My si můžem přispat. Budem vstávat až v pět ráno!!

Autor: || Zveřejněno: 21.8.13

Hehehe xD

Zrovna jsem koukala na nějaká, hodně vtipná videa na YT a hned mě napadlo, že bysme mohli napsat nějaký zajímavý ... nebo aspoň hodně vtipný článek na zlepšení nálady. Doufám, že se nám tento cíl podaří splnit. Přece jen, hloupé články plné nesmyslů nemusí být vždy zábavné. Poslední dobou jsem velmi často na zajímavé a populární stránce Tumblr, která je zlatým důlem pro animačky (gify) ... obzvláště vtipného rázu. Povedlo se mi tam najít pár opravdu hodně vtipných, o které se tu s Vámi prostě musím podělit. Pokud Vám náš článek nezlepší náladu, tak tyhle animačky zaručeně ano >////< ... Samozřejmě se klasicky jedná o anime, tentokrát ale z trochu jiného úhlu. Jedná se o vtipné animačky, které byly předělány na ještě vtipnější přidáním obrázků hlav postav z populárních anime.

Jestli nepoznáváte anime, tak na první animačce se nachází: Eren Jeager a Levi, Shingeki no Kyojin a na druhé: Haruka Nanase a Makoto Tachibana, Free!. Opravdu zajímavá anime, která rozhodně doporučuji ke shlédnutí. Shingeki no Kyojin je akční anime, které se odehrává ve světě, ve kterém je lidstvo ohroženo obrovskými tvory Titány a byli nuceni se uchýlit do města obehnaného vysokými zdmi. Jednoho dne se však Titánům podaří jednu ze zdí protrhnout a následná tragédie utvrdí trojci kamarádů, jejichž snem je stát se vojáky a zneškodnit všechny Titány, v jejich volbě budoucnosti. Free! na druhou stranu je klidné, sportovní anime o skupině chlapců, kteří jsou v plaveckém klubu. Je to anime o přátelství a dospívání.

Já z toho prostě nemůžu >////<

To je prostě Haru jak dělanej.Tu lásku k vodě nepopřete >////<

Pevně doufám, že jsme se nikoho z fanoušků těchto dvou anime nedotkly těmito parodiemi a snad to aspoň některé z Vás rozesmálo >////< ... Pro mě to jsou rozhodně jedny z nejvtipnějších animaček, jaké jsem kdy viděla. Nejsem si ani jistá, jestli budu schopná po tomhle dopsat tento článek >/////<
Ne, když se budeš válet po zemi x)
Hahahaha ... K-když ... ono to nejde. Pokaždý, když to uvidím tak- ... Hahahahaha >/////<
Ty jsi beznadějný případ x)


↓ Když jsme koukali na televizi ... >////< ↓
Nestává se moc často, abych se zrovna já koukala na televizi, dokonce ani Goshi-sama netráví před touto zákeřnou věcí tolik času, jako třeba moje malá sestřička nebo zbytek rodiny či přátel. Na druhou stranu, jednou za čas se na ni podíváme a zrovna dneska ten "čas" nastal. Proč o tomhle ale mluvíme?? Jednoduše, chtěla bych tu teď tak trochu vysvětlit pointu, která se skrývá za názvem dnešního článku, protože si jsem velmi jistá, že ho nikdo z Vás nepochopil a ... vůbec se Vám ani nedivím. Nedává smysl a pravděpodobně nebude, ani když se pokusím ho vysvětlit, ale stejně ... musela jsem ho sem prostě napsat. Nedalo mi to a nikdo se nepokusil mě zastavit >////< ... Když jsem zase jednou za čas zapnula tu prokletou krabici s obrazovkou, na které díky černé magii běhají obrázky nechtěných reklam, dávali zrovna jednu starou klasiku, Chalupáře. Samozřejmě v tu dobu tam nebylo nic zajímavějšího, tak jsem skončila u tohoto československého seriálu a zrovna tam jsem slyšela tuhle opravdu dobrou hlášku. Všichni se připravovali na zítřejší cestu do města, takže budou muset ráno brzo vstávat a najednou jedna z postav pronesla: "My si můžem přispat. Budem vstávat až v pět.". Pro člověka, který normálně chodí spát v tuhle ranní hodinu jako já, je vstávání o páté ráno opravdu nemožná věc. Obzvláště, když zvážíte, že za týden se tak brzo budu muset opravdu snažit vyhrabat z postele.
Vstávání o páté není tak strašná věc, ale nedokážu si představit člověka, který by to nazval "přispáním si" x)
Pravděpodobně někdo, kdo musí normálně vstávat o čtvrté nebo ještě dřív, chudáci lidi TT////TT
*soucitně přikyvuje* ... Pojďme raději změnit téma. Tohle má být přece jen veselý článek. Nemá nikomu přinášet depresi x)
Yeah, ale ... já už nemám v zásobě nic dalšího >////<
Ty?! Celý den tady do mě něco hustíš a teď nemáš slov?? x)
J-jsem ... vyčerpala moji zásobu ... na tebe >////<
Tak ji hezky rychle obnov x)
To se lehčeji řekne než udělá xD
Snaž se víc x)


↓ O tom, jakou mají Baka-chan a Goshi-sama povahu ↓
Myslím, že by stálo zá to se tu všem omluvit za naše nepříliš zajímavé články, které poslední dobou opravdu nemají hlavu-patu . Ale vypadá to, že nám tak trošku dochází nápady, jak Vás překvapit. Vím, že omlouvat se je jednoduché, ale-
Hah?! Jednoduché?! Kdo řek??
Já. Ale chápu, že pro člověka, který se nikdy v životě nikomu neomluvil je to velmi složitá věc x)
Hej!!
Měla by ses naučit omlouvat. To, že to slovo dokážeš napsat na blog nebo do zprávy na FB neznamená, že to myslíš vážně. Vždycky, když něco provedeš nebo se pohádáme, tak se jednoduše někam schováš a nevylezeš, dokud na to člověk nezapomene, neomluví se nebo radši zmizíš z povrchu zemského x)
T-to není pravda!! Já se umím omluvit, když něco provedu!! >////<
Že jsem to od tebe ještě neslyšel x)
J-jsem ti t-třeba ještě nikdy nic neprovedla ... >////<
Oooh, toho je tolik, že ani spočítat to nejde. Kolikrát jsi něco provedla, rozbila, pohádali jsme se ... to jsou nekonečné počty. Všechno se ale vyřešilo moji omluvou, měla by sis mě za to vážit x)
Z-zas tolik toho n-nebylo ... >////<
Na druhou stranu tě chápu, mít povahu jako ty, taky bych se vyvaroval omluvám a zbytečným problémům. Bezcitná, ignorantní, masochistická, občas velmi násilná, flegmatická povaha, nemám pravdu?? x)
Nejsem masochista!! Kdes na tom byl?! xD
Jsou věci, které předemnou opravdu neskryješ, slečno bezcitná x)
Hoj, dávej pozor, co říkáš ... pro jednou bych se mohla zajímat o to, co říkáš ...
Tvoje výhružky mají něco do sebe x)
Se můžeme kouknout taky na tvoji povahu, narcista, egoista, arogantní, sadista, úchyl a jsem si jistá, že bych mohla ještě pokračovat, kdybych měla větší slovní zásobu xD
Docela mě lichotí, že mě znáš tak dobře x)
Nejhorší na tvé povaze je fakt, že se za ni nestydíš xD
Ty se snad za sebe stydíš?? x)
Mě je jedno, jak mě ostatní vidí xD
Haha, tak to tady ukončíme, nebo se dostaneme ještě k něčemu, co by ostatní opravdu vědět neměli x)

Abych se ale vrátil k začátku předešlého odstavce. Sice teď nejsme příliš aktivní, částečně za to může naše lenost, částečně fakt, že nemáme žádné nápady na články a častečně taky naše volba využití volného čásu k relaxaci. Jsme si jistí, že spousta z Vás nás chápe, snažíme se tuhle neaktivitu trochu vykompenzovat tím, že aktualizujeme a opravujeme starší články z minula. Tím se myslí oprava gramatiky, odplňování a aktualizování odkazů a podobně. Takže snad naše omluva nezůstane nevyslyšená.

↓ Otázka!! ... Manga ... angličtina nebo čeština?? ↓
Máme pro Vás jednu takovou docela obyčejnou otázku, která nás opravdu zajímá. Protože v poslední době se líhne docela slušný počet českých překladatelů mangy, zajímalo by nás, kolik z Vás si počka na český překlad a kolik z Vás si potrpí na anglické verzi?? Chci říct, český překlad mang všeobecně jde velmi pomalu, pokud jde o nás, tak si potrpíme na anglickém překladu. Příjde mi kvalitnější a více srozumitelný, než ten český ... i když já v angličtině zrovna moc zdatná nejsem. Přesto si raději přečtu anglickou verzi než některé české překlady, které nedávají smysl a podobně. Nesnažím se tu shodit všechny překladatelé, jsou tu i opravdu kvalitní překladatelské skupiny. Jen, některé části v průběhu překladu ztratí své kouzlo, kdybych mohla, nejraději bych četla mangy v originálním jazyce, ale japonština a podobně jsou pro mě příliš složité jazyky, které se sama naučit nedokážu >////<
Pokud jde o angličtinu, můžu tě v ní doučovat x)
Ty?! Nikdy!! TT////TT
Zas tak přehnanou reakci mít nemusíš x)
Heh, kdo bych chtěl být od tebe doučován?! Z tvých "doučovacích" hodin jakéhokoli předmětu by se postupně staly hodiny "sexuální výuky"!! >////<
Divila by ses, co všechno bych tě mohl naučit x)
Ne, děkuji. Nemám ani ten nejmenší zájem!! xD
Ani když slíbím, že zůstaneme u angličtiny?? x)
Nah, I am good!! xD
Okay x)

Teď když o tom tak přemýšlím, zajímalo by mě, proč jsou vlastně tyhle naše "vykecávací články" tak populární?? Neříkám, že jsou super populární, ale spousta lidí říká, jak se na ně těší a užívá si je. Přitom jsou to jen hloupé kecy a rozhovory z našeho mizerného života >////< ... Kdyby jsme psali aspoň něco zajímavého, tak bych to třeba i pochopila, ale ty odstavce plné nesmyslů rozhodně nemůžou být něčím zajímavé. Nebo to je možná tím, že se z těchto mini-rozhovorů dozvíte docela dost o naší povaze a životě, takže jste vlastně všichni neuvěřitelně zvědaví >////<
Koukám, že máš hodně spekulací a teorií v rukávě x)
Ha!! Stalkeři!! Všechno to jsou stalkeři!!
Nemusíš hned začít křičet. Jak tě to vůbec napadlo?? x)
Jsou zvědaví!! >////<
Zvědavost se nerovná "Stalkerství". To máš zase nějakou zběsilou logiku ve své hlavě x)
Oh, jasně. Hlavně, že ty máš vždycky úplně špičkovou logiku!! >////<
Hahahaha x)

Pomalu, ale jistě se blížíme k tradiční délce naších vykecávacích článků, k tzv. "třímetrovým článkům". A i přes svoji délku tenhle článek stejně nemá žádnou pointu, nic zajímavého ani dechberoucího. Ostatně, jako většina naších článků. To už se asi nikdy nezmění. Nakonec s tím ale stejně jsme spokojení a s radostí tenhle článek zveřejníme >////< ... Čas nám rychle utíká a myslím, že bysme se pomalu měli vydat na kutě.

Baka-chan ... pořád nemůže z těch animaček, hahaha xD
Goshi-sama ... vzdává se a nechá ji válet se po zemi x)

Jako vždy, Gomene za chyby!!

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!