Kuroko no Baske ... Shounen Ai (nebo spíš opravdu lehké Shounen Ai) | Obrázky

Autor: || Zveřejněno: 20.8.13

Hej!!

Protože v anketě nám zatím vyhrávají "yaoi a yuri" články, rozhodla jsem se jeden zrovna teď vytvořit. Není to nic speciálniho. Podařilo se mi najít pár úžasných obrázky nebo mini-komixů, zaleží na Vás, jak to chcete nazývat. Jelikož "yuri a shoujo ai" je spíše parketa Goshiho-sama, tak dnešní článek bude zaměřený na shounen ai, proto bych Vás předem chtěla varovat, pokud Vás toto téma nezajímá či uráží, můžete tento článek kdykoliv vypnout a nikdy se k němu nevrátit. Nikdo Vás tu nedrží >////< ... Ale ti z Vás, kteří na tenhle typ článku čekají, jste srdečně vítáni */////* ... Mám pocit, že ale většina našich čtenářů s tímto tématem nemá nejmenší problém a tento článek nepustí dříve, než se s námi pořádně nasmějí, nemám pravdu?? >////<

Jak už jsem se zminila na začátku článku, podařilo se mi najít par zajímavých mini-komixů s shounen ai tématikou, které se týkají velmi populárního, sportovního anime, které je plné basketbalu a namakaných týpků, Kuroko no Basket. Rozhodně doporučuju, nejen, že je to velmi vtipné anime, ale také je plné napínavých okamžiků. Mimojiné je to také úžasné anime, na kterém se mužou yaiosté i yuristé vyřádit do sytosti. Proto mám na na Vás otázku, pokud tohle anime sledujet, které postavy spolu párujete?? *////* ... Můžou to být jak hetero tak i homosexuální páry, jen chci vědět, zastupce jakých fandomů se tu vlastně objevují. Za mě je to rozhodně pár Midorima x Takao, ty dva jsou prostě nerozlučná dvojka, kterou nejde nemilovat >////< ... Samozřejmě patří mezi mé oblibené i klasika Kagami x Kuroko nebo Kise x Kagami a podobně. Jak už jsem říkala, rozmanitosti se v tomto anime opravdu meze nekladou.

Původně jsem přemýšlela, jestli sem dát nějaké věkové omezení, ale ... Vy se na to stejně všichni podívaet!! Zvědavým očím se nikdy nic neubrání. Každopádně, ještě jednou varuju, jedná se o mini-komixy s tématikou shounen ai (homosexuální tématika), takže važte, zda se na tento článek kouknete >////<







Pro dnešek už by ale pravděpodobně dobré skončit. Omlouvám se, že je toho tak málo, ale moje ruka se pomalu zotavuje a brzo budu zpátky v plné síle!! *////* ... Doufám, že se komixy aspoň trochu líbilo a třeba i pobavili nebo zvedli náladu.

Baka-chan ... omlouvám se za všechny chyby, které v článku najdete >////<

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!