Inaba Hiroshi, úplně boží animačky!! | Animace

Autor: || Zveřejněno: 18.8.13

Nyahahaha!!

Poslední dobou trpím velkou nespavostí, není to nic závažného, jen mám kvůli tomu na krku spoustu volného času po večerech. Pro jednou jsem se rozhodla oběhnout všechny mé oblíbené stránky a nakonec jsem zase zůstala zaparkovaná na Tumblr, měla bych se jít léčit, už jsem zajisté strávila pěknej kus mého života. Ale to není hlavní pointa tohoto článku, problém je v tom, že na mě zase vlezla moje "super-yaoi nálada", které se zaručeně až do rána nezbavím!! Kromě toho, že jsem prošla spousty dalších yaoi odkazů, narazila jsem na sérii opravdu úžasných animaček (gifů), o které se tu s Vámi prostě musím podělit. Jsem si jistá, že o tomto anime jsem tu už někdy mluvila. Dokonce jsem sem už i přidávala nějaké animačky dříve, které pocházeli přímo z opening samotného anime. Cuticle Tantei Inaba je detektivní komedie, která Vás zaručeně nenechá chvíli si odpočinout od smíchu. Mladý detektiv, který si založí vlastní detektivní kancelář, aby mohl najít svého dlouho ztraceného bratra a jeho úhlavní nepřítel, Don Valentino, který má v plánu ukrást všechny peníze na světě, jelikož jsou pro něj potravou. Už od přírody se spolu nenávidí, přece jen, vlk a kozel nikdy nebyli přátelé ani v pohádkách. Opravdu, pokud máte chvíli čas a chuť na praštěnou detektivní komedii, rozhodně Vám toto anime doporučuji *////*


Animačky jsou vytvořeny z jedné velmi vtipné scény, kdy se hlavní postava, Inaba Hiroshi, zamiloval hned do svého pomocníka, ale nakonec skončil zpátky u své dlouho leté lásky, vlasů. Kdo anime viděl, určitě tuto scénu pochopí a zasměje se, pokud jste anime neviděli, rozhodně to jděte napravit!! Děláte velkou chybu, když se tomuto anime vyhíbáte >////< ... Jsem si jistá, že se mě podaří najít ještě další spoustu animaček, protože tohle anime je na tohle velmi populárním zdrojem. Bud se ale snažit to tu nezaplavit jen těmito typy článků, to by tu taky za chvílu nemusel být už vůbec nikdo >///<




No jen řekněte, není roztomilej?? Já na takovýhle roztomilosti moc nejsem, ale opravdu je dokožu ocenit >////<

Baka-chan ... zase v "super-yaoi" náladě xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!