Novinka. Máme nové SB!!

Autor: || Zveřejněno: 27.7.13

Konbanwa ... nebo spíš Ohayo??

Představte si, máme další SBčko!! Pro jednou nebudeme na začátku kecat o všech možných blbostech, co nás napadnou a raději se hned pustíme do hlavního tématu tohoto článku!! Naším novým SB se stává ... chvilka napětí ... Otome Chevalier Blanc la Fere. Úžasné jméno, nemyslíte?? Málokdy narazím na blogu na člověka, který by měl tak dlouhé jméno, většinou se lidi snaží vymyslet něco krátkého a jednoduchého. Tím se ovšem nesnažím urazit ani nic podobného, rozhodně je to pěkné jméno *////* ... Pokud jde o blogerku, která se skrývá za tímto jménem, má naprosto úžasný blog, který doporučuju k návštěvě!! Najdete tam recenze na nejrůznější anime, videa, obrázky, fotky a spousty dalších věcí, které stojí za pohled.
Koukám, že tě zase chytla "chválící chvíle", že?? x)
Však, musím přece něco o našem novém SB říct, ne?? Nějak ho představit xD
Však já si nestěžuju x)


Aby se nám tady z toho zase nestal náš velmi obvyklý a tolik oblíbený "kilometrový" článek, pojďme rovnou na předání diplomu. Bylo požádáno o Erzu z anime Fairy Tail a já hned věděla, jakej obrázek použít. Měla jsem v počítači stáhnutej jeden takovej opravdu roztomilej a nemohla jsem si pomoct, musela jsem ho použít. Doufám, že se ti bude také libit tolik, jako mě. Není to nic speciálního, jen obrázek, na který jsem přidala pár slov, ale přesto doufám, že potěší *////*


Snad jsem nikde neudělala nějakou pravopisnou chybu, nedej bohu chybu ve jméně >////< ... Už je přece jen docela pozdě (nebo by se možná hodilo říct spíš "brzo ráno") a oči už mě začínají pomalu padat. Měli bysme se konečně zbalit a jít zalehnout, jinak se neprobudíme až do večera.
Hmm, proležet celý den v posteli?? Nezní dvakrát špatně x)
Ha!! A prošvihnout tak pět jídel?! NIKDY!! TT////TT
Nemusíš hned začít bulet, tě probudím, až bude čas snídaně x)
D-děkuju ... TT//^//TT
Nemáš zač x)

Sayonara to Oyasuminasai!!
Baka-chan xD a Goshi-sama x) ... konečně spánek!!

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!