Diplomek od Nagai!! x)

Autor: || Zveřejněno: 11.5.13

Yo!!

Chtěl jsem tu napsat takový krátký článek, abych se pochlubil s diplomem, jenž jsem nedávno dostal od našeho nového SB, Nagai. Jsem opravdu velmi vděčný a moc děkuju!! Nestává se mi moc často, že bych něco dostal, takže nevíš, jak moc velkou radost jsi mi udělala. Navíc je na něm jedno z mých oblíbených anime D.Gray-man, které je opravdu skvělé. Kdo neviděl, tak rozhodně doporučuji. Jelikož mi tímto udělala neuvěřitelnou radost, tak jsem se rozhodl, že dneska Kamaru ani nebudu moc týrat a peskovat, jak to vždycky dělám. Přece jen je dobré občas trochu upustit a odpočinout si x)
Strašně moc ti děkuju, můj ctihodný pane!! Rozhodně jsem velmi vděčná!! *////*
To jsem rád, že jsem ti udělal takovou radost x)



↓ Oznámení I. ↓
Poslední dobou tak nějak nemáme moc, co přidávat. Chci říct, mám tu nachystaných několik mang, ale anime nám tak nějak dochází, jelikož nestíháme sledovat a Goshi-sama píše články příliš rychle. Na druhou stranu, aspoň tu máme nějakou pravidelnou sérii rozumných článků, což je na našem blogu velká vzácnost. Když jsem Goshimu-sama naznačila, že pokud nemá žádná anime na spracování, tak by bylo potřeba doplnit již vydané články o nějaké informace o příběhu (naše tzv. recenze), tak mě velmi rychle poslal na místo, kam světlo nikdy nedopadne xD
Před malou chvíli jsem tu mluvil o tom, jak nemám rád psaní na počítači a ty po mě chceš, abych psal recenze?? x)
N-napsání příběhu se nepovažuje za recenzi, alespoň já to za ni nepovažuji, takže-
Nesnaž se to obkecat, stejně žádné psát nebudu x)
Promiň!! TT////TT

↓ Oznámení II. ↓
Z důvodu nedostatku času (za který může hlavně výcvikový ústav zvaný "škola"), tu naše aktivita možná trochu poleví, ale rozhodně se nebojte, určitě tu budou stále přibývat nějaké články. Pár jsme si jich dopředu rozepsali, takže pak stačí je jen trochu doupravit, k čemu už není potřeba tolika času. Poslední dobou, když si tak přečteme některé z našich starších článků, se dívíme, co jsme to vlastně psali za blbosti. A nejhorší na tom je, že se to pořád opakuje xD
Pravda, tenhle článek je vlastně také plný blbostí, pokud pomineme počáteční odstavec x)
Přesně tak xD
Ale s tím bohužel nic nenaděláme, nemám pravdu?? x)
Bohužel ano. Doufám, že jednou příjdou ty dny, kdy nebudeme psát takhle podivné články xD
O tom si pravděpodobně můžeme jen nechat zdát x)

Goshi-sama x) a Baka-chan xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!