Tanjoubi Omedeto!! Baka-chan xD | Přání

Autor: || Zveřejněno: 24.8.13

Ayo!! >////<


Včera (23.8.) měla naše malá Kamaru narozeniny!! Už je to nejmenovaný počet let, co se tenhle den plný přání všeho nejlepší a věčného zdraví opakuje. Přesto se nám ale Kamaru za posledních pár let vůbec nezměnila, obzvláště výškově je pořád někde v páté třídě základní školy. Na druhou stranu, v dnešní době je docela oblíbené a populární vypadat velmi mladě. Nebo možná vždycky bylo velmi chtěné vypadat mladě, hlavně mezi ženami. Pokud jde o mě, já si jako malý kluk vždycky přál, co nejrychleji dospět, abych mohl rychle vypadnout z domu. Čím mladší vypadáte, tím hůře se Vám může v "dospělém" světě dařit, to ovšem také záleží do jaké části se dostanete x)
Hej!! O čem to tu začínáš básnit?? A komu říkáš, že je malej?!
Jen jsem se tak zamyslel. Dobře, že jsi mi přetrhla nit x)
Nemáš zač xD

Zpátky k článku, máme tu pro Kamaru hned dvě přánička. Jedno je od mého úžasného já a druhé od její malé sestřičky Michiru :p (pokud máte rádi horory, rozhodně doporučuji navštívit její blog). Doufáme, že se budou přání líbit a nebudeš k nim příliš kritická!! Drž to na uzdě, buď vděčná, že jsi aspoň něco dostala x)

Tenhle je od Michiru. Nyah, Rivaille */////*

A tenhle je od Goshiho-sama!! *////*

Nyah *////* ... Strašně moc Vám oběma děkuju!! Ani nevím, jestli si něco takového zasloužím. Ale pravděpodobně jo, jinak bych nedostala hned dvě přáníčka. Celý den (teď už včerejšek) jsem dokonce dostala i volno, co se týče mého otroctví u Goshiho-sama!! Naprosto dokonalý den, plný relaxace a klidu *////* ... Na něco takového bych si hodně rychle zvádla zvyknout. Zítra dostanu od mé milované maminky narozeninový dort (se o něj s Vámi kdyžtak podělím, pokud bude zájem) a už se na něj neuvěřitelně moc těším >////<

TANJOUBI OMEDETOU, KAMARU-CHAN!!

Baka-chan ... celá nadšená z přáníček xD
Goshi-sama ... Nah x)

Jako vždy, Gomen za chyby xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!