Řetězák od A2L

Autor: || Zveřejněno: 4.11.13

Ohayo!! :3

Jak jste se dneska všichni vyspali?? Mě teď zrovna vzbudila Kamaru, protože jde do školy. Jako by to nemohla dělat potichu!!
Tak promiň, že musím ráno vstávat do školy, a ty se tu budeš válet až do desíti!!
Oh, tady nám někdo vstával levou nohou napřed ... x)
Jo, nejsem moc dobře vyspaná, protože mě nějakej exot v noci nenechal spat a dělal furt kravál. Nevíš náhodou, kdo to byl?? *naštvaně se na něj podívá*
... Oh ... to byl nejspíše soused. Taky mě to docela štvalu, hned mu půjdu něco říct. *začíná zběsile pokyvovat hlavou*
O_o ... Nech to bejt, já jdu ... Sayonara!! :3
Oh, Ganbatte!! :3

Jelikož jsem ještě trochu rozespalý, tak Vám sem hodím tenhle článek a půjdu si ještě na chvíli lehnout. Tentokrát jsme oba dva nominovaní od A2L. Tak jako Kamaru včera, ani dnes nebudeme nikoho nominovat.

Pravidla:
-> Napište o sobě 10 faktů
-> Zodpovězde všechny otázky, které Vám položila osoba, které Vás nominovala
-> Vymyslete další 10 otázek pro ty, které nominujete a několik jich nominujte
10 faktů o mně:
1, To, že tohle vypisuju je vlastně taky fakt, ne?
2, Miluju pomeranče. Na Vánoce jich dokážu sníst hromady.
3, Nemám rád zvířata. Je jedno, co je to za druh, prostě je nemám rád.
4, Velmi se těším na Vánoce.
5, Když jsem byl malý, nikdy v životě by mě nenapadlo, že bych se bál vody. K mému štěstí mám hydrofobii.
6, Mám rad ovoce a zeleninu.
7, Občas nejsem rád za svou výšku. Všude se mlatím hlavou o strop.
8, Nemám rád minulost. A už vůbec nemám rád přemýšlení o budoucnosti. Já žiju přítomností.
9, Řetězáků tu je už nějak moc … VELKEJ FAKT!!
10, Devítka nebyl fakt o mě, ale co už. Taky fakt x)

Odpovědi na otázky:
1, Sleduješ animované seriály (nemusí být anime)? Pokud ano, jaký se Ti líbil nejvíc a proč?
Animované seriály?? Tuším, že Simpsonovi nebo Futurama jsou velmi oblíbené nejen u mě. Z anime by to bylo Bakemonogatari a další serie v tomto stylu.

2, Jaký internetový prohlížeč používáš?
Mozilla Firefox.

3, Kdo je Tvou největší inspirací a proč tomu tak je?
Nad tímhle nemusím přemýšlet dlouho. Určitě je to náš trenér na basket. Znám ho už od doby, co jsem byl ještě malej capart. Je to, jak ženský říkají "pořádný kus chlapa", velmi talentovaný basketový hráč a nesmírně inteligentní člověk. Rozhodně můj velký vzor.

4, Uvědomuješ si nějak podstatu státních svátků, nebo je Ti to jedno (hlavně, že je volno)?
Nemůžu říct, že by mě nějak příliš zajímaly. Ani, zjistím si, co je za svátek, zamyslím se nad jeho důležitostí. Ale to je asi tak všechno. Rozhodně ani nijak neřeším, že je volno. V mém životě to moc změny neudělá.

5, Jaký žánr hudby nejčasteji posloucháš a jakou skupinu/interpreta?
Nedá se říct, že bych poslouchal určitý žánr hudb. I když nejvíc z toho všeho asi převažuje rock. Poslední dobou jsem spíše na české a slovenské písničky typu Kabát, Horký že slíže, Daniel Landa … a podobně.

6, Jak často píšeš komentáře pod články ostatních blogerů?
Řekl bych, že vůbec. Články si přečtu, ale komentování nechávám na Kamaru. Máme ve většině případů stejný názor.

7, Jak dlouho dokážeš vydržet pod vodou?
Dobře, když to zkoušela Kamaru, tak to zkusím taky. Něco přes dvě minuty. Takové týrání si nezasloužím x)

8, Kolik dat narození umíš nazpamět? (může to být z historie, rodina, celebrity...)
Řekl bych tak dvě, možná čtyři, když pořádně zapřemýšlím.

9, Když řeknu slovo "internet," co Tě napadne jako první?
Youtube … ?? Nebo možná e-mail.

10, Přišly Ti moje otázky hodně ujetý? :D
Rozhodně ne. Dobře jsem se bavil, a to je důležité.

Otázky pro ty, které nominuju:
1, Jak dlouho ti ráno trvá, než se připravíš do školy/práce?
2, Jaké je tvé nejoblíbenější jídlo?
3, Máš z něčeho strach? Nějakou fobii?
4, Jaký máš názor na homosexuály?
5, Jsi špion, který má za úkol sledovat svého nejlepšího přítele. Co uděláš? Řekneš mu, co je tvým úkolem a nebo radši pomlčíš a budeš ho sledovat?
6, Co si myslíš o tom, že jsem nominoval zrovna tebe?
7, Jakou barvou bys popsal/a svůj dosavadní život?
8, Co by jsi udělal/a, kdybys vyhrál/a milion?
9, Máš ve svém okolí někoho, koho bys bezváhání běžel/a zachránit?
10, Fajn, už tě nechám si oddychnout x)

Nominuju:
→ Kdokoliv, komu se zachce. Ale povinné to není.

Okay. už jich máme jenom pár, tak to nějak přežijte. A omlouvám se za chyby.
Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!