√Bestamvsofalltime ▪ KICK HIM! | AMV

Autor: || Zveřejněno: 23.8.13

Yo!!

Dnešek, teď už vlastně včerejšek, byl pro mě velmi náročný den. Stalo se toho tolik a tak velká spousta věcí mě naštvala, že jsem opravdu rád za to být konečně doma. Pokud vím, tak dneska se ještě žádný článek nezveřejnil, proto jsem se rozhodl vytvořit jeden krátký o velmi zajímavém AMV, které jsem nedávno našel. Písnička, kterou můžete ve videu slyšet, právě teď naprosto dokonale vystihuje moji náladu. Kromě toho je to také jedna z mých oblíbených skupin, které si vždycky rád poslechnu. A společně s mým oblíbeným anime se tak jedná o opravdu úžasné AMV. Durarara!! je opravdu dobře udělané a docela i populární anime, které je na první pohled bez nějakého uceleného příběhu. Ale ve skutečnosti se jedná o anime hned s několika zajímavými dějovými liniemi. Rozhodně tohle anime doporučuju těm, co mají tyhle multi-dějové linie rádi a potrpí si na jejich zamotanosti a vzájemné propletenosti.

Podle mě hodně dobře zeditované video, které si zaslouží nějakou tu pozornost. Nevím, kolik pozornosti mu to přinese, když jej zveřejním i tady na blogu, přece jen nejsme nijak zvlášť populární. Ale jsem si jistý, že těch pár lidí, co se tu objeví, se určitě postarají o rozšíření zmíňky o tomto videu do světa. Nebo je to možná jen má naivní představa, každopádně ... dost kecání a raději pojďme rovnou na tolik obkecávané video.

Anime: Durarara!!


AMV bylo editováno autorem s přezdívkou C1oud, bohužel se mi nepodařilo najít žádný odkaz na jeho další tvorbu, ale když nepíšete tuto přezdívku do vyhledavače na YT, tak Vám vyběhne i pár dalších zajímavých AMV. Tohle video bylo zveřejněno na channelu velmi populární editorské skupiny zvané TheBestAMVsOfAllTime, která má několik channelů a můžete tam najít ty nejlepší a nezajímavější AMV, MMV a podobně, která na YT existují.


Myslím, že teď už toho mám opravdu dost, vyčerpal jsem všechnu svoji energii a je na čase konečně zalézt do postele. Doufám, že nikdo z Vás neměl tak strašnej den, jako já!! Přeju Vám hodně štěstí a dobré nálady do dalšího dne.

Goshi-sama ... Omlouvám se za všechny chyby, které v tomto článku najdete x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!