Nový článek aneb Jak nazvat tenhle článek, toť otázka!! xD

Autor: || Zveřejněno: 8.5.13

Konbanwa!!

Dneska mám, teda vlastně už od pondělka, úplně úžasnou náladu. Proto jsem se rozhodl ji využít a napsat nějaký článek. Předem Vás chci upozornit, že tohle je jeden z těch velmi ukecaných článků, kterých tu je poslední dobou možná až příliš mnoho, takže pokud někdo z Vás tenhle typ článku nemá rád nebo se bojí o svůj vlastní, zdravý rozum, tak neberte toto varování na lehkou váhu!! Za žádné psychické újmy na zdraví nebereme zodpovědnost, můžete toto varování vidět všude na našem blogu. Na druhou stranu, pokud se Vám tenhle typ článku opravdu líbí a rádi čtete naše vykecávací články, tak se nebojte a směle vstupte do "Celého článku".

Možná se také ptáte, proč pro změnu začínám článek já. Důvodem tomu je Kamaru, která je právě v koupelně a tak jsem dostal svolení začít s článekem a třeba i nějaké zajímavé téma načnout, aby se pak mohla později přidat. Já bych ji ovšem v té koupelně nejradši zamčel ... zabarikádoval ... dokonce i zapečetil, abych měl aspoň na chvíli trochu klidu. To zapečetění vlastně můžeme zkusit a přijdem tak třeba i na to, co za bytost Kamaru vlastně je x)


Když už tu píšu ten článek, tak jsem si říkal, jestli u Vás taky začalo pršet?? U nás se tu právě docela dost rozpršelo a přímo "leje jako z konve", navštívila nás opravdu velká bouřka, která sebou přinesla i pochmurnou náladu. Jak jste na tom Vy a bouřky?? Máte je rádi nebo se bojíte blesků a hřmění?? Já je v lásce zrovna nemám, ale na druhou stranu jsou občas velmi uklidňující, když si člověk může sednout s knížkou v ruce a čajem na stole před okno a pozorovat, jak kapky padají na okno. Kamaru tak dokáže vydržet sedět třeba i hodiny, dokud bouřka neodejde a pak nadává, proč to skončilo tak brzo, je totiž velký milovník bouřek a samotného deště. Když už tu tak kecám o počasí, rozhodl jsem se přidat nějaké "anime články", které se budou zaměřovat na starší anime, která mě opravdu zaujala. Doufám, že tak aspoň někomu zvědnu náladu. Jinak pořád snáhíme typy na nějaká dobrá anime, takže se nebojte ozvat v komentářích!!

Kdo pozná o jaké anime se jedná?? x)

Kamaru si také nachystala pár zajímavých článku s mangami a máme v plánu také založit tu novou rubriku s počítačovámi hrami a programi, takže to tu bude trochu hektické, ale snad se Vám aspoň některý z těchto článků zalíbí. Tak nějak jsme poslední dobou hodně ukecaní, ale zachtělo se nám sdělit světu, že existujeme, proto je potřeba začít být trochu více aktivní. I když kecání není zrovna ta nejlepší volba.
Jsem tu!! *////*
Koukám, že zapečetění selhalo x)
Heh?? Jaký zapečetění?? xD
Zapečetil jsem dveře od koupelny, aby jsi nemohla ven x)
Dveře?? Zapečetil?? Šli otevřít docela jednoduše, ale slyšela jsem nějaký divný zvuky. Myslel jsi tuhle lepící pásku s klihákama, co byla nalepená na dveřích??
Ty jsi to zničila?? Co jsi to za démona?! x)
Hej, já nejsem démon!! Já jsem člověk!!
Nevěřím. Která zdravá duše by ničila výtvor někoho jiného?? x)
He?? V tom případě ty seš ... sadistická ... bestie ... z podsvětí!! Yeah!! xD
Koukám, že tvůj slovník se rozšířil x)
Si piš!! xD
Well, musím říct, že je to kreativní x)
Nemáš náhodou dneska nějakou moc dobrou náladu?? xD
Vzhledem k tomu, že mě už jsem se konečně zbavil té zátěže na ruce, tak se cítím úžasně x)
Kecáš!! Doktor říkal, že už je to sice v pohodě, ale ještě aspoň tejden to máš mít v klidu!! xD
Ale, doktoři toho napovídaj x) *šťasně mává rukou jejím před obličejem*
Přestaň mi mávat tou rukou před obličejem, nebo ti ju hodím do sádry znovu!!
Prosím, jen to ne!!

Někdy si říkám, proč se Goshi-sama na veřejnosti chová strašně vážně a dospěle, zatímco doma se chová jako puberťák. Ale je pravda, že já jsem mnohem horší. Třeba to zapečetění?? Hej, dělám to docela často u dveří do mého posvátného místa, mé Země zaslíbené, Kuchyně, aby mi tam nikdo nechodil. Samozřejmě akorát tak dostanu seřvaný, že se do toho někdo zamotal. Ale stojí to za to a aspoň vím, kdo mi pak chodí do Kuchyně. Ale stejně jsem za Goshiho-sama a jeho vyléčenou ruku ráda, aspoň už nemá tu pochmurnou, "na nic" náladu. Jinak, zítra je volno!! Ve čtvrtek jdeme se třídou pomáhat k maturitám, takže máme také "volno"!! A následující dva týdny máme soustředěnou praxi, takže další dva týdny "volna"!! *////* ... Oh, jak já miluju druhé pololetí, kdy je to plné prázdnin, svátků, přijímaček, maturit a VOLNA!! Je tu ještě někdo, kdo miluje volna stejně jako já?? Samozřejmě, není to úplné volno, ale nemusí se učit!! *////*

Doufám, že nejsem jediná, kdo má teď ve škole trochu volnější program. Nechci, aby to vypadalo, jako že se chlubím, jen to tu oznamuju, abych vysvětlila naši zvýšenou aktivitu.
Neboj, nikdo to tak určitě nebere x)
Zdá se mi to, nebo zníš hodně ironicky?? xD
To se ti opravdu jen zdá x)
Hey, nejsem si jistá!! Ale myslím, že bychom měli tenhle článek konečně ukončit. Přece jen tu máme už skoro třímetrový článek xD
Souhlasím, pojďme to už ukončit x)
Na závěr tedy chceme všem popřát hodně štěstí při maturitách a přijímačkách, a všem ostatním ve škole!! *////*
Děkujeme také všem našim čtenářům a návštěvníkům za komentáře a názory!! Moc si jich ceníme!! *////*

Super šťastnej Goshi-sama x) a jeho super otravnej a poslušnej otrok Baka-chan xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!