AMV - Across the Line | AMV

Autor: || Zveřejněno: 7.11.13

Minna-san!!

Dneska byl asi neuvěřitelně náročnej den. Minimálně moje tělo si za tím tvrdohlavě stojí a nenechá si to rozmluvit. Jediné plus, které mě ještě pořád drží vzhůru, je zítřejší pátek!! Konečně bude víkend, klid na odpočinek!! Na spánek a povalování!! Mám pocit, že mému tělu už vůbec nerozumím. Dneska jsem ani nic nedělala. Jen jsem celý den prospala s obličejem přilepeným na školní lavici. Tak jako každý den. Ale z nějakého důvodu jsem dneska neuvěřitelně unavená a sotva jsem přišla domů, už se mě zavíraly oči!! Vsadím se, že tohle je vzpoura!! Proti mě!! Ode mě!! Ale tak, aspoň se mi možná poštěstí a nebudu se v posteli pět hodin převalovat, než se spánek konečně uráčí mě navštívit. Závidím lidem, kteří dokáží usnout během pěti minut.
Víš, líné povalování taky unavuje. Sice trochu jiným způsobem, ale výsledek je vždy stejný x)
Hej!! Kdo se podle tebe "líně povaluje"?!
Ty. Nikoho jiného tu nevidím x)
Grr!! Máš štěstí, že teď nemám vůbec žádnou sílu a náladu na to se s tebou dohadovat ...
Ty by ses se mnou nedohadovala ani kdybys byla v plné polní x)
... Pravda. Ale abych tě jednou taky nepřekvapila xD
Věř mi, že překvapení od tebe bych nikdy neodmítl x)

Poslední dobou mi příjde, že nejsme zrovna moc aktivní. Chci říct, není to tak, že bysme vůbec nepřidávali žádné články. Ale už jich nepřidáváme tolik, jak jsme dělávali kdysi. Místo toho se to tu pomalu plní řetězáky, které se jen a jen hromadí. Doufám, že aspoň koncem tohoto měsíce budou všechny pryč. Prosím!! Nic jiného si nepřeju. Měla jsem v plánu zítra ráno opět přidat "ranní řetězák", ale jelikož mám ve škole až na osmou, tak se místo toho budu raději válet v posteli jak nejdýl budu moct!! Možná to tak nevypadá, ale jsem neuvěřitelně nadšená, že je zítra konečně pátek!! *^* ... Každopádně, možná bych sem mohla taky napsat něco o AMVčku, kvůli kterému vlastně tento článek vznikl. Jedná se o AMV na zajímavé anime, které není zrovna velmi známé, Black Rock Shooter. Jedná se o anime se dvěma paralelními světy, kdy v jednom se seznamují dvě mladé dívky, zatím co ve druhém světě dva mladé dívky bojují na život a na smrt a ovlivňují tak dějí v prvním světě. Je to osmidílné anime, které zdánlivě nemá žádný příběh. Řekla bych, že většina lidí jej bude znát jen kvůli epickým soubojům ve druhém paralelním světě. Já toto anime ovšem velmi doporučuju!! *^*


AMV jsem našla na channelu BrombeerTony. Bohužel nemám tušení, zda je autorem nebo jej pouze nahrál na svou youtube channel. Není to zrovna nejlepší či nejlépe zeditované AMV, ale stejně jsem ho sem chtěla dát. Protože AMV na toto anime je opravdu málo kvůli tomu, jak moc málo je toto anime známé!! T^T ... Pokusím se pro príště najít nějaké trochu lepší AMV na toto anime. Neznamená to, že tohle není pěkné, z mého pohledu ovšem postrádá ... tak trochu smysl. Neříkám, že jsem expert na tvoření AMV, ale jednoduše ... mám radši AMV, které mají nějaký smysl, pointu. Ah, teď to zní, jak kdybych autora této práce jenom kritizovala. To opravdu nechci!! T^T ... Mysím, že bude lepší, když článek ukončíme. Nejen, že jsem neuvěřitelně unavená, ale dokonce už mluvím z cesty ... xD

Oyasuminasai!!

Baka-chan ... celá unavená ze včeřejší (částečně dnešního) kreslení ... pravděpodobně ...
Goshi-sama ... vždy unaven, ale nedá to znát!!

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!