ninja … xD Dostanu se všude nepozorovaně xD
10, Dneska jsem se na basketu třískla do hlavy a mám na ni fakt velikou bouli!! >_< … xD

Odpovědi na otázky:
1, Jaký je tvůj oblíbený anime žánr?
Haha, nejradši mám detektivky!! :3 … Ty jsou prostě nejlepší xD

2, Kolik je ti let?
Hej!! Nevíš, že ptát se dámy na věk je neslušný?? … Okay, jsem na střední, nikdy jsem nepropadla a nešla jsem o rok pozdějc (to máte aspoň přibližnej věk, ne??) … xD

3, Odkud jsi?
Z útrob mé postele, která je mým domovem … xD Fajn, tohle byla divná odpověď xD … Ale bydlím kus od Brna xD

4, Máš rád My Little Pony?
Hell no!!!! >_<

5, Co nejvíc nesnášíš?
Lidi!! xD

6, Čteš fanfikce na různá anime, mangy etc. ?
Nyahahaha … *začíná se probouzet její zvrhla, yaoiistická osobnost* … Jo, dřív jsem jich četla opravdu hodně xD … Ale poslední dobou mě to opustilo xD … Ale občas si ráda nějakou přečtu :3

7, Máš nějakou oblíbenou hru?
Jasně!!! :3 Úplně ze všech nejradši mám Devil May Cry: Dante's Awakening … Je to úplně Jashinovská hra!! *////* … Hlavně proto, že je tam můj Dante!! :3 … *3*

8, Máš rád/a horrory?
Jako, vyloženě horory ráda nemám. Jsou strašidelné!! Ale klidně se na nějaký "podívám" z bezpečí mé deky.

9, Štvou tě ty otázky hodně? :D
Nope, jsou zábavné :3

10, Jaký druh hudby posloucháš nejradši?
Rock!! Samozřejmě poslouchám různé žánry podle toho, jak se cítím, ale převažuje rock :3

Otázky pro ty, které nominuju:
1, Chtěli byste nějakou rozehřívací otázku?? Pokud ano … máte smůlu xD
2, Myslíte, že je lepší, když je člověk upovídaný a otevřený a nebo když je uzavřeny a méně výřečný??
3, Máte pastelky se všema barvama světa. Co nakreslíte??
4, Máte radši ticho nebo hluk?? Proč??
5, Taky nesnášíte (obzvláště při testech xD), když Vám někdo položí otázku a dodá k tomu "Proč jo a proč ne?" … ??
6, Máte rádi plyšáky?? :3
7, Stojíte raději "před" a nebo "za" objektivem foťáku??
8, Co tě napadne jako první, když se řekne "Bleach"??
9, Jaký druh pití máš nejraději??
10, Máš doma točící židli?? Pokud ano, točíš se na ni?? :3 … xD

Nominuju:
→ Dobře, tuhle možnost zase ju vynecháme. Můžete si to zkusit kdokoliv, kdo bude mít zájem xD

Úplně Jashinovská Animačka ... *^* ... Taky bych chtěla, aby se mi to někdy povedlo xD

A teď ... přemýšlím, jestli zítra nezatáhnu školu xD
Tss, kdyby tě teď slyšeli učitelé x)
Ale no ták xD ... To byl jen vtip xD ... Já jsem přece "vrozný student střední školy" ... xD
Oh, jasně. Střední možná, student ... o tom bych pochyboval a vzorný určitě ne x)
O_o ... teď jsi totálně rozpitval moji oblíbenou větu ... O_o
Heh, jsem totiž absolvent zdravotnícké střední ... x)

Dobře. Minna-san ... zase někdy!! Sayonara!!

Baka-chan ... zase jsem se jednou pobavila nad našema faktama xD
Goshi-sama ... začal vzpomínat na střední ... x)

Gomenasai za chyby ... >_< ... xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!