PewDieCry {Prince Phantom} | YMV

Autor: || Zveřejněno: 8.8.13

Nyhuhuhu!!

Když jsem zase jednou brouzdala youtubkem, podařilo se mi najít jednu velmi zajímavou sérii videí, o které se tu opravdu chci a musím podělit. Jedná se o fanvidea na ship mezi dvěma youtubery Cry a Pewdiepie, do kterého jsem nedávno spadla a nedokážu se z něj bohužel vyhrabat. Jsem si jistá, že je tu více podobných případů jako jsem já, a spousta z nich už tahle videa určitě vidělo, ale i přesto jsem se rozhodla je sem dát. Protože něco takového na blogu prostě musíme mít!! *////* ... Myslím, že to už by odemě mohlo stačit, jsem poslední dobou nějaká moc ukecaná >////<

Youtube: Cry, Pewdiepie



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03.06.2018 18:02
!!! Kamaru z budoucnosti ~ <3 !!!

Yarodomo!! Rozhodla jsem se hodit všechny videa z téhle mini-serie do jednoho článku. Kvůli mému nepořádnému já to bylo roztahané všude možně a já jsem si říkala, že by bylo pěkné to všechno uspořádat do jednoho článku, ať se s tím člověk pak nemusí hledat a podobně. Text ze všech článků, které jsem s těmito videi vytvořila samozřejmě nechám a bude to všechny tady (i když se bude jednat o něco, co není zrovna mířeno k této serii, nemám prostě to srdce všechno smazat TT////TT). Příjde mě to tak mnohem lepší a přehlednější!! *////* ... Takže od teď tu budou tzv. "čánky z budoucnosti", které jsem vytvořila s jednotlivými videii postupně jak vycházeli (nedělala jsem články na všechny videa, takže u některých tu žádný text nenajdete).

Děkuju za pochopení!! (*////*) /

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PewDieCry {I'll Miss You} and {Pretty Eyes} ... 06.11.2013 20:25

Nyaaaaa!! TT////TT

Podařilo se mě najít dvě strašně smutná videa!! Jsou naprosto dokonale udělaná a díky tomu jsou ještě mnohem smutnější TT////TT ... Vím, že to možná vypadá jakože strašně přeháním, ale když ony jsou opravdu smutná. Minimálně mě to tak připadá. Ale radši byste měli posoudit sami, člověk by se měl vždycky rozhodnout podle sebe a nedat na druhé bez řádného přověření jejich tvrzení, nemám pravdu?? >////< ... Strašně ráda bych chtěla taky umět takhle kreslit a vytvořit taková úžasná videa. Jejich autorka má rozhodně velký talent *////*




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nemá samotný článek


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PewDieCry {Pocky} ... 22.09.2013 20:26
Nyaaa *////*

Minna-san, našla jsem úplně boží-super-roztomilý video na PewDieCry!!
Je to sice velmi krátké (sotva minuta), ale svůj účel - zasypat nás roztomilostí - to splnilo!! Strašně se mě líbí styl, jakým je udělané a doufám, že se bude líbit i Vám. Možná Vám příjde, že se tu až moc rozplývám, ale prostě si nemůžu pomoct. Snad mě odpustíte >////<

Hudba: ...


A když už píšeme článek, chtěla bych pronést takové menší oznámení!! Zítra odjíždím na třídenní exkurzi, takže se tu bohužel až do čtvrtka nebudu moct ukázat. Na druhou stranu, né že bysme i tak byli nějak super aktivní >////< ... Jsem zvědavá, kolika lidem se po mě bude stýskat *////*
Ale to víš, že někdo takovej určitě někde existuje x)
... !! To není vtipné!! TT////TT
A tobě se snad bude po někom stýskat?? x)
S-samozřejmě!! Třeba po to- ... chci říct, po basketu!! TT////TT
Teď ti nikam neuteče. Jsem si jistý, že tři dny bez něj přežiješ. Až se vrátíš, tak tě pozvu na zmrzlinu, jo?? x)
!! D-dobře ... `//~//´
Jsem rád, že ses uklidnila x)
Hn!! `//^//´

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03.06.2018 18:10
Od teď už videa nemají samostatný článek (nikdy jsem o nich nepsala), takže si užíjte podívanou bez rušení *////*

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hudba: Always with me (Itsumo Nando Demo) (Spirited Away)










Hudba: Sleeping At Last - Already Gone (Kelly Clarkson)




Videa jsou tvorbou Prince Phantom, má opravdu velký talent a myslím, že v budoucnu se na tomto channelu bude objevovat mnohem více podobných videií. Jakmile se objeví nějaké další video, určitě jej sem zase přidám, protože opravdu stojí za to *////*

Baka-chan ... teď už by to snad mohlo stačit xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!