Diplomek pro nás, a obrázek od Jackie!!

Autor: || Zveřejněno: 29.7.13

Minna-san, Konbanwa!!

Dobrý večer *vážný výraz* ... dnes jsme se tu sešli abychom se podívali na- *dostane pohlavek*
Co to tu vyvádíš?? x)
Jen jsem chtěla naladit "vážnou" a "důležitou" atmosféru ... xD
Mluvila jsi jak na pohřbu x)
Oh, opravdu?? Gomen, gomen, Minna-san, nikdo neumřel. Já to zkusím ještě jednou xD

Protože se nám tu nahromadilo docela dost dárků, rozhodli jsme se to všechno shrnout do jednoho velkého článku, abysme to zbytečně neroztahovali do více. Určitě to všichni chápete, není to tak, že bysme nechtěli věnovat každému dílu článek, ale byly by to opravdu krátké články, plné neustálého obdivování a děkování, což nejsou zrovna záživné články, proto je lepší tu mít takový článek jen jeden, ne?? >////< ... Na druhou stranu to bude docela dlouhý článek, takže se těšte zase na jeden z našich "kilometrových" článků, které jsou tu tak "populární". Máme tu dohromady dva dárky, se kterými bysme se tu chtěli pochlubit, tím prvním je diplom za spřátelení od našeho nového SB Otome Chevalier Blanc la Fere. Druhým dárkem je kresba od Jackie, která pro mě nakreslila Danteho!! *////////* ... Určitě si dokážete představit, jak moc tu nad tím slintám >////<
Jsem rád, že pokračujeme "normálním" stylem x)
Hele, už jsi to jednou zmiňoval. Co je podle tebe "normální"?? xD
Rozhodně né to, co ty si pod tím pojmem představuješ x)
To vidím xD
Jsem rád, že si rozumíme x)
Poslední dobou jsi plnej radosti xD
A ty plná sarkasmu x)


↓ PRVNÍ TÉMA - diplomek od Otome Chevalier Blanc la Fere!! ↓

Jak už bylo řečeno na začátku, dostali jsem od ... můžem to zkrátit na Otome?? *////* ... Gomen, jestli to bude vadit. Ale vždycky se do toho neuvěřitelně zamotám >////< ... Jelikož jsme nedávno začali sledovat nové anime Shingeki no Kyojin, oblíbila jsem docela dost postavu Rivaille (někdo ho zná pod jménem Levi) a nebyla bych to já, kdybych o ni nepožádala na náš diplom. Samozřejmě to všechno bylo po diskuzi s Goshim-sama, rozhodně to nebylo moje rozhodnutí >/////<
Už několikrát jsem ti říkal, že neumíš lhát. Ani na papíře, ani ve skutečnosti. Rozhodně né předemnou x)
S-snaha se cení, ne?? xD
... Zajímalo by mě, kdy dostanu možnost vybrat nějakou postavu na diplom já x)
Děláš, jako kdyby se ti můj výběr nelíbil xD
Neříkam, že jsem nespokojen, ale možnost bych snad dostat mohl, ne?? x)
Ale samozřejmě, někdy v budoucnosti určitě *////*
Ať se budeš snažít usmívat sebevíc, z té věty nic pěknýho neuděláš x)
Já vím xD


Moc děkujeme za diplom!! Je opravdu úžasný *////*
Víš, ty máš vážný problém s "přeháněním" tady na blogu. Měla by ses jít léčit x)
Ha?! O čem to mluvíš, snažím se tu popsat mé pocity!!
Které nemáš x)
Co, že jsi dneska tak nabroušenej?? xD
... Později ..
Heh?? Já se ptám teď-
Řekl jsem později, ne?? *vážný výraz*
Eh ... j-jasně *zaskočena jeho výrazem není schopna poskládat větu*

↓ DRUHÉ TÉMA - obrázek Danteho od Jackie!! ↓
Dostala jsem naprosto dokonalý obrázek od Jackie!! Nemohla jsem tomu uvěřit, ale opravdu tady je!! A pro mě!! Je naprosto boží a budu se s ním chlubit snad naprosto všude *////* ... Opravdu, ani nevím, co všechno říct. Opravdu moc děkuju a jsem moc ráda, že si na jeho nakreslení našla Jackie čas. Od teď tě budu uctívat jako boha, Jackie-sama!! *////* ... A nepřijímám žádné námitky. Rozhodně moc děkuju ♥(ノ´∀`). Pro ty, co nevědí, jedná se o postavu z anime a stejnojmenné serie videoher Devil May Cry, Danteho!! Naprosto dokonalej chlápek, nad kterým zvládnu slintat klidně celý den *////*


Ještě jednou ti musím staršně poděkovat *////* ... Udělala jsi mi neuvěřitelnou radost!!
Musím uznat, že se povedl x)
Oh, ty mě chválíš?! Moc děkuju */////*
To nebylo na tebe, ty obludo x)
Hoi!! xD

Na závěr tu máme ještě takové jedno menší téma, protože poslední dobou jsme hodně soutěživí.
A tak nás jednou napadlo, že bysme mohli dát soutěžní otázku sem, abysme se konečně mohli rozsoudit.


Není to nic složitého nebo problematického, jen taková menší soutěživost, která se mezi náma probudila před pár dny. Jednu jsme totiž měli takovou menší debatu o tom, kdo je na našem blogu oblíbenější. Jestli máte raději praštěné odstavce Baka-chan nebo slušnou a arogantní mluvu Goshiho-sama. Upřímně, zas tak moc nezáleží na výsledku, ale pořád se to před námi objevuje a nedokážem rozhodnout. Proto bysme rádi slyšeli také nějakou odezvu od Vás, dole pod článkem usadím takovou malou anketu (pokud se mi zadaří) a pokud budete mít čas na kliknutí, tak prosím zanechejte hlas u jednoho ze jmen. Budeme Vám za to nesmírně vděční *////*
Takže teď je to oficiální?? x)
Yeah!! Ve vší slušnosti, pojďme tak trochu shrnout, kdo vlastně jsme xD
Oh, s radosti. Pokud máte rádi mě, úžasného, hezkého a geniálního Goshiho-sama-
*mumle* Arogantní, narcistickej a majetnickej sadista ...
... Řikala jsi něco?!
N-ne!! Rozhodně ne!! >////<
... NEBO tohle malé, brejlaté, úchylné, yaoistické a bláznivé stvoření bez pocitů zvané Kamaru x)
Když už tak Baka-chan. A kdo je u tebe malej?! Já jsem průměrné velikosti, ty mrakodrape!! Hej, dejmi taky nějaký dobrý vlastnosti TT////TT
... Vypadáš roztomile, když brečíš. Taky jsi opravdu velký jedlík x)
!!! ... To ti připadá jako dobrý vlastnosti??
Tak, co by sis představovala, že bych o tobě řekl?? x)
Třeba, že jsem krásná, sexy blondýnka s velkýma kozama?? xD
Njsi ani jedno z toho. Jak tě vůbec napadlo "krásná", "sexy", "blondýnka", s velkýma "kozama"?? Máš snad rozbitý zrcadlo, nebo co?? x)
Hah, v tom případě můžeš vynechat to "krásná blondýnka s velkýma kozama" xD
Zapoměla jsi na to, že nejsi sexy!! x)
Hej!! To bylo jediný, na co jsem spolíhala. teď jsi mi rozmetal moje sny!! TT/////TT
Jsi svým způsobem roztomilá, to ti nestačí?? x)
Proč mi to od tebe vždycky zní tak sarkasticky??
Sarkasticky?? x)
No, možná né sarkasticky ... spíš hodně zvláštně xD
To nevím, ale já to myslím vážně ... *nahodí úsměv ala "chtěl bych tě svlíknout očima"*
Brr ... nech toho, běhá mi z tebe mráz po zádech TT////TT

Nezapomeňte tedy dole hlasovat v naší mini-anketě a pokud máte ještě nějaký podrobnější komentář, tak rozhodně můžete využít to bílé okno dole, do kterého se dá napsat Váš názor o velikosti slohové práce. Určitě se nemusíte držet zpátky, dokonce jsme si vymysleli i ceny pro vítěze, které jsou ovšem tajemstvím >////<

Baka-chan ... když nevíte pro koho, tak hlasujte pro mě!!
Goshi-sama ... je mi jedno, pro koho budete hlasovat, jen na jednu z odpovědí prosím klikněte.

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!