Přinášíme pár novinek!? xD

Autor: || Zveřejněno: 4.8.13

Banzai, Minna-san!!

Zrovna se mě podařilo dostat se zpátky domů!! Teda, sice jsem doma už nějakou tu dobu, ale člověk se nejdřív musí přepnout do domácího režimu, než vůbec začne něco dělat. Kromě toho jsem se taky musela rozhodout, co si dneska večer zahraju za hru. A ... nebo se na všechno možná teď vykašlu a půjdu hned spát. O tom všem se ale můžu rozhodnout později, teď je čas na článek plný nezáživných novinek, rozhovorů a odstavců, které nedávají smysl. Ostatně, jako vždy ... Vítejte v našem vykecávacím článku *////*

Hned ze začátku bych se tu pár řádky chtěla zmínit o novém vzhledu, který si blog.cz vytvořil ... a který je (z doslechu) spoustou blogerů odsuzován. Já úpřímně na něj nemám žádný názor, na hlavní stránce jsem nikdy nic moc nedělala, většinou jsem jen rychle přepla na tvoření nového článku. Ale poslední aktualizace je docela zajímavá, na úvodní stránce blog.cz se totiž objevily statistiky blogu!! *////* ... Normálně si malých detailů nevšímám, většinou jakékoliv změny ignoruju, pokud se mě přímo netýkají, ale ... tohle mě opravdu překvapilo. Sice to nemají úplně dobře vychytané, protože všechny ty čísla, co nám to tam háže, se rozhodně neshodují se skutečností, ale jako pokus je to opravdu dobré. Jaký máte názor na nový vzhled a tuhle malou změnu názor Vy?? Všimli jste si té malé změny, nebo ne?? *////*



↓ Recenze?? ... A nebo radši ne >////< ↓
Tak, to byla taková ... menší novinka, která toho s námi vlastně ani nemá zas tak moc společného. Ale máme tu pro Vás další malou novinku, pravděpodobně ještě více nevyznámnou a zbytečnou, než blog.cz a jeho nový vzhled. Pomalu, ale jistě připravujeme recenze (nebo spíše takové malé shrnutí příběhů) všech anime a mang, které jsme kdy přidali na blog. Je toho hodně, a jsem si jistá, že nám to zabere spoustu času, ale strašně ráda bych všechny tyhle články doplnila o další informace. Protože články, ve kterých máte na něco hromadu odkazů, ale o tom "něco" vlastně vůbec nic nevíte, jsou opravdu k ničemu. Doufám, že se nám podaří všechny články doplnit, co možná nejdříve, jelikož se mi tenhle vzhled článků vůbec ani trochu nelíbí >////< ... A to jsem ho původně vymyslela já, měla bych se za sebe stydět. Každý z nás má ve skutečnosti na počítači sepsaných už několik recenzí, ale je potřeba dát hlavy dohromady a vymyslet nějaký vzhled, se kterým budeme oba dva spokojení ... což je mnohem těžší než se zdá >////<
Kdybys nebyla tak tvrdohlavá a přijala můj návrh bez zbytečných poznámek, tak už je to dávno hotové x)
Heh!! Já mám taky právo říct, co se mi líbí a ne. Neříkám, že tvůj nápad je strašný, jen je potřeba ho vylepšit xD
A já ti říkám, že je skvělý takový, jaký je ... přece jen jsem ho vymyslel já x)
Nebudu s tím souhlasit, pokud tam neuděláme nějaké změny xD
Přestaň být tak tvrdohlavá!! x)
Přestaň být tak arogantní!! xD
Proč do toho taháš moji arogantnost?? x)
A proč ty moji tvrdohlavost?? Jsi stejně tvrdohlavej, jak já!! xD

A tady vidíte důvod, proč se na našem blogu vlastně vůbec nic nemění. Ale nebojte se!! Ono se to nakonec vyřeší a brzy uvidíte naše finální verze!! *////* Rozhodně se máte na co těšit, doufám, že Vám naše nově vytvořené anime a manga články plné informací budou aspoň trochu užitečné. Neříkám, že to bude brzo, může nám to trvat možná i několik let, ale pomalu ale jistě se k tomu určitě dostaneme!! To Vám slibujem a jsem si jistá, že dodržíme!! *////*


↓ Můžete se také těšit na další renceze RPG her!! ↓
Vzhledem k tomu, že moje minulá recenze na opravdu dokonalou hru "The Crooked Man" ze serie "The Strange men" od naprosto úžasné aurotky Uri, sklidila ... sice opravdu malinký, ale přece jen nějaký ... úspěch!! *////* ... Rozhodla jsem se napsat více podobných recenzí na nejrůznější RPG hry (a i jiné druhy her), které jsem hrála, a které mě opravdu zaujali svým příběhem, kresbou nebo hudbou, či jiným faktorem. Mimojiné jsem taky donutila Goshiho-sama, ať taky občas nějakou hru zahraje, protože názor od dvou je mnohem lepší a cenější než od jednoho, nemám pravdu?? >////<
Ještě pamatuju časy, kdy bylo rozhodnuto, že tohle bude jen "anime a manga" blog x)
Hahaha, a koukej na něj teď. Anime, manga, hry, náš deník, youtubeři, HTF, obrázky, AMV. Člověk by se divil, co všechno se tu dá najít xD
Děláš tu z toho naprostou paseku x)
Spíš divoký vody xD
Takže můžeme oficiálně nazvat náš blog "VŠECHNO A O VŠEM"?? x)
To je zvláštní název, ale jdu do toho xD
Jsem rád, že pro jednou spolu souhlasíme x)

↓ Konec prázdnin se neodvratně blíží T//^//T ↓
Nemůžu tomu uvěřit, ale už máme za sebou půlku prázdnin!! Neuvěřitelně rychle to utíká, přála bych si, aby škola takhle rychle taky utíkala. Škola je jedno z míst, které navštěvuju ze všeho nejméně ráda. Dokonce konkuruje i nemocnici!! Nejhorší na tom je, že mám pocit, jako bych za uběhlý měsíc nic neudělala. Jako, ona je to pravda, ale nemusí mě to uvnitř tak moc sžírat!! TT////TT ... I když, je pravda, že celkově za celej rok toho moc neudělám, tak co jsem vlastně čekala, že zvládnu udělat za měsíc. Chtěla bych být jeden z těch lidí, co se dokážou donutit být produktivní, to je prostě nad moje síly.

Dneska jsem zase jednou pronásledovala Goshiho-sama na trénink basketu, ale ... asi to nebyl zrovna nejlepší nápad. Proč zrovna v den, kdy se rozhodnu opustit bezpečí domova, musí být venku takové vedro?! A navíc, dnešní trénink byl o to horší, když jsem se povinně musela zapojit, jelikož trenér měl opravdu špatnou náladu TT////TT ... Já normálně stojím vedle a hážu si na koš, ale on mě zapojil do toho jejich pekelného tréninku, kterej byl obzvláště ostrej kvůli trenérově blbé náladě, někdo ho asi hodně naštval TT/////TT ... Neuvěřitelný vedro a teď mě z toho ještě začala bolet hlava. Doufám, že brzo umřu, ať mám od všeho konečně klid!! TT////TT
Pojď sem na chvíli.
Proč??
Nevypadáš zrovna nejlíp ... *položí ji ruku na čelo* ... ale horečku nemáš.
Kdo by měl teplotu v létě?? xD
A kdy podle tebe?? x)
V zimě, teplota se mívá v zimě!! xD
Nemoci nejsou něco, co se objevuje podle ročních období x)
Jsi snad doktor?? xD
Ne x)
Heh, tak vidíš!! xD
Když budeš tak křičet, tak-
Au!! Moje hlava TT////TT
Jako bych nic neříkal, jdi si lehnout. Třeba tě to do rána přejde x)
Okay TT////TT
A nebreč, nebo tě bude hlava bolet ještě víc!!
Já vím, já vím.

Tak to vypadá, že dneska se půjde spát docela brzo. Když si vezmu, že přes prázdniny se denní a noční režim docela dost posunou oproti normálním. Ani si nepamatuju, kdy jsme šli spát tak brzo. Každopádně, doufáme, že si prázdniny všichni užíváte a neutíkají Vám tak rychle, jak Kamaru. Pokud chcete, budeme moc rádi, když se s námi podělíte o Vaše zážitky. Určitě se Vám stalo něco zajímavého za uplynulý měsíc, a nebo se třeba teprve chystáte někam vyrazit. Rozhodně máte prostor se s námi podělit v komentářích.

Baka-chan ... která má opravdu velkej bolehlav, nejspíš dostala úpal TT////TT
Goshi-sama ... vyčerpaný, stejně jako Baka-chan, a s dobrým pocitem po těžkém tréninku x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!