Anime pózy OTAKU | Obrázky

Autor: || Zveřejněno: 9.8.13

Yo!!

Poslední dobou vůbec nevíme, jaké pozdravy používat. Na jednu stranu se nechceme moc opakovat, ale na druhou stranu bysme chtěli vymyslet jeden stálý pozdrav, který budeme používat na začátku každého článku. Jsem si jistá, že někdy v budoucnu se nám povedě něco takového vymyslet a ... jak nás znám, tak to určitě bude stát za starou bačkoru >////< ... Ale opravdu. Doufám, že jednou se to tu ustálí, zmízí odsud to dětské vyjadřování a začneme psát vyspělejší typ článků. Bohužel mám takové tušení, že ta druhá část se snad nikdy v životě ani nemůže stát. Chtěla bych umět psát ty vážné články plné důležitých a zajímavých informací, bez zbytečných gramatických chyb, jaké píší ostatní blogeři. Místo toho tu máte puberťáka, který se vyjadřuje jako pětileté dítě a dospělého egoistu, kolem kterého se točí svět. Když o tom tak přemýšlím, tak jsme vlastně docela zajímavá dvojka. Chci říct, nikdy bych nečekala, že se dva s tak odlišnou povahou dokáží snést na jednom místě. Neříkám, že se nikdy nehádáme, dokonce i tu na blogu proběhlo hned několik hádek, ale nikdy to nebylo nic vážného.
Za to může tvůj nezájem a ignorance x)
Hahaha, jak říkáš xD
Vidíš, navzájem se dokonale doplňujeme x)

Náše rozdílné povahy však nejsou to, co tu chceme prodiskutovat. Nedávno jsem našla jeden naprosto úžasný obrázek (nebo by se to možná dalo nazvat mini-komixem??), o které jsem se tu s Vámi opravdu chtěla podělit. Je to totiž shrnutí nejrůznějších nálad a pozic, které takový nadšený fanoušek anime dokáže prostřídat během shlédnutí několika dílů poutavého anime. Původní verze byla anglicky, ale já jsem se rozhodla ji aspoň "tak trochu" přeložit. Nejsem úžasný překladatel a moje znalost anglického jazyka taky není zrovna nejlepší, ale snažila jsem se, jak jen to šlo >////<

Anglickou verzi najdete pod tímto odlazem. Jsem si jistá, že spousta z Vás (stejně jako já), si potrpí na originálech. Překlad je jen čistě pro ty, kteří nejsou v angličtině příliš zběhlí a nechtěl by se jim otvírat slovník. Snad Vás můj překlad nepohoršil a neodcházíte s hrůzou v očích >////< ... Musím říct, že to opravdu vystihuje snad každého, kdo kdy sledoval anime, četl mangu nebo třeba sleduje nějaký seriál. Minimálně na nás to sedí naprosto perfektně. Jsem si jistá, že s desítkou se dokáže ztotožnit snad každý >////<

Baka-cha xD a Goshi-sama x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!