How Animals Eat Their Food | Animace

Autor: || Zveřejněno: 4.11.13

Konbanwa, Minna-san!!

Bohužel, ještě stále se nám tu hromadí docela dost řetězáků a my jen tajně doufáme, že to brzo skončí. Je pravda, že nás docela baví je vyplňovat. Vymýšlet další fakta, aby se neopakovala, je docela složité, ale na druhou stranu, aspoň nás to donutí se nad sebou zamyslet. Člověk o sobě kolikrát zjistí docela zajímavé věci. Věřím ale, že se tento mor pomalu blíží ke svému konci. A abysme tu nedávali jen řetězáky stále dokola, rozhodla jsem se přidat sem jednu sadu animací (gifů, jakkoliv to chcete nazvat) pro pobavení. Jsou to animace vytvořené na základě velmi vtipného videa, na který tu také dám odkaz, ať se můžete pobavit i se zvukem. Možná bych k tomu mohla dát i nějaké vysvětlení, ať do tohoto článku nejdete tak naslepo. Samotné animace jsem našla na Tumlbr.com, rozhodně můj největší zdroj, co se týče mé sbírky animací (jak na anime, tak na cokoliv jiného).

Samotné video je výtvorem dvou youtuberů nacházejících se na channelu Mister Epic Mann, více známého pod zkratkou MEM. Jejich channel sestává nejvíce z parodií na nejrůznější témata. A já se tu s Vámi chci podělit o jejich snad nejznámější a nejvtipnější parodii na to, jak zvířata žerou. Anglicky "How Animals Eat Their Food". Vzhledem k tomu, že toto video bylo zveřejnějo již v dubnu tohoto roku, ani se nebudu divit, že ho už všichni moc dobře znáte. Přesto sem chci ale tyto animace přidat, protože jsou naprosto dokonalé a já si myslím, že si právoplatně zašlouží článek na našem blogu. Kdybych "děj" v této parodii měla ještě více popsat, jedná se o vtipné ztvárnění několika zviřat a jejich ... stravovacích návyků. Velmi. Vtipným. Způsobem. No, myslím, že nejvíc Vám toho řeknou až samotné animace, takže já tu teď přestanu kecat o blbostech a nechám Vás se na ně konečně podívat!! xD

Animace: How Animals Eat Their Food






Musím říct, že velmi obdivuji jejich herecké výkony. Jeden z nich si zaslouží potlesk za vtipné ztvárnění tolika zvířat a druhý za kamenou tvář, kterou si dokázal v takové situaci bravůrně udržet. Existuje také video s nepovedenými scénkami a podobně, které můžete najít na jejich druhém channelu (MisterEpicMann2), kde můžete vidět, kolik zábavy si užili během natáčení. Rozhodně doporučuji si obě videa zkouknout. Umřete smíchy. To Vám zaručuju!! Z mého pohledu mám nejvíce ráda ztvárnění krokodýla a nosorožce. Ty mě naprosto dostali, nemohla jsem kvůli nim dýchat smíchy!! xD
Já mám neradši T-Rexe, ty jeho krátké ručičky jsou dokonalé x)
Dokážeš si představit, že někdo tak jí?? xD
Rozhodně na ně musí být velmi zajímavý pohled x)
Hahaha, já bych jedla jak Ještěrka!! Naprostej špion!! xD
Prosím, nikdy to nezkoušej. Aspoň né v mé přítomnosti x)
Hai!! xD

A jak jste na tom Vy?? Které ztvárnění se Vám líbí nejvíce?? Dokážete se s některým ztotožnit?? Nebo jste jako chlápek na levo s kamenou tváří a slušným chováním u stolu?? Dejte nám vědět své názory v komentářích!! Prozatím se tu s Vámi ovšem loučíme a jedme pokračovat s přidáváním řetězáků ... -_-"
Sayonara a Oyasuminasai!! :3

Baka-chan ... ty anime jsou prostě naprosto luxusní *^*
Goshi-sama ... si je dneska budeš prohlížet ještě dlouho do noci, nemám pravdu??

Okay, Sayonara!! Gomen za chyby xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!