Honto Yajuu | Animace

Autor: || Zveřejněno: 8.8.13

Nyahaha!!

Pro jednou se nám podařilo vzbudit opravdu brzy. Vážně, nejsme tak dlouho vzhůru, ale poctivě jsme v noci spali!! >////< ... A když jsem tak po ránu dorazila na blog, uvědomila jsem si, že my vlastně můžemě články i přednastavovat?! Jako, jsem si jistá, že jsem o tom věděla už dávno, ale proč mě to před chvílí tak překvapilo, když jsem to tu našla?? Je pravda, že jsem to nikdy nevyužili a pravděpodobně ani nikdy nevyužijeme, takže to vlastně vůbec není podstatné, ale ... jsem z toho teď úplně rozhozená. Vsadím se, že to dneska nedostanu z hlavy a budu o tom přemýšlet pořád dokola. Proč mě překvapilo něco, o čem jsem už nějakou dobu věděla?! Poslední dobou opravdu překvapuju dokonce i sama sebe >////<
A co teprve všechny okolo tebe?? x)
No jo, je to až děsivý, jak moc překvapující typ člověka jsem xD
"Děsivý"?? Pravda, tebe dokáže vyděsit opravdu cokoliv x)
Hej!! Nemáš ponětí, jak moc je "cokoliv" děsivý!! >////<
Každý se bojí neznámého, ať to přizná nebo ne x)
Se tak moc vyznáš v lidech?? xD
To je všeobecná známost x)
... Teď když o tom tak přemýšlím, "děsivý" se píše s tvrdým "y" nebo s měkkým "i"?? x)
Pfffft, hahahahahahahaha x)
Hej, to není odpověď!! >////<
To ... To si žádnou odpověď nezaslouží x)
Tche!! >////<

Měli bysme ale přestat kecat o ničem. Naše rozhovory jsou opravdu čím dál méně záživné, takže bysme se s nima měli držet zkrátka. Jak už jistě víte, poslední dobou jsem si velmi oblíbila animačky (gify), o které se tu s Vámi i v hojném počtu ráda dělím. A dnešní článek tomu není výjimkou!! Našla jsem opravdu úžasné animačky na jednu novější a velmi známou yaoi mangu zvanou Honto Yajuu. Pokud máte zájem o velmi vtipnou yaoi mangu se vztahem mezi mafiánem a policistou, tak tahle je přesně to, co hledáte */////*


Myslím, že teď už se můžu jít úspěšně někam zahrabat >////< ... Nejsou naprosto úžasný?! Ten, kdo je vytvořil (zdrojem je samozřejmě Tumblr), je naprostý genius. Chtěla bych taky umět něco takového vytvořit, ale já vůbec nejsem trpělivý typ člověka, který si by dokázal s něčím takovým hrát delší dobu.

Baka-chan ... a její yaoi nálada!! */////*
Goshi-sama ... jsi jde radši ještě lehnout x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!