No More Room In Hell (Co-op): Cry & Pewds Tries To Play

Autor: || Zveřejněno: 31.7.13

Ohayo!!

Pravděpodobně to není moc překvapivé, ale ... je docela brzo ráno, nemyslíte?? Tentokrát to ovšem není "jdeme pozdě spát", ale "Goshi-sama brzo ráno vstává". Nebo něco v tom smyslu. A protože momentálně nemám nic lepšího na práci, rozhodl jsem se napsat jeden krátký článek. Docela nedávno tu Kamaru začala mluvit o slavných youtuberech PewDiePie a Cry (Cryaotic) a mě napadlo, že bych sem mohl přidat nějaká další videa z jejich továrny na let's playe. Jsem si jistý, že tím nikoho neurazím a docela dost z Vás pobavím, takže tady jsou. Až se Kamaru rozhodne, že vyleze z postele (což nevím, jestli bude ještě dneska), tak udělá k tomuto článku thumbnail, jako byl v minulém článku.
Protože se jedná o větší počet videií, tak více v "Celém článku".




Jako vždycky, rozhodně zase nezklamali člověka pobavit. Jejich hlášky by se jednou mohly klidně stát legendárními, kdyby jim někdo jen trochu pomohl. Pro teď se ale budu muset s Vámi rozloučit, protože mě volá ranní trénink basketu a na ten já vždycky moc rád odpovím. Kamaru se pro dnešek rozhodla, že bude celý den ležet v posteli, takže jsem zvědavý, jak dlouho jí to vydrží. Mě by se v takovémto vedru rozhodně trávit den v posteli nechtělo x)

Raději to tu ukončím, než začnu plácat další nesmysly x)
Goshi-sama x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!