Cuticle Tantei Inaba ... Animace postav

Autor: || Zveřejněno: 31.7.13

Nyahaha!!

Je to tady!! Jak jsem včera varovala, začíná éra "animaček"!! TT////TT ... A nejhorší na tom je, že se ani nedokážu držet zpátky. Prostě Vám to tu chci všechno naházet a ukázat, protože jsou to všechno opravdu úžasné animačky. Vezmu to tady jen hodně krátce, abych Vás zbytečně nezdržovala od Vaši velmi důležité práce, kterou všichni takhle brzo ráno máte, že?? Goshi-sama mě před nějakou dobou budil, že mám něco udělat, ale v takovém stavu po mě rozhodně nemůže chtít, že si budu něco pamatovat. Ať to bylo cokoliv, co po mě chtěl, určitě mě to připomene až se vrátí z tréninku. Tak a teď ... kde jsem to vlastně byla?? Ah!! Animačky!!


Přináším Vám tentorkát gify z novějšího anime Cuticle Tantei Inaba. Naprosto. Luxusní. Anime. Pokud jste o něm ještě neslyšeli, neměli tu čest se s ním seznámit a stát se na něm závislími, tak ... teď tu možnost máte!! Jedná se o detektivní a velmi komediální anime. Hiroshi Inaba je "vlasový" detektiv, který má svou vlastní detektivní kancelář jejíž hlavním účelem je najít jeho dávno ztraceného bratra. Mimojiné je Inaba také bývalý policista, a tak se díky jeho bývalému parťákovi o práci rozhodně nemusí bát. Jeho zvláštností je fakt, že je ve skutečnosti vlkodlakem se speciální vlastností - získává různé druhy sil podle barvy vlasu, který sní. Jeho úhlavním nepřítelem je Don Valentino, zákeřný kozel a lupič, který chce kromě získání všech peněz na světě i vyhladit z povrchu zemského všechny vlky. Podle mě naprosto úžasná, střeštěná a detektivní komedie, která prostě musí být na každého seznamu anime!! *////* ... Moje shrnutí děje pravděpodobně není moc srozumitelné, ale doufám, že jste z toho mého blábolení alespoň něco dostali.

Animačky jsou vytvořeny z openingu tohoto anime a musím říct, že vypadají dobře *////*










Mojí nejoblíbenější postavou je Kuniharu Ogino. Naprosto dokonalej kus chlapa *////* ... Samozřejmě se u mě probudili mé yaoi-smysly a rozhodla jsem se párovat Ogina a Inabu, takže pokud o tom ode mě někdy uslyšíte, víte odkud to mám. Mám ještě spousty dalších animací, takže se tu brzo pravděpodobně s nějakými ukážu zase. Myslím, že možná ještě dneska nějaký přidám, jelikož je ráno a já z nějakého důvodu vylezla z postele, i když jsem Goshimu-sama přísahala, že až do večera nevylezu >////< ... Určitě za to může to nesnesitelné vedro ... a možná taky hlad. Jedno z toho to určitě bude.

Baka-chan xD ... Myslíte, že tyhle přezdívky jsou lepší než naše "jména"?? xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!