Bojové umění Edwarda Elrica!!

Autor: || Zveřejněno: 31.7.13

Dobrej večír, lidičky!!

Pro začátek bych tu chtěla něco velmi důležitého podotknout. Poslední dobou se mi zdá, že tu používáme neuvěřitelně moc japonských slovíček, nejen, že jim většina lidí nerozumí, dokonce si ani nejsme jistí, jestli je píšeme správně. Proto by bylo dobré omezit a používat jen v dobré míře, i když ... na druhou stranu jsme vlastně otaku, tak proč bysme nemohli používat japonská slovíčka, která máme odposlouchaná z anime a nemáme vůbec ponětí, jak se vlastně píšou?? No, termín "otaku" není pro nás zrovna moc výstižný, jsme spíše jen anime a manga fanoušci, kteří obdivují Japonsko a tamní kulturu. Ale snížit jejich počet by jsme opravdu mohli. Přece jen jsme češi, a i když to tak občas možná nevypadá, snažíme se tento blog opravdu psát hlavně v češtině a zahraniční slang z našich odstavců vynechat. Neříkám, že se nám to daří, ale ... ono je to vlastně nakonec úplně jedno >////<
Mimojiné bysme taky mohli přestat psát tolik teček do textu, nemyslíš?? x)
Hah?? Proč, copak my nepíšeme odstavce s tečkami?? xD
Když za každou větu napíšeš tři tečky, tak to vypadá opravdu zvláštně x)
Tady má někdo "estetické" oko xD
Říká se "estetické vnímání" nebo "oko". Překvapuje mě, že se takové slovo vůbec nachází ve tvém slovníku x)
Překvapilo by tě, co všechno můžeš najít v mém slovníku xD
U tebe se nikdy nestačím divit. To mi připomíná, vyhodnotili jsme včerejší anketu a došli k opravdu nepěkným závěrům. Vím, že to byla chyba, ale opravdu jsme tam tu možnost "oba" neměli dávat, protože s takovouhle se o ničem nerozhodne!!
Ale no ták, oni se jen snaží být hodní. Víš co, aby ti nebylo líto, žes prohrál xD
Proč bych to měl být já?? Ty jsi dostala jen jeden hlas a klidně se s tebou vsadím, že je vyškemraný od tvé sestry x)
Ha ... Ha!! T-to ... jak ... t-to není pravda!! >/////<
Myslím, že už jsem ti říkal několikrát, jak špatný jsi lhář x)
Nyah!! Já si ten hlas podstivě vysloužila!! TT/////TT
Dobře, dobře, tak přestaň brečet a pusť se konečně do hlavního tématu tohoto článku x)
*fňuk* TT/////TT


↓ Konečně hlavní smysl tohoto článku!! ↓
Našla jsem jsem naprosto úžasné animačky (nebo gify, jak tomu někdo říká) a musela jsem se tu o ně s Vámi prostě podělit. Nedávno jsme tu o tomhle anime, Fullmetal Alchemist, mluvili ... ve spojitosti s AMV, pokud se nepletu. Kdo tohle anime nezná, tak tyhle animačky jsou naprosto úžasný příklad toho, proč se na tohle anime podívat a zamilovat si ho. Bratři Elricové se rozhodnou stát alchymisty, jenž dokáží přeměnit věci na jiné tak dlouho, dokud zachovají rovnocenou výměnu, aby mohli najít způsob, jak navrátit svá těla do původního stavu po tom, co použili zakázanou techniku k navrácení jejich zesnulé matky k životu. Samotný děj je mnohem více zamotaný, plný lží a tajemství, které se postupem času odhalují. Rozhodně doporučuji, nebudete litovat *////* ... Remake tohoto anime, který najdete pod názvem Fullmetal Alchemist: Brotherhood, se drží mnohem přesněji mangy až do konce.

Jednou z hlavních postav je právě osoba, která se vyskytuje v animačkách níže. Jedná se o jednoho z bratrů Elricových, přesněji staršího bratra Edwarda Elrica, který má opravdu krátký temperament a plnou kapsu sarkasmu. Chlápek, kterej má velké srdce, ale nebojí se Vám jednu vrazit, když nedej bože urazite jeho výšku. V jistém směru tak trochu připomíná mě, ale já nejsem malá, já jsem průměrné velikosti!! >////<




Nejsou úžasné?? Jsem si jistá, že nejsem jediná, kdo se u nich řeže smíchy. Mám v zásobě ještě spoustu dalších podobných animaček z nejrůznějších anime, tak jsem si říkala, že bych to sem mohla občas dát, aby tu nebylo pořád to samé dokola. Ale na druhou stranu přemýšlím, že obrázky a podobně nejsou zrovna moc dobré pro psaní článku, protože se o tom dá velmi málo napsat a ještě méně komentovat. Ještě si to radši nechám projít hlavou, ale jak se znám, brzo tu začne nová éra obrázků a animaček >////<

Baka-chan xD a Goshi-sama x) ... Tak nějak jsme získali nové přezdívky!?

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!