Danshi Koukousei no Nichijou | Animace

Autor: || Zveřejněno: 10.8.13

Ohayooooo!!

Koukám, že i po tom velkým proslovu, co jsme tu včera měli, o používání normálních pozdravů ... se k tomu stejně nedokážu donutit a píšu první blbost, která mě napadne. No, kdyby se to nestalo, nebyla bych to já, nemyslíte?? To je teď ale vedlejší a v tuto chvíli naprosto nepodstatné. Éra animaček na našem blogu ještě stále nekončí!! Mám jich v zásobě ještě pěknou hromadu a rozhodně neopustím od nápadu je sem všechny postupně naházet. Už jen kvůli tomu, že jsou naprosto úžasné a musím se tu o ně s Vámi podělit. Tentokrát sem jdu s jednou velmi vtipnou scénou z naprosto úžasného anime Danshi Koukousei no Nichijou. Jednoduše, je to anime o dospívání tří náctiletých chlapců, které zobrazuje všechny problémy a hloupé nápady mladé mysli. Opravdu vtipné anime, které rozhodně doporučuju, pokud nemáte nic jiného na práci >////<

Teď si říkám, jestli bych nejdříve měla vysvětlit, o co se v této scéně jedná pro ty, kteří toto anime ještě neviděli. Nebo jestli sem mám rovnou dát animačky a vysvětlit později. Ale tak, ono je to vlastně jedno, pokud o to nemáte zájem, tak to jednoduše přeskočíte, nemám pravdu?? >/////< ... Když dám tolik animaček k sobě, tak se mi začne neuvěřitelně sekat celý blog, takže je hodím do "Celého článku", abysme takovým problémům předešli.




Aby jste dostali trochu do děje, tak ti tři si vypujčili od Tadakuniho (ten s černýma vlasama) sestry školní uniformu a všichni si měli oblíct sukni. Nakonec si ji oblíkl jen Tadakuni >////<

Dneska se tu pravděpodobně už neobjevíme. Kamarád má dneska oslavu narozenin a já přece nemůžu chybět tam, kde jídlo *////* ... Ale zítra Vám to určitě vynahradíme, toho se bát nemusíte. Taky mě poslední dobou chytla tvořívá nálada, takže pokud nějaký obrázek bude stát za to, tak z něj udělám další kolo Poznávací hry. Ale to je více než nemožné, bohužel se mi opravdu žádný z mých výtvorů nelíbí natolik, abych měla odvahu se tu o něj podělit. Goshi-sama ještě pořád spí, nedokážete si představit, jak vypadá, když spí >/////< ... Chtěla bych to nakreslit, ale kromě anime toho opravdu moc nakreslit nedokážu. Ale můžete si tipnout v komentářích. Aspoň bude sranda a všichni se zasmějeme >/////<

Baka-chan xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!