Obrázek č.5 | Poznávací hra

Autor: || Zveřejněno: 5.5.13


Konbanwa!!

Jsme tu zase!! Ano, ano,zase se sem jdeme vykecat. Podle názvu jste určitě všichni poznali, že se jedná o další článek do mé "Poznávací hry", v pořadí dokonce už pátý!! Jsem ráda, že jsme se dostali až na tak vysoké číslo *////* ... Nečekala jsem, že bude takový zájem o mé kresby, přece jen to jsou jen obyčejné kopie skutečných obrázků z internetu, které překresluju s malé obrazovky telefonu na papír A4. Dokonce ani nedokážu kreslit na větší formát, ale jelikož jsem v minulém článku Goshimu-sama slíbila, že nakreslim nějaký větší, tak už jsme si našla i obrázek, který bych chtěla nakreslit. Potřebuju si totiž nějak zajímavě vyzdobit pokoj xD
Koukám, že jsi velmi nadšená kvůli jednomu číslu x)
Hey, je to číslo pět, chápeš?! Né jedna, né dva, ale rovnou pět!! Měl bys být taky šťastnej!! *////*
Nevidíš, jak skáču štěstím do stropu?? *stojí se založenýma rukama a kouká na ni s nezaujatým pohledem*
Yeah ... přímo sršíš nadšením ... >////<
Jsem rád, že se chápeme x)

Poslední dobou velmi kecáme. A přitom se snažíme napsat velmi krátké články, aby jsme Vás zbytečně nezdržovali sáhodlouhými odstavci a místo toho se dostali rovnou k věci. Čímž jsme se dostali ještě k jednomu malému oznámení!! Rozhodla jsem se založit další zajímavou rubriku (a snad do ni přidat i nějaké články), které se budou týkat počítačových her a programů. Budou tam jednoduše takové rádoby recenze na naše (nebo spíše moje) oblíbené hry, Goshi-sama není moc velký hráč, takže jeho názor na toto téma najdete jen zřídka, ale i tak jsem ráda, že jsem se rozhodla i pro tento typ článku. Vím, že tu z toho nakonec děláme takový blog "všehochuť", ale aspoň bude mít v sobě něco více od nás, než jen odkazy na anime, mangu a youtube xD

Teď už ale dost kecání a pojďme konečně na dnešní obrázek. Myslím, že by mohl být i docela jednoduchý, jelikož se dá velmi snadno poznat o jaké postavy se jedná, pokud člověk o daném anime alespoň něco málo ví. V obrázku je totiž velmi dobře vidět charakteristika postav, které jsou mimojiné také moje nejoblíbenější!! *////*


Tak, a můžete hádat!! Doufám, že je to aspoň trochu k poznání, přece jen jsou moje schopnosti velmi omezené xD
Podle mě to jde dobře poznat, ale musíš anime opravdu znát. Pokud o něm člověk ještě ani neslyšel, tak bohužel pravděpodobně nemá šanci x)
Vážně?! Tohle je poprvé, co jsi mi něco pochválil i takhle otevřeně na blogu!! *////*
... Možná jsem arogantní, ale dokážu lidi pochválit, když si to zaslouží x)
Že mě to překvapuje. Ale stejně jsi mi neuvěřitelně zvedl náladu!! *////*
Je na tobě opravdu vidět, že jsi plná štěstí x)
Mám to brát jako lichotku či urážku?? xD
Můžeš si to přebrat jakkoliv chceš x)
Okay, v tom případě moc děkuju *////*
Nemáš zač x)

A když už jsme u toho kecání, mám pocit, že se náš blog od našich začátků a hlavních myšlenek trochu oddálil. Původně to byl blog zaměřen na filmy, pak přišla Kamaru a začla éra anime, ke které se následně přidala manga. Ještě docela nedávno jsme začali tvořit naše opravdu ukecané články v podobě deníčku, není to tak dlouho, co Kamaru obnovila zapomenutou hudební rubriku a taď se k tomu přidávají počítačově založené články. Podlě mě jsme z tohoto blogu udělali opravdu "všehochuť" blog, jak už Kamaru předtím naznačila. Neříkám, že je to špatné, jen mě opravdu překvapuje, jak se náš blog změnil v příběhu dvou let.
Taky jsem nadtím přemýšlela. Poslední dobou přidáváme články typu "co nás napadne". Chtělo by to vytvořit nějakou stálou serii článků, jako je tahle. Víš co, zaměřených na jednu věc xD
Zní to dobře, ale neměli by jsme plánovat příliš dopředu x)
Yeah, každopádně bych z tohohle blogu chtěla nechat především "Anime a Manga blog", protože to je téma, které mě nikdy v životě neopustí!! *////*
Je mi to naprosto jasné x)

Teď už ale pojďme konečně ukončit tento článek, nebo z něj bude jeden velmi dlouhý článek.
Moc všem děkujeme za účast v této hře a předem také za všechny Vaše komentáře!! *////*

Otrok Baka Kamaru xD ... a jeho pán, samozvaný Ctihodný pán Goshi-sama x)

VZOROVÝ OBRÁZEK:
Postavy: Shizuo Heiwajima a Izaya Orihara; Durarara!!
Uhádli: Shi O_o a Shizu-chan
Všem účastníkům děkujeme!! *////*

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!