√Bestamvsofalltime ▪ Keep Your Hands Off !! | AMV

Autor: || Zveřejněno: 18.8.13

Yooooo!!

Protože jsem se úspěšně vymluvila na svou bolavou ruku, bude za mě tento článek psát Goshi-sama!! Pořád to budu já, kdo ho bude vymýšlet a za klávesnicí bude sedět on, jelikož je na mě neuvěřitelně hodnej a nechá mě s mojí rukou odpočívat. Bohužel to platí jen na psaní blogu, všechny ostatní povinnosti mě zůstávají, jako vždycky. Ale tak, přece se nebudu vymlouvat na něco tak triviálního, jako je naražená ruka. I když to bolí jak čert, pořád to není zlomenina nebo podobně, že by mě to nějak omezovalo v pohybu a práci, takže kašlem na to a hurá do mé oblíbené činnosti "být produktivní" *////* ... Vsadím se, že tento článek, jako všechny ostatní, bude hodně o mém kecání a stěžování si, takže klidně ignorujte odstavce, které o tom napovídají.


Goshi-sama se v minulém článku zmiňoval o prázdných "anime rubrikách", které by bylo dobré naplnit aspoň něčím tak zajímavým, jak jen AMV a obrázky můžou být. Proto jsem vytáhla z klobouku další anime, o kterém jsme se tu snad ještě ani jednou nezmínili a tím je romantická komedie Skip Beat!. Ano, slyšíte dobře, komedie ... romantická. Romantika nikdy nebyla můj šálek kávy, nikdy mě tento žánr nezaujal ať už ve filmové nebo knižní podobě. Ale komedie?? To já naprosto miluju, Skip Beat! je jedna z mála romatických komedií, které mě zaujali natolik, že jsem začala číst i mangu *////* ... Abych shrnula příběh tohoto anime, jedná se o mladou dívku, která se snaží dostat do světa showbiznisu, aby se pomstila jejímu kamarádovi z dětství, pro kterého byla schopná udělat první-poslední. Když se však do jedné takové agentůry dostane, setká se s velmi pohledným a populárním hercem a hned od prvního setkání mezi nimi panuje nevraživost. Opravdu úžasné komedie, plná humoru, romantiky a nečekaných okamžiků, které s Vámi opravdu zatočí.

Tohle AMV se mi podařilo najít ... tentokrát né na YT, ale na blogu jednoho z naších SB, konkrétně Shi O-o!! Video se mi zalíbilo natolik, že jsem se rozhodla jej přidat i na náš blog, snad to nikoho neurazí a nebudeme nařknutí z kopírování článků ostatních. Písnička se k tomuto anime naprosto hodí, je to opravdu dokonalá kombinace a dokonce i editorské práce jsou podle mě opravdu dobré *////* ... Pokud se nepletu, tak toto AMV bylo vytvořeno pro účast v ruské AMV soutěži Big Contest 2009, kde se umístilo docela vysoko (myslím, že na nějakém pátém místě, ale nechci zas šířit falešné informace).

Anime: Skip Beat!


AMV je vytvořeno ruskou editorkou (nebo možná editorem) InerjaveikaI, která má na svém channelu pár dalších zajímavých výtvorů. Mimojiné také vytváří také MMV (manga music videa) a fan videa na nejrůznější dramata a podobně, určitě se koukněte, pokud máte zájem. Tohle AMV je přidáno na channelu velmi známé a populární editorské skupiny TheBestAMVsOfAllTime, která má hned několik channelu a velkou hromadu úžasných AMV *////*

Poslední dobou nám blog docela blbne a na hlavní stránce nám videa mají tendenci mizet nebo se přesouvat do jiných článků, stává se Vám něco podobného?? Začneme je dávat do "Celého článku", aby nám to tu nedalo neplechu >///<

Baka-chan ... úplně nadšená z tohle AMVčka!! *////*

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!