Gomenasai!!!! T^T ...

Autor: || Zveřejněno: 9.5.13

Konbanwa!!!! ... xD
Omlouváme se ... a hodně!!! HONTO NI GOMENASAI xD

Měli jsme na dnešek naplánovaných hodně věcí napřidání ... ale ... nesplnili jsme to xD
Všechno jsme vám to včera slíbili a dneska jsme sem pomalu ani nic nepřidali ...

Ale máme výmlu ... viď Goshi-chan!!! :3
Pro tebe Goshi-sama!! ... A jo .. máme x)
Hai, hai ... xD

↓ Výmluva Goshiho-sama x) ↓
Dneska jsem hrál basket!! Po dlouhým ... jak dlouho to bylo ... ?? ... No, prostě po dlouhé době jsem si zase zahrál basket a tak jsem úplně zapoměl na to, že jsme sem chtěli něco přidat x) ... Já vím, to se přece nedělá x)

↓ Výmluva Baka-chan xD ↓
Já jsem dneska byla ba "výletě" xD ... No, moc se tomu výlet nedá ... ale rozhodla jsem se podniknout vycházku ... do lesa xD ... Říkala jsem si, že se vrátím brzo a určitě splním všechno, co jsme si včera naplánovali ... ale ... on tam byl takovej pěknej palouček, tak jsem si tam lehla do pěkné, zeleňoučké travičky a pozorovala sluníčko a bílé beránky ... prostě to byl pěknej pocit ... dostat se ven z města (sice bydlím v malé vesničce, ale co xD) ... do krajiny, tak jsem tam usnula xD
Probudila jsem se asi za dvě, tři hoďky a než jsem se dostala domů, tak bylo osm hodin xD ...

Takže se vám opravdu omlouváme!!!
Zítra se ale stoprocentně dodělá nová rubrika, přídá se do ní článek ... dodělaj se ty dvě skupiny, co tady na ně máme doskografii ... to vám zaručeně garantuju!!! xD

A na omluvu pro vás máme takový super AMVčko xD ... Je to docela střelený, ale úžasný zároveň xD

Doufám, že se líbí xD ... Mě úplně rozsekalo xD
Teba taky "rozseká" úplně všechno x)

Oyasumi ... Mina-san!!
Zapomětlivý a vymlouvající se blbci xD
Blbec seš jenom ty ... já mám lepší výmluvu x)
Oh, vážně?? xD

Goshi-sama a praštěnej otrok Baka-chan xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!