Nyaaa!! Jak jste se dneska probudili?? xD

Autor: || Zveřejněno: 7.5.13

Ohayo!!

Dneska vás budu otravovat hned z rána, takže jako první mi odvězte na otázku v názvu článku, protože naprosto nevím, jak tento článek nazvat. A to to ani není jeden z našich ukecaných článků. A proč?? Jednoduše nám ve škole odpadli první dvě hodiny, což znamená, že školu mám dneska na devátou!! Jsem z toho celá úplně nadšená, konečně taky někdy nezačínáme v sedm, ale v devět!! *////* ... Dokonce máme i krátký den, takže ve dvě už si to zase pofrčím domů, takže ve škole strávím vlastně jen nějakých ... pět hodin (ne, nepoužila jsem kalkulačku!! xD). To je jak v první třídě, ne?? Nebo tam byly jen čtyři hodiny?? ... Každopádně, dneska jsem se vyspala opravdu krásně s vědomím, že mám na devátou, takže se cítím svěží a plná energie, což se mi po ránu moc často nestává.

A protože mám ještě nějaký čas, než budu muset běžet na autobus, tak Vám sem nesu jeden obyčejný komiks na HTF (Happy Tree Friends), který se mi neuvěřitelně zalíbil a pobavil. Je sice blbé udělat článek jen kvůli jednomu komiksu, ale bohužel se takhle po ránu na víc nezmůžu, navíc se o tento komiks (nebo spíše "comic strip") chci s Vámi opravdu podělit!! xD


A já teď pomalu valím na autobus, abych do té školy ještě nepřišla pozdě. Nebylo by to moc dobré, když máme na devátou a ještě ke všemu bych přišla pozdě xD

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!