[AKROSS Con 2010] Deidara94 - COLOLOR | AMV

Autor: || Zveřejněno: 9.8.13

Heh, co za pozdrav by se mohlo hodit?? Ohayo?!

Nikdy by mě nenapadlo, že první, co budeme po ránu dělat, je psaní nějakého článku. Ale už tomu tak doopravdy je. Před několika minutami jsme se probudili, i když vlastně vůbec nemusíme vstávat tak brzy. Poslední dobou trpíme (teda aspoň já) šílenou nespavostí a nevím, co s tím dělat. Ale!! Má to i svý klady!! Protože když vstanu brzy a půjdu spát pozdě, tak mám k užitku delší den ... což znamená ... mnohem více jídla!! *////* ... Není tomu tak?? Čím více času, tím více možností dát si něco k jídlu. To je pro mě jako ráj na Zemi, rozhodně něco, co nikdy v životě neodmítnu. Na druhou stranu je ten nedostatek spánku opravdu znát, takže bych se měla snažit tento problém vyřešit, co nejrychleji. Tím se ale vůbec nemusíte zabívat, tento článek je vlastně o něčem úplně jiném, takže se raději pojďme vrátit k tématu >////<
Můžeš mi ještě jednou vysvětlit, proč jsem v tuhle nekřesťanskou hodinu vzhůru i já?? x)
Well, to není něco, co bych zrovna já měla vědět. Ale když už jsi vzhůru, tak můžu rovnout udělat snídani pro nás oba xD
Oh, na co se můžu těšit?? x)
Budu dělat palačinky!! *////*
... A?? x)
A ... a ... udělám ti něco slanýho, neboj se xD
To jsem rád, že se nemám čeho bát x)
Yeah!! *poplácá ho po hlavě*
... Jak si to mám vysvětlit??
Eh ... to ... měli bysme se vrátit zpět k tématu, nemyslíš?? >/////<

Podařilo se nám najít velmi zajímavé AMV, které bysme tu rádi ukázali všem, kteří na něj ještě nenarazili. Pokud někdo nezná anime, ze kterého je vytvořené, jedná se o Durarara!!. Opravdu zajímavé a populární anime, které rozhodně doporučuji všem, kteří mají rádi více dějových línií, které se navzájem prolínají a podobně. Spousta humoru a tajemství, která se postupně odkrývají a odhalují tak minulost všech hlavních postav. Rozhodně zajímavé anime, které by Vás podle nás mohlo určitě zaujmout. Ale navnadit Vás na toto anime není hlavni pointa tohoto článku >////< ... Chtěli bysme Vám tu ukázat zajímavé AMV, o kterém tu vlastně celou dobu jen mluvíme.

Anime: Durarara!!


AMV bylo vytvořeno jako soutěžní video na AKROSS Con 2010, který (pokud se nepletu) nakonec i úspěšně vyhrálo. Autorem je Deidara94, bohužel však netuším, jestli má YT channel nebo něco podobného. Ale můžete od tohoto autora najít i jeho další soutěžní AMV pro ostatní ročníky téhle soutěže, takže na svém kontě určitě nemá málo těchto zajímavých videií. Stačí, když do vyhledávače na YT zadáte jeho přezdívku, a hned jich na Vás několik vyskočí >////<

Ale myslím, že to by pro teď mohlo stačit, ne?? Začínám mít už pořádný hlad a čekají na mě palačinky!! *////*
Stihnu si ještě trochu pospat, než budeš mít hotovo?? x)
... Aby ti to náhodou někdo nesnědl ... xD
By si zkusil jednou x)
Radši ani to ne. Když o tom teď tak přemýšlím, tak jsme šli spát docela pozdě, protože jsme dělali velký uklid mého sběratelského koutku *////*
"Sběratelský koutek"?? Já bych nazval spíš "hromadou harampádí" x)
Tche!! Nevíš, co by se ti z toho jednou mohlo hodit!! xD
V tak velkým množství je všechno zbytečný x)
Chmm ... >////<

Snad už je konečně na čase to tu ukončit. Nebo se tu ještě rozpovídáme a článek nakonec neskončí nikdy >///<

Baka-chan ... plná elánu po ránu xD
Goshi-sama ... čeká na vydatnou snídani x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!