Obrázek č.8 | Poznávací hra

Autor: || Zveřejněno: 7.8.13



Chňááááá!!

Už to bylo nějakou dobu, co jsem se tu naposledy chlubila nějakou mou hrůzou, co se mě podařilo stvořit. Pokud se nepletu, tak ten poslední tu byl na začátku července, nechtěla jsem je sem dávat příliš často, takže měsiční rozestup by mohl být dobrý, ne?? Nebo by bylo lepší je sem dávat ještě častěji?? Pro někoho to je možná "ještě s větším rozestupem" >////< ... Ale opravdu, byla to nějaká doba a já tu mám opravdu velkou hromadu kreseb, o které bych se tu možná i chtěla podělit. Samozřejmě z nich vybírám ty lepší kousky, protože né všechno se podaří přesně tak, jak by člověk očekával. Docela se ale zdráhám tu něco ukazovat, protože to přece jen jsou laciné kopie (nebo spíš pokusy o kopie) již vytvořených a kvalitně provedených obrazů, které najdu všemožně na internetu nebo třeba přímo v anime.
Docela by mě zajímalo, kolik lidí vlastně ví, jak ty tvoje výtvory tvoříš x)
Jednoduše, vezmu tužku, gumu a jedu!! xD
Kam?? x)
... Na hory, pokácet stromy, abych měla papír ... Kam myslíš?? xD
Proč né za barák do lesa?? x)
Haha, moc vtipné. Pokud to teda někoho zajímá, tak to tu klidně detailněji popíšu. I když mám velkou fantazii, dostat něco na papír z mé hlavy je pro mě naprosto nemožné, proto využívám práci ostatních. Ano, jsem jen sprostý kopírák TT////TT ... Stáhnu obrázek na mobil, vytáhnu papír, tužku, gumu a začnu překreslovat obrázek z obrazovky mobilu na papír. Prostě to obkreslím, toť vše. Nic speciálního.
Yeah, žádný speciální talent x)
Jsem si jistá, že něco takového dokáže naprosto každý, kdo se třeba jen pokusí o kreslení xD
Koukám, že jsi to opravdu zestručnila x)
... Není náhodou "stručně" se "z"?? xD
Neni. Nikdy nebylo a nikdy nebude. Přestaň vymýšlet novodobou češtinu x)
Oh, okay >//////////<

Abych teda taky řekla ještě pár slov k samotnému obrázku. Je to opravdu jednoduché, jedno z nejznámějších anime, které určitě většina z Vás viděla ... a i když ne, tak i přesto jste z nej museli vidět neuvěřitelně moc fanartů a podobně. Tohle je jeden z těch obrázků, který byl opravdu jednoduchý ke kreslení, protože se jedná o malou, roztomilou chibi verzi. Ještě jednou pro jistotu zopakuju pravidla této hry, do komentáře napište název anime a postavy z obrázku. Nekoukejte na odpovědi ostatních, protože pak si sami zkázite pointu celé této hry. Můžete ke komentáři taky připojit nějaké chvály a kritiku, pokud máte *////* ... A teď už Vám všem přeju hodně štěstí!! */////*

Jako vždy se Vám omlouvám za kvalitu, ačkoliv používám můj úžasný foťák, moje fotografické schopnosti nejsou nejlepší. Možná bych jednou mohla zkusit nafotit obrázky znovu v trochu lepší kvalitě, ale nad tím se musím ještě pořádně zamyslet >////< ... Ono, jednou jsem to zkoušela skenovat, ale já kreslím docela tence a na papíře pak nejde tužka skoro vůbec vidět, byste se museli spokojit s pár čárama.
Tohle je ale velmi jednoduché, takže ... Jackie!! Máš možnost nasbírat nějaké body!! x)
Haha, Goshi-sama se opravdu nedrží zpátky xD

Baka-chan ... zase dostala po tomhle článku velkou kraslící slinu xD
Goshi-sama ... trucuje z toho, že se proti němu všichni spikli x)



VZOROVÝ OBRÁZEK

Postava: Yachiru Kusajishi | Bleach
Uhádli: Siky, Jackie, SasuMaka™
Účastníci: Siky, Jackie, SasuMaka™,Tohru-

Všem moc děkuji za účast a těším na Vás všechny zase příště!! *////*

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!