Řetězák od Deathares "Liebster Blog Award"

Autor: || Zveřejněno: 6.11.13


Ohayo, Minna-san.

Tento měsíc již tradičně rozjíždíme den s novou řetězovkou!! A tentokrát je od Deatharese. Tak doufám, že se Vám budou moje odpovědi aspoň trochu zamlouvat. Jinak jsou tu ještě tři další řetězovky, které nás čekají. O žádných dalších nevím a doufám, že se tu zase na nějakou dobu neobjeví. Snad jsme touhle epidemií nijak nevyhnali většinu návštěvníků našeho blogu.
To by teda bylo velmi špatné!! Musíme se jich, co nejrychleji zbavit!! xD
Souhlasím!! x)

Pravidla:
1, Napsat 10 faktů o sobě.
2, Odpovědět na 10 otázek zadávajícího.
3, Vymyslet 10 otázek pro odpovídající.
4, Nominovat 5 blogů a dát jim o tom vědět.

10 faktů o mně:
1, Sním naprosto každé jídlo kromě cokoliv sadkého.
2, Včera jsem za celý den nevylezl z postele.
3, Včera jsem se nepodíval ani na jeden díl Anime.
4, Neříkejte mi vtipy, protože pak je zná každej, a už nejsou vtipné.
5, Čím dál hůř se mi vymýšlejí další fakta.
6, Zrovna jím snídani, kterou mi uvařila Kamaru.
7, Jsem od přírody sadista a vůbec se za to nestydím.
8, Být sadista mi vlastně docela vyhovuje.
9, Mám rád polehávání před televizí.
10, Moje nejoblíbenější číslo je 22.

Odpovědi na otázky:
1, Jaký je tvůj oblíbený anime žánr?
Hororový.

2, Kolik je ti let?
Dvacet-dva.

3, Odkud jsi?
"Jsem Král sadistů z planety sadistů jménem Sadist". By Kamaru.

4, Máš rád My Little Pony?
Nope.

5, Co nejvíc nesnášíš?
Když mi někdo zkoušeí rozkazovat.

6, Čteš fanfikce na různá anime, mangy etc. ?
Nečtu.

7, Máš nějakou oblíbenou hru?
Slenderman.

8, Máš rád/a horrory?
Miluju je. Jsou moje závislost.

9, Štvou tě ty otázky hodně? :D
Popravdě vůbec.

10, Jaký druh hudby posloucháš nejradši?
Od každého trochu, ale nejvíce asi rock.

Otázky pro ty, které nominuju:
1, Právě teď používáte notebook nebo počítač? … Nebo dokonce tablet?
2, Co Vám přijde jako první na mysl, když se řekne "tužka"?
3, Máte doma pastelky? A když jo, používáte je? Na co?
4, Jak se cítíte, když Vás někdo pochválí?
5, Jaké je tvoje nejoblíbenější jídlo a pití?
6, Proč jsi se pustil/a do vyplňování těhle otázek?
7, Co myslíš, že bude následovat po sedmé otázce?
8, Jsou nějaké "online hry", které hraješ a baví tě? Jaké?
9, Jak často chodíč do kina, divadla nebo na koncerty?
10, Proč myslíš, že jsou řetězovky tak populární?

Nominuju:
→ Dobře, nominovat se zase nebude. Ale možná příště. Každopádně si na tyhle otázky může odpovědět kdokoliv, kdo bude mít zájem. Já budu jen rád!!

Oh, ty ses nám tu teda rozjel xD
Snažil jsem se. Doufám, že to oceníš x)
Jasně, že ocením. Ale žádnou odměnu ode mě nečekej xD
... Oh, já ani nic nečekal x)

Sayonara, Minna-san!! Oba dva teď mizíme do škol -_-"
Goshi-sama a Baka-chan

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!