Chjoo, vůbec nás nenapadá žádnej nadpis xD

Autor: || Zveřejněno: 6.8.13

Konbanwa!!

Především bysme se chtěli omluvit, že přidáváme tak málo článků. Bohužel, druhá půlka prázdniny je vždycky neuvěřitelně náročná, častější (a pravděpodobně i těžší) tréninik basketu, spousta práce a taky ... o prázdniných děláme vždycky velký úklid!! >////< ... Já jsem totiž neuvěřitelně velký sběratel!! Jsem si jistá, že o tom nikdo z Vás nevěděl, ale můj sběratelský důch je skoro stejně tak velký jako můj apetit >////< ... Cokoliv, co dostanu nebo najdu, tak skončí u nás pod kůlnou a za celý rok se tam toho bohužel opravdu hodně nahromadí. Kdyby nebyl Goshi-sama takovej závislák na čistotě, tak by to tu vypadalo jako na skládce velmi rychle. Takže, jednou za rok se to tak pořádně vyčistí (většina harampádí se vyhází) a je místo pro další věci. A tak pořád dokola >////<
Se divíš?? Ty tam toho vždycky nanosíš, že by tím mohl člověk pak zásobovat celou Evropu x)
Haha, moc vtipný. Zase tolik tam toho není xD
To není vtipný, to je k pláči. Měla by ses naučit věci vyhazovat, místo uskladňovaní x)
Bys pak ale neměl žádnou radost z uklízení, ne?? xD
Hele, nepokoušej dobrého x)
Už mlčím xD

Včerejší bouřka, která tady u nás prošla, byla naprosto úžasná. Tak velkou a hlasitou jsem dlouho nezažila, navíc byla i hodně děsivá!! *////* ... Zrovna jsem byla jediná pod kůlňou, víte co, uklízení a podobně, když v tom na střechu spadl obrovskej smrk!! >/////< ... Jako, nejdřív uklidňující zvuk deště, sem tam nějaké hřmění, nějaký blesk a najednou BAM!! Strašná rána a mě před očima proběhl celej život!! TT////TT ... Stačilo málo a objetí stromu by bylo to poslední, co v životě zažiju. Se snesl na naši střechu jak wrestler se zabijáckým chvatem!! TREEHUG!! >/////<
Nemyslím si, že to je něco, co bys měla zesměšňovat. Opravdu se ti mohlo něco stát.
Ooooh, máš o mě strach?! *//3//*
Ne, jsi nedílnou součástí mého života a já nejsem psychicky připraven na to, abys z něj zmizela x)
Yeah ... všichni to máme těžký *soucitně přikyvuje hlavou*
Nemáš ponětí, co jsem řekl, že?? x)
Nope. Ale určitě s tebou souhlasím xD
Ah, o tebe se bát je ztráta času x)
To nezní moc hezky xD
Nemělo x)
Okay xD

Zítra, nebo možná spíše už dneska, jdeme s rodinou na pohřeb. Opustil nás můj strejda, kterého jsem sice moc dobře neznala, ale stále to není nejlepší zpráva pro všechny členy naší rodiny. Na druhou stranu, třeba je teď na lepším místě. Moc toho o posmrtném životě nevím, většině příběhů ani nevěřím, ale i přesto v to doufám. Tohle ale pravděpodobně není zrovna nejlepší téma, které jsem mohla začít, že?? Prostě mě jen tak napadlo se tu o tom zmínit, třeba až budu zase jednou znova číst naše články, tak abych zavzpomínala. Každopádně, pohřby jsem nikdy neměla ráda, jsem vždycky mezi všemi lidmi ten jedinej člověk, který nedokáže uronit ani jedinou slzu. Samozřejmě, nesměju se jako blázen nebo něco, ale někdy bych chtěla být schopná aspoň trochu zabrečet, když se stane něco tak smutného jako úmrtí člena rodiny.
Těžký život bezcitného člověka.
To mě o tom povídej.


Ale, abysme se vrátili k veselejšímu tématu. Myslím, že jsem tu najednou naladila docela dost depresivní náladu, což jsem opravdu nezamýšlela. Mám v plánu po tomto článku sem přidat ještě další s několika zajímavýma animačkama, protože jsem se do nich opravdu zamilovala a musím je cpat úplně všude. Tentokrát to budou animačky z trochu novějšího anime Shingeki no Kyojin, takže pokud jste tohle anime viděli aspoň po jeho šestnáctý díl, tak jste za vodou a žádné spoilery Vás nečekají >/////<

Baka-chan ... necitlivej blbec, kterej byl málem umačkán objetím stromu xD
Goshi-sama ... utahaný po práci a konečně si jde vychutnat tolik vytoužený odpočinek x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!